RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
sandokan
Orbán Nándor
2012-08-26 00:40:19
utolsó bejelentkezése
sandokan

113 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710481846
Napi oldal:
232107
Jelenleg:
3588
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
sandokan hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 113 hozzászólás • 6 oldal
|<<<<6   >>>>|
2010-12-12 12:38:46
Kérdés. Olvasom, hogy F Tamás elnökjelölt. Kérdésem az lenne, kinek a jelöltje, vagy csak önjelölt? Ha Ferjáncz nem vállalja tovább az elökséget, nincs vagy nem lenne alkalmasabb személy az elnöki pozicióba mint az említett személy? Azt sem értem,(de tudom) miként ragadhatott itt (autósport) és mi motíválja, hogy ennyire ragaszodik ehhez a sportághoz. Tisztában vagyok vele az autósport költséges sport, csak nem szeretném ha mindez egy telhetetlen és pénzéhes ember miatt még költségesebbé válna, irányítása alá kerúlne. Manageri kvalításai is kimerülnek, kimerűltek a politikai smúzolásban, de abban sem volt igazán jó. Ebben a kis országban mindenki manager,(pénz keresetben) csak itt félreértelmezik ennek a jelentését. (lást öszes állami és önkormányzati tulajdonban levő vállalatok) Tudomásúl kell venni ő sem Lido Anthony "Lee" Iacocca a managerek istene. Összefoglava, tényleg fiatalítás kell, és olyan emberek megválasztása akik tényleg tenni akarnak és tesznek is az autósport jövőjéért és nem csak a búsás hasznot remélik. Remélem és csak reménykedem, hogy ennél mélyebbre már nem süllyed az autósport.
2010-10-28 08:24:56
Én sem bántásként írtam, amit írtam. Azonban felteszem a kérdést ültél már versenyautóban? Nem akarok műszaki dolgokba és vezetéstechnikai belemenni, de azon kívűl, hogy Friciéket kényeztették jobbról balról, arról nem esett szó, hogy az autó mennyire volt ráállítva Fricire. Mert ugye Frigyes nem egy liliputi termet, nem vagyok a szerelője, de szerintem nem lehet egyszerű dolog "rávarrni" egy autót úgy, hogy az kényelmes és minden tekintetben megfeleljen termetének. No most, persze, hogy ejálultak Wilsonék a teljesítmény láttán amikor egy VB-n "zöldfülű" srác élve a kapott lehetőséggel napról napra bebizonyítva azt, hogy igen is van helye olyanok között, mint akiket felsoroltam az előzőekben úgy, hogy az "éles fegyver" kipróblására (teszt)lehetősége sem volt. Tudom a számítógép mellől egyszerű átülni egy Peugeot 307 WRC -ből egy Fordba és még nyerni is, de sajnos ez csak játékban lehetséges, ott még én is megalázom Loeb -et.
2010-10-27 23:15:52
Igaz is lehetne amit itt írogatsz, azonban nem szabad elfelejteni, hogy ezen a versenyen indult egy F1 világbajnok, egy világhírű amcsi műmájer, egy tulajdonos fia aki beleszületett a jóba, csak az a baj, hogy te nem indultál, hogy bebizonyítsd megtudod tartani helyezésedet. Így nem marad más, maradj meg magadnak.
Urak!
Ne menjünk bele, hogy ki az aki (versennyző) ha indult volna, mert sajnos ott van az volna. Felesleges, hogy vitába torkolljon ez a történet.
Jobbulást Friciéknek.
2010-10-13 11:45:10
Ha most azt válaszolod, hogy írásodban (link) semmiféle rosszindulat nincs, akkor az ég felé köpök és aláállok. Bárkiröl is legyen szó aki rallyban versenyez, ha még a legrosszabb időkkel is, Baumgartnerrel összehasonlítani egyenesen vérlázító és sértő főleg ezen az oldalon.
2010-10-13 11:45:10
Ha most azt válaszolod, hogy írásodban (link) semmiféle rosszindulat nincs, akkor az ég felé köpök és aláállok. Bárkiröl is legyen szó aki rallyban versenyez, ha még a legrosszabb időkkel is, Baumgartnerrel összehasonlítani egyenesen vérlázító és sértő főleg ezen az oldalon.
2010-09-26 21:48:02
Volt már nálam olyan ember (versenyző) aki hozott egy tengelyt (vezérmű) csak tengelyt, hogy szereljem be. Közöltem vele, hogy vonalba kell furatni a csapágyházat. Visszakérdezett az meg mi. Na én ezért sem bánom, ha valaki egy kis ismeretet szerez ebben a témakörben és nem nekem kell magyarázkodnom, hogy a tengely mellé van még egy kis mellékes munka és persze költség. A szervizben (versenyeken) dolgozó kollégák tudnának mesélni eleget a versenyzői hozzáállásról. Sajnos én is ahhoz a generációhoz tartozom akik a versenyeken saját maguk szögelték az autót a haverokkal. De ez az idő már elmult, mert most mindenki Loebnek született legalább is hozzáállásilag, szerelésügyileg.
2010-09-26 19:42:51
Phil!
De "sajnos" van tapasztalatom az ügyfél - mester kapcsolatokról, azonban ha megtekinted - ha már említést tettem róla - Szuromi mester weboldalát, akkor ott láthatod, hogy nem egy autó (nem tákolmányok) például csak a mester vezérműtengelyét használják. Akkor a mester milyen garanciát, várható vagy elvárható teljesítménynövekedést garantájon, amikor a motor "belét" és a hengerfej hatékonyságát nem ismeri. Ebben a szemléletben szerintem összekevered az autószerviz - ügyfél kapcsolatot, ahol az elvégzett szolgáltatás és a beépített alkatrész garanciája egyértelmű megjegyzem ott sem mindig. Egyébként volt már egy tuning DVD próbálkozás, de az sajnos elbukott. Én személy szerint nem sajnálom senkitől az ismeretanyag megismerését és elsajátítását amennyiben csak magának és nem másnak okoz kárt.
2010-09-26 17:06:36
Phil sporttárs!
Úgy látszik pályázol az oldalon (duen) a nem kívánatos titulus megszerzésére.
A versenyzők nem kérhetik és nem is kérik számon a mesterek munkáját - mivel az autó versenyképessége erősen pénzfúggő. Ergó azt kapod amiért fizettél. Nézzed meg, hogy a sok versenyautó közűl melyik, mennyi autó az, melynek motorja egy mester munkájának gyümölcse. Sokan maguk (versenyző vagy haverjai) "barkácsolják" a hengerfejet mindenféle szakértelem nélkül, valahol "baltásítatják" a főtengelyt, lekönnyíttetik a lendkereket és valamelyik mester vezérműtengelyét teszik fel. 300 fölötti tengelyt (vezérműtengely) vásárolnak és alkalmaznak utcai váltó használata mellett, holott ezzel a megoldással éppen ellenkező hatást váltják ki. Aki az alapvető dolgokkal sincs tisztában annak ez úgy is olyan mint, ha Mao Ce-tung tartana előadást a Kínai gazdaságról. A tuningról beszélni, elmélkedni kehet, a megvalósítás az már macerásabb, Szuromi mester sem kézzel farigcsálja már a hengerfejet és szemmel veri az áramlási folyamatokat. Gépek kellenek igen drága gépek. Egyszóval jó, hogy elméleti síkon "vágod" az anyagot (tuning) ha megvalósítani nem tudod (gépek hiánya). A nőről is lekerűl előbb-utóbb a ruha.
2010-09-06 22:35:00
Na hallod? Nem néztem meg az adatlapját, azonban ha Loeb tette volna fel ugyanezt a kérdést neki is készségesen válaszoltam volna. Egyébként megjegyzem ebben a fórumban sosem volt divat szivatás és kostolgatás. Azért kiváncsi lennék Szuhanyik sporttárs milyen okból tette fel ezeket a kérdéseket. Talán valami gondja van? Vagy kiütközött rajta az írói véna és könyvet akar írni az R2 ről?
2010-09-06 09:55:31
A pilótának és a navigátornak minimumvizsga kell. (szabályisemeret) Letölthető RVSZ (rally versenyek szabályai) a Duenről is és az MNASZ honlapról is. A felszerelésük (sisak, overal), elfogadott és minimum a lejárt homologizációjú. A "legbonyolultabb" és kényesebb az autó amivel versenyezni szeretnétek A vagy N csoportos lesz, a homologízációjának megfelelően lett - e vagy lesz elkészítve (az utóbbi nem kérdés). Az MNASZ - nél beszerezhető az autó gyártmány és típusának megfelelő úgynevezett javítói - munkapéldány kb 2500 Ft a teljes CD anyag.
2010-07-14 14:17:41
Igazad van jól megmondtad. Csak az a baj, hogy Ti páran már a rózsaszin napszemüveges beltenyészet egyik ritka fajtájához tartoztok. Úgy hívják Asi tenyészet. Mert ha valaki a róla szóló fórumon csak egy rossz megjegyzést is tesz az általad (tok) képviselt tenyészet hőzöngve kikelve magából kéri számon sőt zavartátok, zavarjátok el a fórumról a hozzászólót. Ennyit az általad (tok)képviset belterjességről.
Nem kell megvédeni Endrét, de Te a megjegyzésedet vele kapcsolatosan vagy erősen napsütötte, vagy erősen árnyékos helyen fogalmaztad meg. Írása nem arról szólt amiről Te és barátaid akarták - akarják, hogy szóljon. No nem baj számodra ez úgy is értelmezhetetlen, mint ahogy az is, hogy ezen a fórumon nem Ti vagytok többen, mások örömét pedig ne vegyétek el arra ott van a Ti sztárotok fóruma. Ott ölelgethetitek egymást, itt pedig függeszétek fel ténykedéseteket, demokratikusan.
2010-07-14 10:15:15
Megértem csalódottságodat, hogy ilyen irományok láttán, mint amik ezen a fórumon megjelentek kedvedet szegték. Megvallom őszintén már lassan én is feladtam a küzdelmet, no nem azért, mert az áskálódók meg tudtak győzni, hanem azért mert belefáradtam abba, hogy megértessem velük milyen szempontok alapján kell mérlegelni ha egy magyar versenyző egy nagyszabású versenyen képviseli hazánkat. Előző hozzászólásomban írtam az országunkat újabban jellemző celebvilágról, amitől egy jóérzésű embernek már hányingere van. Azonban amikor ilyen eredmények születnek, ami jó hírünket kelti a nagyvilágban, büszkeség tölt el és hiszek abban, hogy egyszer valamiféle változásokon, természetesen jó irányba halad ez az ország és már nem lesz elég ha valaki elvégez egy Gór Nagy Mária színi tanodát.
Tulajdonképpen eljutottunk oda, a Fricivel kapcsolatosan, hogy van rajta sapka, nincs rajta sapka. Ha az eredménybe nem lehet belekötni, mert jó eredményeket ért el, akkor belekötünk abba, hogy a Fricit és csapatát anyagilag támogató támogatói háttér milyen formán gyarapítja, gyarapította vagyonát. Furcsa ez a fajta gondolkodásmód egy olyan embertől, aki maga is versenyzői múlttal rendelkezik. Nem hiszem, ha Őt megkeresné egy szponzor anyagi támogatás gyanánt, egyből rohanna a számítógéphez, hogy böngéssze a cég cégkivonatát. (Ugyan is nem lehet mindent, és mindenkit kilóra megvenni &#8211; idézet tőle)
Írjad meg nyugodtan az élménybeszámolót, hogy minél többen kapjunk - kapjanak kedvet egy kis VB - s &#8217;kiruccanásra&#8217; mind versenyzői, mind pedig nézői szempontból. Kis hazánknak már az is elegendő, ha néha egy &#8211; egy külföldi versenyen megmutatjuk magunkat és küzdőszellemünket.
2010-07-12 11:13:44
Ha már felhoztad az Escortot, egyébként dicséretes dolog ha valaki ilyen formán fejleszt, épít egy autót még, ha nem is fér bele egyetlen hivatalos kategóriába (gépkönyveztethető) sem. Ezért Phil úrnak elismerés és dicséret jár, csak ami itt a fórumon elhangzott tőle fricivel és Asin kívűl más versenyzővel kapcsolatosan, az hagy némi kivetnivalót, amit nem lehet szó nélkül hagyni.
2010-07-12 08:33:28
Egy olyan országban élünk, amit lehetne úgy nevezni, ezer tehetségtelen országa. Ha körűlnézel a mindennapi életben olyan emberek keresnek sok millió forintokat és smúzolnak a médiákban akik negyed annyit nem tettek la az asztalra mint "emberünk" Frici vagy akár Asi. Egy olyan országban ahol egy BB Évi VV Ágica Nagy ő Anikó, egy magas hangot kiénekelni nem tudó Gáspár Laci és beszélni sem tudó Gáspár Győző lehet sztár, egy olyan bokszolóból lehet MOB elnök akit leütöttek mint egy taxiórát és aztán már nem volt bátorsága kihívni, visszahívni ellenfelét, és még sorolhatnám a példák ezreit, akkor igenis meg kell becsülni az olyan tehetségeket és elért eredményt, mint amit Frici és kis (privát) csapata elért a gyáriak között, mögött az első tízben.
