" arra gondoltam hogy információkat és fényképeket gyűjt aztán majd csak ámulunk hogy miféle kincseket oszt meg velünk "
Zsolti,
Nálam ez a gyűjtögetés folyamatos, több-kevesebb sikerrel. Szerencsére mindig akad idősebb versenyző(többnyire navigátor) aki megőrizte a régi eredményeket-rajtlistákat és hajlandó kiadni a kezéből szkennelés céljából.
Pl. Pár napja kaptam egy csomagot Lengyelországból, Lukas Nytko - akinek az édesapja többször is indult Magyarországon CORDATIC Rallye-kon - összeszedte nekem a padláson a régi papírokat, amiből kettő volt - eredeti kiírások, részletes végeredmények - abból az egyik példányt megkaptam tőle 'örökbe', amiből csak egy, arról fénymásolatot küldött.
Azt kell mondjam, ma is igaz a régi mondás:
„Lengyel, magyar – két jó barát, együtt isszák egymás borát.”
Itt találtok régi fotókat Andrzej Nytko-ról, sok magyar vonatkozású is van köztük:
Idővel majd ezeket a Rajd-Polski dokumentumokat is szkennelem és felkerül a Net-re. Szinte minden évben volt magyar induló ott, és nem csak Ferjánczék...
De gondolom itt a többség jobban érdeklődik a régi magyarországi versenyek iránt. Nekik is van jó hírem:
Tóth István alias 'Kipufogó' havonta postáz nekem régi diákat-negatívokat, azok hamarosan felkerülnek majd ide:
A szűk keresztmetszet mindig csak az, mennyi időt sikerül szakítani a szkennelésre....megjött a jó idő, szerencsére munka is van bőven, szóval a tél beállta előtt csak apránként, de azért folyamatosan piszmogok ezzel is...
2011-05-09 12:46:36
Tudja valaki miért a hólánc ??? >
Abban az időben már a Barumnak is nagyon komoly verseny hógumijai voltak.
Barna Gyuri írta régebben, hogy a Russzkaja Zimán is tilos volt a szögesgumi használata. Sokáig hittem, hogy ez valami BBK unikum, aztán találtam hóláncos fotót Wittmann-ról is Janner Rallye-n >
Hol jobb a hólánc, mint a verseny hógumi ? Láthatóan le van túrva az út mindkét fotón
2011-05-09 10:04:45
Mecsek előfutás még sehogy. Ha majd tudok biztosat, megírom. Kösz az érdeklődést!
2011-05-09 10:00:55
" arra következtetek,hogy a németek eltiltották a fórumozástól "
Majdnem eltaláltad mi történt. Egy 'német piacra' írt computer-vírus kinyírta a gépemet, pillanatnyilag 'nyalogatom sebeimet', hamarosan ismét aktívabb leszek itt. Mondjuk az elmúlt 30 napnál nem lesz nehéz aktívabbnak lennem
" So here we were, Rally japan 2004. Minding my business, doing my stages.
Then suddenly....pfuuuit....no more boost. Ok, there was still some turbo boost, but it was missing what I think they called the overboost or something like that. Well, you get the point, I was having a turbo problem.
It was not such a big problem because there was just a superspecial to do. I knew the guys could fix it in service.
So we drove back to the super special, arrived there, and I found out I was going against Harri Rovanpera. I thought to myself, "oh crap", he's gonna lap me in there...
So I went up to him and said: "Hi, how you doing... etc, etc."
Then I asked if he wouldn't mind taking it easy, you know, not kick my butt too hard in the stage, so I wouldn't look too slow. To my big surprise he said: "ohkay"
So, he did! He actually took it easy and beat me by only a second or so.
After that he came and said, laughing, "hey! are you sure you had a turbo problem??"
I assured him that, indeed I really had low power. He believed me, I think. It was true, I really had a problem.
Harri was nice enough to not "wipe the floor" with me on that super special, that day. Nice guy. "
Jó olvasni hogy ilyen is van.
No persze nem egy Sisteronon történt, tétre, helyre
Bútor belsőt nézve én összességében legalább 50 másodpercet hallom leszabályozáson utazni odáig, ahol bekanyarodnak a szűkre. Ez nem kevés...
Gyakran csak 1-2 másodpercre, de igen sűrűn 'lejárt' neki is.
Javítsatok ki, ha 'káprázna a fülem'
Érdekes...
Az a rumli a szűkön már csak a 'fűszer'
Köszi a videot!
2011-04-07 12:26:49
Bútor belsőt nézve én összességében legalább 50 másodpercet hallom leszabályozáson utazni odáig, ahol bekanyarodnak a szűkre. Ez nem kevés...
Gyakran csak 1-2 másodpercre, de igen sűrűn 'lejárt' neki is.
Javítsatok ki, ha 'káprázna a fülem'
Az viszont látszik, hogy a szovjet technika nem csak epizódszereplő volt a karrierjében.
2011-04-01 13:17:14
1963-as MüWiBu AM cikkhez van fotó Gerhard Kafunek Moszkvicsáról >
2011-04-01 13:07:18
He-he...ez lett volna a következő hozzászólásom, Stohl és a Moszkvics
Ők kiestek 1970-ben.
Én pár napja még azt sem tudtam, hogy Ausztriában árulták a Moszkvicsokat abban az időben. Vajon meddig ?
2011-04-01 13:00:28
Joci,
Szerintem alapvetően nincs semmi gond a nick-nevek mögül írogatással.
Én mindig azt nézem, mit és hogyan ír-mond valaki, nem azt, hogy ki írja-mondja.
Amikor névtelenül, egyoldalúan átcsap személyeskedésbe a diskurzus, az már egy véleményes helyzet.
Erről mindenki - értékrendje szerint - gondol amit gondol.
Tulajdonképpen örülnünk kell ennek, ahogy egyesek 'álnéven' megnyilvánultak, többet ért ez bármilyen részletes önéletrajznál...
- Következő körben hogy csináljam ?
- Most menj ki és lökd meg a felvezető autót ! >
- Miéééért ???
- Mert már mindenki másnak nekimentél....
2011-04-01 10:51:44
Hivatalos végeredményben Balatoniék 41-ikek, utánuk van a két lent említett páros.
2011-04-01 10:44:10
Repül a TSz elnök >
1973 '74 TAURUS-Rallye-n itt volt a gyári Gaz21 csapat, ilyen Volgákkal.
Esetleg fotó valakinél ?
2011-04-01 09:42:36
Valahol olvastam, hogy ezek a 'madárcsontú' könnyű navigátor hölgyek azért jöttek ennyire divatba a Renault csapaton belül akkoriban, mivel a Porsche-kat már nem volt egyszerű megverni az Alpine-nal, nagyon oda kellett figyelni a versenysúlyra.
2011-04-01 09:37:30
" Személyesen csak Balatoni Misiékre emlékszem akikkel beszéltem is, Ők nagyon elcsigázottak voltak. Motorproblémákra panaszkodtak, tök utolsóként, de célba hozták a Skodát......."
Ketten még mögöttük értek célba, gondolom nekik is kijutott a gondokból. Az egyik egy 'gyári' Skoda: