RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
historyfun
szombati róbert
2012-12-12 09:27:30
utolsó bejelentkezése
historyfun

1024 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 2 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710755763
Napi oldal:
201079
Jelenleg:
3977
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
historyfun hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 1024 hozzászólás • 52 oldal
2011-06-02 10:24:10
Tudja valaki melyik versenyen készült ez a fotó nemértem >

A matricázás alapján 1977 vagy később. Lehet Földes vagy Gálbaba?
A rajtszám talán 13 vagy 18 vagy 19(?)
Francia forumon találtam, '77 MüWiBu-ra hivatkoztak, de tudtommal azon a versenyen nem indultak Ferjánczék.
2011-06-02 10:24:10
Tudja valaki melyik versenyen készült ez a fotó nemértem >

A matricázás alapján 1977 vagy később. Lehet Földes vagy Gálbaba?
A rajtszám talán 13 vagy 18 vagy 19(?)
Francia forumon találtam, '77 MüWiBu-ra hivatkoztak, de tudtommal azon a versenyen nem indultak Ferjánczék.
2011-06-02 09:03:04
" A 17-es gyenge és nehéz is volt "

Az EB-n ekkor már jellemzően Porsche, Lancia-Stratos, Ford-Escort RS volt az ellenfél. Jó példa a '77-es Costa-Brava rallye végeredménye >

A gyári csapat R17Gordini-jai üvegszálas műanyag ajtókkal, motorház- csomagtér ajtókkal és plexi oldalablakokkal voltak könnyítve. Vajon Ferjánczé is?
'drzozo'-nak nyújtózkodik otthon egy ilyen vas, nyilván többet tud róla nálam, talán hozzászól majd kacsintok

Ami még nekem érdekes - a lengyel Krupa már 1975 év elején megkapta, Ferjáncz csak 1976-ban ülhetett bele.
2011-06-01 20:44:12
A 17-es tördelte a féltengelyeket, gyenge és nehéz is volt, de ennek ellenére Ferjáncz szép sikereket ért el vele külföldön.
Bulgáriában dobogó 1976 '77-ben, vagy pl. ebben a mezőnyben is a második helyen autóztak a 9.gyorsig, ahol eltört a félttengely:

1976 Rajd-Polski

De volt kilyukadó dugattyú '77 Lengyelország, Románia vezető helyről stb...
2011-06-01 20:44:12
A 17-es tördelte a féltengelyeket, gyenge és nehéz is volt, de ennek ellenére Ferjáncz szép sikereket ért el vele külföldön.
Bulgáriában dobogó 1976 '77-ben, vagy pl. ebben a mezőnyben is a második helyen autóztak a 9.gyorsig, ahol eltört a félttengely:

1976 Rajd-Polski

De volt kilyukadó dugattyú '77 Lengyelország, Románia vezető helyről stb...
2011-06-01 08:11:01
Brumi ásott elő valahonnan '77 TAURUS rajtlistát, szerintem csak kérned kell tőle és kapod E-mail-ben kacsintok
2011-05-31 18:24:01
2011-05-31 18:21:30
Jó a 'Surdakalap' a sporikon nevetek
LADA-Surda
2011-05-31 16:01:41
Én itt arra gondoltam, hogy manapság akár a konyhában ülve letöltöd az eredményeket, rajtlistákat...mented, nyomtatod magadnak tetszés szerint. Többet tudsz azonnal mintha ott lennél a hegyoldalban a pálya mellett.
Azért a '70-es években egy átlag komálósnak még akkor sem mindig jutott a teljes végeredményből, ha a versenyirodán kivárta a végét. Ha pedig otthon a konyhában töltötte a verseny hétvégéjét, akkor jutott neki az absz.10 az Autó-Motorból.

De abban teljesen igazad van, hogy a papír sok mindent túlél, akár egy atomvillanást is, ha elég távol van tőle. Ellentétben a hard drive-al mosolygok

Én pl. a mai napig rengeteg fotót nyomtatok, fényes fotópapírra, sokat A4 méretben. Nekem teljesen más kézbe fogva bámulni, mint a monitoron.
2011-05-31 15:41:04
Ez így jól hangzik, de lehet nem volt ennyire egyszerű.
Neveztek Salgóra R.I-be, ezt gondolom akkor teszed ha van R.I. licenced. Aztán? Valaki utólag 'kiszúrta' őket, és 'visszaparancsolta' R.II-be ? nemértem
2011-05-31 15:35:47
De igen, ÁFOR-magazin hátlap, anno Varga Tamás barátom diára 'reprózta', én pedig megkaptam tőle a diákat szkennelni.
Csak kb. hatszori minőségvesztés az eredeti fotóhoz képest: 1.hívás > nyomdai előkészítés diáról vagy negatívról vagy papírképről > nyomtatás > reprófotózás > dia-hívás > szkennelés etc... vigyorgok
2011-05-31 12:24:33
Ford-Escort RS2000-et is terelgettek:

RS2000
2011-05-31 12:04:55
Marja-Liisa Korpi és Eija Heinio

1980 - 1000 LAKES Rallye

A 48-as rajtszám nekem azt súgja nem csak 'túristák' voltak a lányok.
2011-05-31 12:00:47
Az említett 'Moszkvics-amazonok' >
2011-05-31 12:00:47
Az említett 'Moszkvics-amazonok' >
2011-05-31 11:54:15
bégyé,

Azért 'Grünwald papát' azon a fotón hátulról felismerni....az szép volt kacsintok

2011-05-31 11:46:06
30 év múlva ez már gyerekjáték lesz, online rajtlisták, eredmények(teljes névvel kacsintok), fotók ezrei a Net-en....
Ma mekkora szerencse kell csak ahhoz, hogy pl. valakinél egyáltalán megtaláljam a részletes végeredményt a '77 TAURUS Rallye-ról nemértem
Pedig többszáz példány ki lett postázva anno egyesületekhez...
2011-05-31 11:46:06
30 év múlva ez már gyerekjáték lesz, online rajtlisták, eredmények(teljes névvel kacsintok), fotók ezrei a Net-en....
Ma mekkora szerencse kell csak ahhoz, hogy pl. valakinél egyáltalán megtaláljam a részletes végeredményt a '77 TAURUS Rallye-ról nemértem
Pedig többszáz példány ki lett postázva anno egyesületekhez...
2011-05-31 11:39:43
2011-05-31 11:38:13
Klaus Fritzinger - Arwed Fischer Celica-ja >
historyfun hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 1024 hozzászólás • 52 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k