2010-07-12 08:33:28
Egy olyan országban élünk, amit lehetne úgy nevezni, ezer tehetségtelen országa. Ha körűlnézel a mindennapi életben olyan emberek keresnek sok millió forintokat és smúzolnak a médiákban akik negyed annyit nem tettek la az asztalra mint "emberünk" Frici vagy akár Asi. Egy olyan országban ahol egy BB Évi VV Ágica Nagy ő Anikó, egy magas hangot kiénekelni nem tudó Gáspár Laci és beszélni sem tudó Gáspár Győző lehet sztár, egy olyan bokszolóból lehet MOB elnök akit leütöttek mint egy taxiórát és aztán már nem volt bátorsága kihívni, visszahívni ellenfelét, és még sorolhatnám a példák ezreit, akkor igenis meg kell becsülni az olyan tehetségeket és elért eredményt, mint amit Frici és kis (privát) csapata elért a gyáriak között, mögött az első tízben.
2010-07-11 23:46:15
Gratulálok Friciéknek, és egyben csalódottságomnak is hangot adnék, mert Friciék elért eredménye alapján elmaradtak olyan "sporttársak" gratulációról szóló írásai mint a rally lelkiismerete, Phil és egyébként az egész Asi bagázs. Sajnálom, hogy ez nem történt meg, mert ugye kedves Phil kolléga, az elért jó eredményről beszélni (írni) kell, sőt aki ezt elérte annak gratuláció jár ami részedről -részetekről még nem történt meg. Remélem erre már (gratuláció) nem kell sokáig várni.
2010-07-10 01:03:20
"Örömmel" konstatáltam, hogy ismét egy rally VB, megint lehet Friciről csámcsogni. Megjelentek ismételten a (az) ...Asiszták irományaikkal öregbítik a magyar rally hírnevét. Ha ezt a mélyben vájkáló - miből van naked az ami nekem nincs- írást elolvassa egy támogató (szponzor) előbb fog egy wc deszkát támogatni, mint, hogy a magyar rally sportba fektessen egy fillért is, ahol megjegyzem néhány sporttárs ráadásúl oknyomozó riporteresdit játszik.
2010-05-30 23:09:09
Lehet, de a honvédőknél több volt a dezertör. Nagyon elkanyarodtunk.
2010-05-30 22:26:36
A példa a a zsoldoshadsereg, és egy honvédő nemzeti hadsereg közötti azért nem jó mert mindkettő űtős, illetve hathatós, csak az egyik kevesebb létszámmal de profin felkészítetten, míg a másik nagy létszámban alig felkészítetten nagyobb számú veszteséggel éri el a várt hatásfokot. Végül is melyiket kire értetted?
Gondolkodtam azon, vajon nektek miért szúrja a szemeteket Turán Frici és Asin kívűl egyébként más pilóta. Rájöttem a gondolatmenetetekre, hogy a vidéki srác aki kúszik mászik az autó alatt foglalkozik a beállításokkal, szimpatikusabb mint a városi "ficsúr" aki versenynapon felkel a panzió pihe puha ágyából kiautókázik a verseny helyszinére és ott már várja a kész, felkészített autó.
Ebben a szemléletben Asin kívűl az egész rallys társadalomra lehetne haragudni. Ez már másvilág. ezen a szemléleten túl kell esni, a mai világban nem a sógor, koma és a haverok mennek szegelni autót, ma már komoly szerelők vannak komoly fizetésért. Ezért nem szabad haragudni a pilótákra, szerintem.
2010-05-30 19:21:10
Időközben elolvasva kifejtett válaszodat. Tudsz olyan autóversenyzőt mutatni akár amatőr szinten is aki nem a győzelemre hajt? Ez egy VB-s szintű versenyen a "haditechnikák" árnyékában tényleg csak autózgatásnak tünhet egyeseknek. Azonban ha megnézed a profik is hibáznak nem kicsit és Looeb is volt 7-ik valamelyik gyorson. De térjünk vissza kishazánkba. Asi - tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb. személyi (szerelők, stb.) a versenyző személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.) - mennyivel komolyabb egy tőkeerős Bozian-nál? Asi indulásánál ilyen felvetések fel sem merűltek pedig nem is WRC vel indult.
sandokan hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 113 hozzászólás • 6 oldal
|<<<<6   >>>>|
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k