A matricázás alapján 1977 vagy később. Lehet Földes vagy Gálbaba?
A rajtszám talán 13 vagy 18 vagy 19(?)
Francia forumon találtam, '77 MüWiBu-ra hivatkoztak, de tudtommal azon a versenyen nem indultak Ferjánczék.
2011-06-02 10:24:10
Tudja valaki melyik versenyen készült ez a fotó >
A matricázás alapján 1977 vagy később. Lehet Földes vagy Gálbaba?
A rajtszám talán 13 vagy 18 vagy 19(?)
Francia forumon találtam, '77 MüWiBu-ra hivatkoztak, de tudtommal azon a versenyen nem indultak Ferjánczék.
2011-06-02 09:03:04
" A 17-es gyenge és nehéz is volt "
Az EB-n ekkor már jellemzően Porsche, Lancia-Stratos, Ford-Escort RS volt az ellenfél. Jó példa a '77-es Costa-Brava rallye végeredménye >
A gyári csapat R17Gordini-jai üvegszálas műanyag ajtókkal, motorház- csomagtér ajtókkal és plexi oldalablakokkal voltak könnyítve. Vajon Ferjánczé is?
'drzozo'-nak nyújtózkodik otthon egy ilyen vas, nyilván többet tud róla nálam, talán hozzászól majd
Ami még nekem érdekes - a lengyel Krupa már 1975 év elején megkapta, Ferjáncz csak 1976-ban ülhetett bele.
2011-06-01 20:44:12
A 17-es tördelte a féltengelyeket, gyenge és nehéz is volt, de ennek ellenére Ferjáncz szép sikereket ért el vele külföldön.
Bulgáriában dobogó 1976 '77-ben, vagy pl. ebben a mezőnyben is a második helyen autóztak a 9.gyorsig, ahol eltört a félttengely:
De volt kilyukadó dugattyú '77 Lengyelország, Románia vezető helyről stb...
2011-06-01 20:44:12
A 17-es tördelte a féltengelyeket, gyenge és nehéz is volt, de ennek ellenére Ferjáncz szép sikereket ért el vele külföldön.
Bulgáriában dobogó 1976 '77-ben, vagy pl. ebben a mezőnyben is a második helyen autóztak a 9.gyorsig, ahol eltört a félttengely:
Én itt arra gondoltam, hogy manapság akár a konyhában ülve letöltöd az eredményeket, rajtlistákat...mented, nyomtatod magadnak tetszés szerint. Többet tudsz azonnal mintha ott lennél a hegyoldalban a pálya mellett.
Azért a '70-es években egy átlag komálósnak még akkor sem mindig jutott a teljes végeredményből, ha a versenyirodán kivárta a végét. Ha pedig otthon a konyhában töltötte a verseny hétvégéjét, akkor jutott neki az absz.10 az Autó-Motorból.
De abban teljesen igazad van, hogy a papír sok mindent túlél, akár egy atomvillanást is, ha elég távol van tőle. Ellentétben a hard drive-al
Én pl. a mai napig rengeteg fotót nyomtatok, fényes fotópapírra, sokat A4 méretben. Nekem teljesen más kézbe fogva bámulni, mint a monitoron.
2011-05-31 15:41:04
Ez így jól hangzik, de lehet nem volt ennyire egyszerű.
Neveztek Salgóra R.I-be, ezt gondolom akkor teszed ha van R.I. licenced. Aztán? Valaki utólag 'kiszúrta' őket, és 'visszaparancsolta' R.II-be ?
2011-05-31 15:35:47
De igen, ÁFOR-magazin hátlap, anno Varga Tamás barátom diára 'reprózta', én pedig megkaptam tőle a diákat szkennelni.
Csak kb. hatszori minőségvesztés az eredeti fotóhoz képest: 1.hívás > nyomdai előkészítés diáról vagy negatívról vagy papírképről > nyomtatás > reprófotózás > dia-hívás > szkennelés etc...
A 48-as rajtszám nekem azt súgja nem csak 'túristák' voltak a lányok.
2011-05-31 12:00:47
Az említett 'Moszkvics-amazonok' >
2011-05-31 12:00:47
Az említett 'Moszkvics-amazonok' >
2011-05-31 11:54:15
bégyé,
Azért 'Grünwald papát' azon a fotón hátulról felismerni....az szép volt
2011-05-31 11:46:06
30 év múlva ez már gyerekjáték lesz, online rajtlisták, eredmények(teljes névvel ), fotók ezrei a Net-en....
Ma mekkora szerencse kell csak ahhoz, hogy pl. valakinél egyáltalán megtaláljam a részletes végeredményt a '77 TAURUS Rallye-ról
Pedig többszáz példány ki lett postázva anno egyesületekhez...
2011-05-31 11:46:06
30 év múlva ez már gyerekjáték lesz, online rajtlisták, eredmények(teljes névvel ), fotók ezrei a Net-en....
Ma mekkora szerencse kell csak ahhoz, hogy pl. valakinél egyáltalán megtaláljam a részletes végeredményt a '77 TAURUS Rallye-ról
Pedig többszáz példány ki lett postázva anno egyesületekhez...