sandokan
Orbán Nándor
2012-08-26 00:40:19
utolsó bejelentkezése
sandokan

113 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
731920810
Napi oldal:
114063
Jelenleg:
2726
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
sandokan hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 113 hozzászólás • 6 oldal
2011-01-24 23:01:09
Álmodozók, Gyulai féle lobbiban bízók ezt kapjátok az alábbi tánogatást.
2,1 milliárd sorsáról döntött a MOB
A Magyar Olimpiai Bizottság 2,1 milliárd forintos támogatás sorsáról döntött.
Hétfőn megtartott rendkívüli ülésén elfogadta az idei évre szóló olimpiai felkészülési támogatásokkal kapcsolatos elosztási javaslatot a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) elnöksége - a tavalyihoz képest csaknem egymilliárddal több, 2,1 milliárd jut erre a célra.
A rendkívüli ülésre azért volt szükség, mert a sporttörvény módosításából adódó új kötelezettségek miatt 2011-től a MOB dönt az ötkarikás felkészülésre jutó támogatások elosztásáról, valamint a sportolói és edzői ösztöndíjakról, s mindezeket folyósítja is.
A MOB tájékoztatása szerint - részben az elmúlt évek eredményeit, részben az idei év szövetségi feladatait figyelembe véve - a kajak-kenu kapja a legmagasabb, 332 millió forintos támogatást, majd az úszók (240 millió) és a vízipólósok (190 millió) következnek.
Az olimpiai műhelyek 201 millió forintot kapnak az egyes szövetségektől, csaknem 25 millióval többet, mint tavaly. Az elosztási javaslatról a MOB munkatársai széles körben egyeztettek, tárgyaltak valamennyi köztestülettel és 19 szakszövetséggel is.
Gyulaival vagy nélküle s***t sem kap az autósport, még hisztek a mesében? Az előző írásban minden benne van ami a Frank hataloméhes úrat jellemzi. Elpusztítani a rallyt a hatalmat megszerezni mindenáron, ha kell egy legenda sárbatiprásával és ha kell egy volt olimpiai bajnok bábként való mozgatásával kédőbb megszégyenítésével, hogy legyen kire mutogatni, ki tette tönkre a rallyt, de akkor már késő lesz nekönk.
2011-01-24 09:51:06
Igaz, az Olimpiai eredményei elvitathatatlanok, azonban ne felejtsd el, hogy a háttérben a ringet Frank irányítja. Kiváncsi leszek, ha azok a hiányok amiről beszélt a cikkben felszínre kerülnek, meddig megy el, vagy egyszerűen "felsőbb" utasításra benyeli. Vezetői kvalításai még ahogy írod szúrós szemmel is néz kevésnek bizonyultak, az Újpest Fc nél sem brillírozott erről egy két labdarugót kellene megkérdezni akik abban az időben nem kaptak fizetést - most azt tegyük félre, hogy nem is érdemelték meg a myújtottak alapján- a club gazdálkodása folytán. A Ronival kapcsolatosan mint, hogy elnök pedig, felér egy Móricka viccel.
2011-01-21 07:52:50
A következő sorokat tényleg mindenféle bántás nélkül írom, mert egy kisgyerek nem tehet semmiről. Az én fiam is allergiás azonban nem tehetem meg, hogy emiatt a népbetegségnek számító probléma miatt egy fél szezont melegebb éghajlaton töltsek vele, míg melegebbre fordul az idő itthon is. Azt sem engedhetem meg magamnak, hogy az autómat és legfőképpen a versenyautómat az angoloknál szervizeltessem amikor még az itthoni árak is megfizethetetlenek. Azonban ha van mihez nyulni az már más tészta, van elég sok barom (köztük én is) akinek befizetéseiből fenn lehet tartani egy olyan intézményt ami igazából egy évben három napig üzemel funkciójú. Miért is jó nekünk autósportot művelőknek, leszámítva celebjeink parádézgatását, hogy a ringet eltartsuk az MNASZ-be fizetett taksákkal, mikor egy évben legfeljebb egyszer jutunk a közelébe, de azt is kifizettetik velünk. A cikket elolvasva most Gyulai úr teheti fel a kérdést, hová tünt Palik Laci, hová tünt a Hungaroring pénze?
2011-01-20 23:27:46
Tévedsz! Ajánlom figyelmedbe MNASZ díjtételek számolj egy kicsit utánna. Az ott felsorolt díjakat x csapat x versenyző x versenyautó. és akkor nem is értem miért sirtok, miért nincs soha pénz, miért vonul Ferjáncz Attila nyugdíjba. Nem rágalmazok és nem is fenyegetőzök, csak számolok.
2011-01-20 22:55:11
Szerintem egy dolgot le kell szögezni. Nem az MNASZ-nek van reklámértéke, hanem a versenyzőknek, illetve a versenyzőkön keresztül a versenyzők csapatainak. Az MNASZ ilyen szinten csak egy vízfej ahol sok embert el kell tartani. Így a tisztelt vezetőség csak örülhetett, ha azon produktum után amit egyébként nem lehet úgy nevezni érdemi munka, még egyáltalán akadt valaki aki támogatta a nagy semmit. Ha megkérdezik KOKÓT Frank Tamást és a többi haszontalant, hogy mit tettek a rallyért az autósportért, mi lenne a válasz? Sokan tévhitben élnek tévesen értelmezik a viszonyokat. Tudomásul kellene venni, hogy az MNASZ van a versenyzőkért és nem a versenyzők az MNASZ- ért.
Tudomásul kellene venni Roni sporttárs, hogy a mi (versenyzők és csapatok) különböző (gépkönyvezés, tagdíjak, stb.) befizetéseinkből vettetek új autót, új konyhabútort és vettétek meg a legjobb nőt a bárból. Irigykedek rátok, nyugodt életet éltek infarktust is csak akkor kaptok ha már nagyon fogy a pénz, ami most nagyon fogy, illetve elfgyott. Vagy most azért megy a harc, hogy ne derüljenek ki itt is a turpisságok, talán Ferjáncz Attila sem tudta tovább nézni, elviselni amit egyesek műveltek. Nem hiszem, hogy egy ember akinek élete a rally és az autósport egyszer csak azt mondja elég belefáradtam. Várjuk a fejleményeket mik derülnek ki, megjegyzem vannak még üres cellák.
2011-01-20 10:34:35
Ja csak a kapcsolatokon múlik az egész rally jövője? Akkor meg kell választani Kiszel Tündét, imádja a fényt a csillogást még oda is bejut ahová egyébként meghívót sem kapott, nem mellesleg nagyobb neve van mint az egész MNASZ stábnak. De itt van frissen debütált (tereprally) Várkonyi Andink, média arc, hiszem, hogy többet elérne ismertségével mint akiket alább felsorolt Roni szaktárs mely emberek csak a koncért marakodnak. Vagy itt van Kovács KOKO István, igaz a fél ország előtt megszégynűlt mert nem merte visszahívni Chacónt, de sebaj Viktor kinn volt az összes meccsén így most Ő a hazafi. Nagyon jó kapcsolatai vannak politikai téren. Az általam említett embereknek annyi közük van az autósporthoz (most már kivétel Várkonyi Andi), mint a Roni sporttárs által támogatottaknak, de legalább híresebbek.
2011-01-19 10:03:09
Én csak azt tudom, hogy két olyan embernek a neve is szóba került, akiknek az autósporthoz és az emberekhez való hozzáállása, mind inkább dicséretet és elismerést érdemelnének.
Aki dolgozott együtt (gépkönyvezés) Cselényi Balázzsal tudja miről beszélek. Volt idő amikor súlyos (kenő) pénzekért lehetett gépkönyveztetni versenyautót, amikor nem Balázs volt az ATB vezetője. Balázs egy forinttal több pénzt nem kért, mint amennyit az MNASZ adott díjtétele megszabott, mind ez természetesen számlával. Bármilyen műszaki és más egyéb problémával lehetett, lehet hozzá fordulni soha nem pattintja le az embert, sőt készségesen segített, segít mindenben, éppen ezért nem hiszem el azokat az információkat, melyekben Ö lenne az autósport és a versenyzők ellensége. Említve lettek esetek Balázzsal kapcsolatosan pl., a Forma1 ami nálam a vicc kategória valamint, Turán benzinmintája, erre lehetne ugyanazt válaszolni, sőt ugyanazt is válaszolom, mint Roni sporttárs, hogy akkor nem Ő volt a góré, mint jelen helyzetben az általam említett esetben Gyulai úr a MOB-ban.
A másik ember Nattán Gyuri pedig fél hónap alatt többet összehozott, mint Kokóék több év alatt. A rally2-ben végzett munkája, a versenyzőkért való kiállása pedig példaértékű.
Tevékenykedik egy ember (név nélkül) az ATB – ben, aki az NKH – nál dolgozik vezető beosztásban, talán őt kellene megbízni a versenyautók vizsgázatását könnyebbé tevő és egyszerűsítő lobbizással.
Valamit kezdek érteni Roni sporttárs húsos fazék írásában, ami ezért egyébként nagyon félrevezető. Komoly pénzekért lehet harcba szállni állami szinten, amiből számomra csak az jön le, hogy ebből a versenyzőknek egy forinttal nem lesz könnyebb, de azoknak, akik bekerülnek az MNASZ vezetésébe majd nagyon jó dolguk lesz. Vagy úgy gondolják egyesek, hogy az állami pénzből jelentősen csökkenteni fogják a versenyzők terheit a tisztelt vezető urak és minden versenyző majd super2000-el fog járni. Aki így értelmezte, javaslom keresse fel háziorvosát, szakorvosát vagy a legközelebbi rendelőt.
2011-01-19 10:03:09
Én csak azt tudom, hogy két olyan embernek a neve is szóba került, akiknek az autósporthoz és az emberekhez való hozzáállása, mind inkább dicséretet és elismerést érdemelnének.
Aki dolgozott együtt (gépkönyvezés) Cselényi Balázzsal tudja miről beszélek. Volt idő amikor súlyos (kenő) pénzekért lehetett gépkönyveztetni versenyautót, amikor nem Balázs volt az ATB vezetője. Balázs egy forinttal több pénzt nem kért, mint amennyit az MNASZ adott díjtétele megszabott, mind ez természetesen számlával. Bármilyen műszaki és más egyéb problémával lehetett, lehet hozzá fordulni soha nem pattintja le az embert, sőt készségesen segített, segít mindenben, éppen ezért nem hiszem el azokat az információkat, melyekben Ö lenne az autósport és a versenyzők ellensége. Említve lettek esetek Balázzsal kapcsolatosan pl., a Forma1 ami nálam a vicc kategória valamint, Turán benzinmintája, erre lehetne ugyanazt válaszolni, sőt ugyanazt is válaszolom, mint Roni sporttárs, hogy akkor nem Ő volt a góré, mint jelen helyzetben az általam említett esetben Gyulai úr a MOB-ban.
A másik ember Nattán Gyuri pedig fél hónap alatt többet összehozott, mint Kokóék több év alatt. A rally2-ben végzett munkája, a versenyzőkért való kiállása pedig példaértékű.
Tevékenykedik egy ember (név nélkül) az ATB – ben, aki az NKH – nál dolgozik vezető beosztásban, talán őt kellene megbízni a versenyautók vizsgázatását könnyebbé tevő és egyszerűsítő lobbizással.
Valamit kezdek érteni Roni sporttárs húsos fazék írásában, ami ezért egyébként nagyon félrevezető. Komoly pénzekért lehet harcba szállni állami szinten, amiből számomra csak az jön le, hogy ebből a versenyzőknek egy forinttal nem lesz könnyebb, de azoknak, akik bekerülnek az MNASZ vezetésébe majd nagyon jó dolguk lesz. Vagy úgy gondolják egyesek, hogy az állami pénzből jelentősen csökkenteni fogják a versenyzők terheit a tisztelt vezető urak és minden versenyző majd super2000-el fog járni. Aki így értelmezte, javaslom keresse fel háziorvosát, szakorvosát vagy a legközelebbi rendelőt.
2011-01-17 12:50:43
Arról a Magyar Olimpiai Bizottságról és emberéről papolsz, akik oly annyira kiálltak a magyar sportolók mellett, volt akit tönkretettek egzisztenciálisan egy száz százalékosan be nem bizonyított eset kapcsán és volt akinek érdekeit (érdemeit) annyira megvédték, megvédik a doppingoló ukránokkal szemben, hogy öröm volt látni hallani és azóta is kuss van róla, illetve csak az olimpikonunk küzd még egyedül, elszántan. Tényleg bármelyik (MOB) tag megér egy misét, mert kitartásban, összefogásban a magyar sportért végzett elkötelezett munkájuk gyümölcse beérett sőt túl érett, rohad.
A sportrendszámmal kapcsolatosan, pedig más alternatíva kell. Mert a végén úgy járnak a versenyzők, mint a honi taxisok horror áron lesznek vizsgázathatók (így is) az autók és még ráadásként egyéb terhekkel sarcolják meg a versenyezni szándékozókat
2010-12-22 20:37:25
Lehet, hogy az urak csak a Frank féle és által beigért javadalmazás elmaradása miatt léptek a tettek mezejére. Nagyon örülök neki, hogy a tagság nem adta el a szövetséget és az autósportot nekik (Frankéknak). Gondolom az új vezetés nem igérgetett fűt fát a lemondott uraknak. Csak azt nem értem, hogy hol vannak az általuk igért kapcsolatok, pénz és a manna.
2010-12-21 22:40:09
Köszönöm illetve köszönjük neked kedves lázadó, hogy egy rövid beszámolót írtál nekünk illetve azoknak, akik nem lehettek jelen eme jeles eseményen. Azonban egyet nem értek, márpedig azt, hogy valójában mi illetve ki ellen lázadsz, mert úgy jött le eddigi írásod alapján, nem támogattad és támogatod az új felállást. Most jön a miért és a mert, Ferjáncz Attilát megalázták nem elismervén szakmai múltját. Azonban mint írásodból és talán az enyémből is érthető volt és kitűnik, pontosan azok alázták meg (Holczer) akik a Frank féle koncepciót támogatták, támogatják. Csak el kell olvasni a Holczer és Kzsolt, Cselényi Balázst lejáratni akaró és Frank Tamás hátsó fertályát sűrű nyelvcsapásokkal üdvözítő írásokat. Figyeld meg ezeket a „korrekt” embereket pár hónap múlva merre felé fognak dörgölőzni. Összegezvén sajnálatos, hogy Attila az ördöggel kötött szövetséget amiből Ö jött ki vesztesen – félrevezették, lejáratták, megalázták.
2010-12-21 10:51:21
Mivel többször meg lettem szólítva, úgy érzem tisztába kell tennem egy két dolgot magam körül. Számomra mellékes, hogy a közgyűlésen ki hol állt, merre mozgott, ki kivel kacsintott össze. Egy a lényeg, aki teljes mértékben változást akart, (köztük én is) ez most megtörtént. Ferjáncz Attilát pedig nem azok szégyenítették illetve járatták le, akik győztek, hanem azok akik felhasználták a nevét és az autósportban betöltött évtizedes munkásságát alantas céljaik elérésére. Az ezt megelőző választásokon, pontosan azok fúrták és támadták Attilát, akikkel most szerintem látszat barátságot kötött. Ez kb olyan mint ha a Fidesz az MSZP-vel szövetkezne az ország sorsának jobbra fordításának érdekében. Ha itt olvastok a sorok között kitűnik, hogy az „ellenzék” tagjai is tisztelettel írnak Attiláról, annak ellenére, hogy az odavetett konc (titulus) csak azt a célt szolgálta Frank Tamásék részéről, a tagság Attila iránti tiszteletből az ő elképzeléseiket jövőbeni céljaikat támogassa. Ez most nem jött össze. Összegezve, Ferjáncz Attilának már régóta kijár a tiszteletbeli és örökös megnevezés, nem is értem, hogy ez miért kérdés, csak az nem mindegy milyen formában és miként tálaljuk
2010-12-20 10:57:58
Ne érezd úgy, hogy küzdeni akarok veled, mert már úgy is túlvagyunk a közgyűlésen, nem is lenne értelme. Szerintem nincs igazad, csak felfogás kérdése, hogyan fogod fel az egész történetet, de látom Te úgy, hogy Ferjáncz Attilát megalázták. Szerintem erről szó sincs. Mint már írtam mindenki tiszteli Őt, azonban az elmúlt évek történései vezetői alkalmatlansága rosszul megválasztott (nevek nélkül) tisztségviselői rányomták a bélyegét a mostani választási eredményre. Az emberek a tagság, változást akart és ez most meg is valósult teljes körűen. Felülkerekedett a józan ész a pénzemberek ígéretein, amely és hasonló ígéretekből a rendszerváltás óta is sokat kaptunk azonban soha nem sült ki semmi jó ezekből az ígérgetésekből. Határozottan örülök annak, hogy olyan emberek is tisztséget kaptak és maradtak a mostani vezetésben akiket azon kívül, hogy személyesen is ismerek, tudom mennyit tettek le az asztalra önzetlenül és nem a vagyongyarapítás reményében. Arról nem is beszélve, hogy a rendezőkkel (verseny) is jobb, szinte baráti a kapcsolatuk a jövőre nézve pedig ez sem mellékes. Mint ahogy Zoli is írta és sem ismerem teljes mértékben a teljes "stábot" de hiszem, hogy a mostani választási eredménnyel színvonalasabb lesz a hazai autósport. Akinek pedig ez nem tetszik, az most egy időre válasszon más sportágat magának, de azután ő se szivárogjon vissza, mint egy nagy reformer. Ha ismered a jogszabályokat, akkor tudnod kellene, hogy az alapítványi forma ebben az esetben nem megfelelő, nem ilyen az általad említett célok megvalósítására hivatott társulási, valamint tömörítő szervezeti forma. Úgy érzem, csak vagdalkozol a szavakkal.
