Roni,
Köszönöm !
Érdekes ember a magyar...
Kaptam két goromba E-mailt - persze névtelenül - hogy mi a fa..t vergődök én itt, aki ott sem voltam az eseményeknél ? Miért nem elég nekem a sztori úgy, ahogy oda le van írva ?
Nevekkel, helyszínekkel, számokkal, ráadásként a 'szemtanú' a nevét is adta hozzá.
Való igaz, ott sem voltam.
Ez az egyik fő oka miért akartam részleteket tudni.
Ezért kérdeztem rá itt és az indexen is.
Kár lenne tagadni, bennem is megvan a dögkeselyű szerintem egészséges érdeklődése - mint a legtöbb versenyzőben és komálósban - ha valaki versenyen tör, mindig látni szeretném az eredményt, ismerni a részleteket.
Ezt írtam itt:
" Itt némi autótörés volt bizonyosan, de a sztori többi része nálam 'több sebből vérzik', kíváncsi lennék ti mit hallottatok, mit gondoltok erről. "
Íme a nevek, helyszínek, számok sorjában:
Kövesdán >
" A Répáshuta-Felsőtárkány gyorsasági hajnalban indult "
Ilyen gyorsaságit nem találtam a '79-es CENTRUM Bükk Kupa dokumentumaiban.
Répáshuta szerepel az alábbiakban:
5.gy. Hollóstető-Répáshuta 5.7km 19óra 31perckor
14.gy. Répáshuta-Hollóstető 5.7km 0óra 56perckor
Felsőtárkány nem szerepel egyetlen további gyorsasági szakasz megnevezésében sem
Kövesdán >
" csúsztak az utak és az első helyről rajtoló Ferjáncz el is esett a Renault 5 Alpine-nal "
Tudomásom szerint az első helyről 1-es rajtszámmal dr.Antalffy rajtolt BMW-2002 gr.2-6
utána 2-es Barka BMW-1602 gr.2-6
etc.
Kövesdán >
" Én nyolcas rajtszámmal indultam és még láttam, ahogy lejön az összetört Renault a pályáról. "
'79 CENTRUM Bükk Kupa >
8 Károly-Markwart Főtaxi
Szerintem a Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló negyedik gyorsaságin fotózva
Kövesdán >
" Csodák csodájára tíz perc múlva a következő gyorsasági rajtjában Ferjáncz Attila már ott állt egy hibátlan versenyautóval. Kiderült, hogy volt egy ugyanolyan tréningautója, amin szintén ott volt az egyes rajtszám."
Ferjáncz Attila 5-ös rajtszámmal indult azon a versenyen !!!
Én szívesen olvasom a jól összerakott összeesküvés elméleteket is, azok közt is akad profi munka bőven, de amikor egy ilyen történetet olvasok, ahol a körítésben, az un. számszerű és egyéb relatíve könnyen ellenőrizhető tényekben is hibát hibára halmoz az elbeszélő, akkor már nagyon nehéz a továbbiakban akár egyetlen szavát is komolyan vennem...
Nekem tulajdonképpen ennyi már sok is erről a történetről.
Most már csak azt szeretném tudni - konkrétan melyik gyorsaságin törte a Renauult-t Ferjáncz Attila ?