2010-12-20 00:10:49
Ferjáncz Attila múltbeli érdemeit a legnagyobb ellenségei sem vitatják el. Azonban vezetői kvalításai már vitathatók. Lázadóként előbb el kellene olvasnod az ide és írásod alapját képező és az arra vonatkozó jogszabályokat. A mondjuk létrehozol egy alapítványt, az egy rossz kezdet. Tanulj jogot és megtudod miért.
2010-12-18 23:04:37
Jó érzéssel töltött el, hogy győzött a józan ész. Gratulálok az új elnökségnek, sok sikert kívánva munkájukhoz. Mutassátok meg a (nagyképű) managereknek, hogy a sikerességhez a sikeres munkához kevés a politikai smúzolás. És az is örömmel tölt el, hogy a Cselényi Balázs körüli sz@rkavarók most négy évig csönbe lesznek.
2010-12-17 23:30:10
Komolyra fordítva a szót. Kedves K Zsolt! Nekem közömbös, hogy ki milyen pozíciót tölt be jelen pillanatban, már ami a pártfogoltjaidat illeti. Nem finganak illatosabbat, sőt merem állítani minimálbér után adóznak, mert ugyebár ez sikk a komoly vezetői állást betöltők esetében, náluk ez dukál.. Most Ők, majd csodát tesznek pénzt és szponzorokat hoznak és mannát fognak osztogatni, persze ennek feltétele Frank Tamás pozícióba emelése. Nagyon tartok tőle, hogy ha sikerül nekik, nektek, akkor a Mosó Masa mosodája felnőtt változatát fogjuk átélni.
A Cselényi Balázzsal kapcsolatosan pedig jó lenne már eldöntenetek, hogy a rajtrácson állt, vagy a boxutcában, már csak a lejáratás végett jó lenne tisztában lenni vele tudod, fehér ember nem felejt.
2010-12-17 22:43:36
Cselényi Balázs / F1
http://www.youtube.com/watch?v=Iyh40LN3c7s
2010-12-14 01:49:35
Sajnos volt ebben az országban egy ici-pici kis párt (szadesz) amely túl nagy hatalmat adott különböző szerveződéseknek, mint például a zöldek. Röhej, hogy kis hazánk ici-pici kis szerveződése élharcosa a környezetvédelemnek, ami alapjában véve nem baj, csak tudomásul kellene venni, hogy nem mi (magyarok) fogjuk megállítani a jéghegyek olvadását, mindeközben a nagyhatalmak nagyívben tesznek az egészre, a föld megmentésére. Van állatvédelmi tőrvényünk is, ennek ellenére mégis naponta lehetett, lehet hallani állatkínzásról melyek büntetlenek maradtak, maradnak. Persze védjünk fűt, fát, de miről is beszélünk, amikor erdeink jó része (meg minden) magánkézben van, csak kérdés kiknek?...... mennyiért?...... került a tulajdonába (ismerve a hazai adok veszek eseteket). Igazad is lehetne abban, hogy kapcsolatokkal rendelkező „nagy emberek” vezetnek különböző szövetségeket, de valójában melyik szövetségre is gondolsz? Amelyek állami pénzből gazdálkodnak, állami pénzeket osztanak? Mennyi, de mennyi visszaélés van ott is – az állandó lenyúlásból eredő pénzhiány miatt, azután megy a kuncsorgás a szponzori pénzekért. Én nem hiszek ezeknek a tőzsdecápáknak, rutinom van benne, (sajnos) pesszimizmusom alapja, hogy minden ígéretük mögött alantas szándék rejlik. Az autósport költséges sport azonban igen nagy a reklámértéke. Diktatúráról írsz, akkor szerintem ezeknek az embereknek a hatalomra kerülésével az amatőr versenyeknek befellegzett, mert ezek a versenyek, versenysorozatok túl nagy rizikófaktort (riválisok) jelentenek számukra. Gondolj bele, ha az MNASZ –ből egy „kis” ember telefonjára nem engedélyezték megrendezni, ha jól emlékszem egy Miskolci amatőr versenyt akkor mi lesz, ha most már egy nagyember fog telefonálni.
Nem baj, fel a fejjel és kilinccsel előre azért maradjunk örök optimisták, az sosem lehet rossz.
André Kostolanynak volt egy jó mondása „optimista ember 2 Ft –al a zsebében is nagy úr, a pesszimista teli páncélszekrénnyel is egy senki”
2010-12-12 21:47:32
Egy igazi 'szakmai" stáb jött össze az autósport megmentéséért. Ennyi szakértő láttán, figyelve az egyének mellett feltüntetett, jelenlegi poziciójukat, érzem és tudom, hogy mindent megfognak tenni az autósport jövőjéért legalább is az MNASZ lesz a jövő mosomasa mosodája.
A javasolt Elnökség:
Frank Tamás (HSZRT alelnöke, FIA elnök tanácsadója, FIA F1 bizottság tagja) Elnök
Ferjáncz Attila (MNASZ Elnök, Örökös Magyar Rallye Bajnok, Rallye EB bronzérmes) Örökös Tiszteletbeli Elnök
Gyulay Zsolt (HSZRT Elnök vezérigazgató, MOB alelnök, Olimpiai és világbajnok) Általános Alelnök
Szamos Miklós (Volt MNASZ Elnök, alelnök, vállalkozó) Sportszakmai Alelnök
Dr. Láng Zsolt (Parlamenti képviselő, BP. II. ker. polgármester) Elnökségi tag
Jászai Gellért (SCD grup tulajdonos-elnök, Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. elnök) Elnökségi tag
Nagy Csaba (Parlamenti képviselő, Pécs Város alpolgármestere) Elnökségi tag
Dr. Seregi János (MFB Zrt Agrár és Zöldbank Főigazgatóság ügyvezető igazgató) Elnökségi tag
Kovács Tamás (Opel Hungary ország-igazgató) Elnökségi tag
Othmar Michl (Uniqa Biztosító vezérigazgató) Elnökségi tag

Kérdés, hol vannak a régi versenyzőink? Akik letették az alapjait a mostani MNASZ- nek. Vagy csak Ferjáncz volt egyedűl? Miért nem a Vizin Laci, Lajtai, de akár lehetne a szögletzászlós Maruzsi is elnök a teljesség ígénye nélkúl. Miért olyanok jelentkeznek a poziciókra akik legfeljebb pedálos Moszkvicsban űltek?
2010-12-12 21:47:32
Egy igazi 'szakmai" stáb jött össze az autósport megmentéséért. Ennyi szakértő láttán, figyelve az egyének mellett feltüntetett, jelenlegi poziciójukat, érzem és tudom, hogy mindent megfognak tenni az autósport jövőjéért legalább is az MNASZ lesz a jövő mosomasa mosodája.
A javasolt Elnökség:
Frank Tamás (HSZRT alelnöke, FIA elnök tanácsadója, FIA F1 bizottság tagja) Elnök
Ferjáncz Attila (MNASZ Elnök, Örökös Magyar Rallye Bajnok, Rallye EB bronzérmes) Örökös Tiszteletbeli Elnök
Gyulay Zsolt (HSZRT Elnök vezérigazgató, MOB alelnök, Olimpiai és világbajnok) Általános Alelnök
Szamos Miklós (Volt MNASZ Elnök, alelnök, vállalkozó) Sportszakmai Alelnök
Dr. Láng Zsolt (Parlamenti képviselő, BP. II. ker. polgármester) Elnökségi tag
Jászai Gellért (SCD grup tulajdonos-elnök, Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. elnök) Elnökségi tag
Nagy Csaba (Parlamenti képviselő, Pécs Város alpolgármestere) Elnökségi tag
Dr. Seregi János (MFB Zrt Agrár és Zöldbank Főigazgatóság ügyvezető igazgató) Elnökségi tag
Kovács Tamás (Opel Hungary ország-igazgató) Elnökségi tag
Othmar Michl (Uniqa Biztosító vezérigazgató) Elnökségi tag

Kérdés, hol vannak a régi versenyzőink? Akik letették az alapjait a mostani MNASZ- nek. Vagy csak Ferjáncz volt egyedűl? Miért nem a Vizin Laci, Lajtai, de akár lehetne a szögletzászlós Maruzsi is elnök a teljesség ígénye nélkúl. Miért olyanok jelentkeznek a poziciókra akik legfeljebb pedálos Moszkvicsban űltek?
sandokan hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 113 hozzászólás • 6 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k