RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
historyfun
szombati róbert
2012-12-12 09:27:30
utolsó bejelentkezése
historyfun

1024 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 2 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710659751
Napi oldal:
105067
Jelenleg:
1960
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
historyfun hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 1024 hozzászólás • 52 oldal
2011-02-14 22:44:50
Tóth Mihály(?)

Arról a Lanciáról tudunk vmit ?
2011-02-14 20:00:53
Háttérben a 'gyári' Skodák >
2011-02-14 19:56:34
ua.
2011-02-14 19:53:43
Műhelykocsi, SERVICE Nysa >
2011-02-14 19:51:37
1970 CORDATIC-Rallye >
2011-02-14 19:49:43
'90-es évek elején volt sötét Mecsek-rallyen tervezett, csúszás nélkül is. Évszámot most nem mondanék, de úgy emlékszem amikor fordítva volt Árpádtető. És talán az R.II-nek is sötétben volt az utolsó két szakasz.
2011-02-14 19:49:43
'90-es évek elején volt sötét Mecsek-rallyen tervezett, csúszás nélkül is. Évszámot most nem mondanék, de úgy emlékszem amikor fordítva volt Árpádtető. És talán az R.II-nek is sötétben volt az utolsó két szakasz.
2011-02-14 19:49:43
'90-es évek elején volt sötét Mecsek-rallyen tervezett, csúszás nélkül is. Évszámot most nem mondanék, de úgy emlékszem amikor fordítva volt Árpádtető. És talán az R.II-nek is sötétben volt az utolsó két szakasz.
2011-02-14 18:28:03
Hillman,

" Az út burkolatát és szélességét nézve, nekem a B.szt.lászló-B.szt.kereszt gyorsnak tünik. A "boksás" utáni jobb 3-ra tippelek, ami után elindul lefelébe a célig. Bányahegy sokkal keskenyebb volt, Varbó nagy része pedig aprószemcsés murva. "

Varbói gyors első kanyarja.
Kaptam egy ilyet E-mail-ben >
Plusz egy helyi lakos is - aki nem mellesleg ott nézte a '75-ös versenyt ebben a kanyarban - megerősítette.
Mission Complete kacsintok
2011-02-14 11:36:30
'bazsi07' hová lett ?

" Sziasztok. Nincs meg véletlenül valakinek az 1985-ös, 1990-es, 1991-es Salgó rali nevezési listája? Jó lenne róluk egy fénymásolat, már csak ez a 3 hiányzik, az összes többi megvan. "
2011-02-14 11:32:12
Pörgetni kell és akkor pörög mosolygok
2011-02-14 10:03:59
Zsolti,
Ne foglalkozz vele, én már bánom hogy megemlítettem itt, ahelyett hogy csak rápöcköltem volna a delete-iconra a 'postafiókban'.

Nagyon sok pozitív E-mailt kapok, meglepően sokan segítenek, szólnak hozzá privátban az itt felmerült kérdésekhez. Ezt is egy miskolci srác küldte vmi akkori újságból >

2011-02-14 09:49:09
'79 CENTRUM Bükk Kupa gyorsaságik:

1. Varbó-Középgaradna 8.7km 18:20-kor
2. Rezervátum-Jávorkút 7.5km
3. Jávorkút-Bányahegy 4.5km
4. Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló 8.3km
5. Hollóstető-Répáshuta 5.7km
6. Oldalvölgy-Bányahegy 12km
7. Bányahegy-Jávorkút 4.5km
8. Jávorkút-Rezervátum 7.5km
9. Középgaradna-Varbó 8.7km
10. Rudabánya-Felsőkelecsény 2.9km
11. Felsőnyárád-Sajókaza 5.2km
12. Putnok-Kelemér 6.3km
13. Borsodnádasd-Balaton 4.5km
14. Répáshuta-Hollóstető 5.7km 00:56-kor
15. Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt 8.3km
16. Rudabánya-Felsőkelecsény 2.9km
17. Felsőnyárád-Sajókaza 5.2km
18. Varbó-Középgaradna 8.7km
19. Kőbánya-Jávorkút 7.6km
20. Jávorkút-Bányahegy 4.5km
21. Bányahegy-Oldalvölgy 12km
22. Balaton-Borsodnádasd 4.5km
23. Kelemér-Putnok 6.3km
24. Sajókaza-Felsőnyárád 5.2km
25. Felsőkelecsény-Rudabánya 2.9km
26. Varbó-középgaradna 8.7km
27. Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt 8.3km 06:30-kor

Ezek még versenyek voltak akkoriban, 27gyors, gyakorlatilag fél nap alatt, végig sötétben...
2011-02-13 15:09:55
Roni,

Köszönöm !

Érdekes ember a magyar...
Kaptam két goromba E-mailt - persze névtelenül - hogy mi a fa..t vergődök én itt, aki ott sem voltam az eseményeknél ? Miért nem elég nekem a sztori úgy, ahogy oda le van írva ?
Nevekkel, helyszínekkel, számokkal, ráadásként a 'szemtanú' a nevét is adta hozzá.

Való igaz, ott sem voltam.
Ez az egyik fő oka miért akartam részleteket tudni.
Ezért kérdeztem rá itt és az indexen is.

Kár lenne tagadni, bennem is megvan a dögkeselyű szerintem egészséges érdeklődése - mint a legtöbb versenyzőben és komálósban - ha valaki versenyen tör, mindig látni szeretném az eredményt, ismerni a részleteket.

Ezt írtam itt:
" Itt némi autótörés volt bizonyosan, de a sztori többi része nálam 'több sebből vérzik', kíváncsi lennék ti mit hallottatok, mit gondoltok erről. "

Íme a nevek, helyszínek, számok sorjában:

Kövesdán >
" A Répáshuta-Felsőtárkány gyorsasági hajnalban indult "

Ilyen gyorsaságit nem találtam a '79-es CENTRUM Bükk Kupa dokumentumaiban.
Répáshuta szerepel az alábbiakban:
5.gy. Hollóstető-Répáshuta 5.7km 19óra 31perckor
14.gy. Répáshuta-Hollóstető 5.7km 0óra 56perckor
Felsőtárkány nem szerepel egyetlen további gyorsasági szakasz megnevezésében sem

Kövesdán >
" csúsztak az utak és az első helyről rajtoló Ferjáncz el is esett a Renault 5 Alpine-nal "

Tudomásom szerint az első helyről 1-es rajtszámmal dr.Antalffy rajtolt BMW-2002 gr.2-6
utána 2-es Barka BMW-1602 gr.2-6
etc.

Kövesdán >
" Én nyolcas rajtszámmal indultam és még láttam, ahogy lejön az összetört Renault a pályáról. "

'79 CENTRUM Bükk Kupa >

8 Károly-Markwart Főtaxi

Szerintem a Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló negyedik gyorsaságin fotózva

Kövesdán >
" Csodák csodájára tíz perc múlva a következő gyorsasági rajtjában Ferjáncz Attila már ott állt egy hibátlan versenyautóval. Kiderült, hogy volt egy ugyanolyan tréningautója, amin szintén ott volt az egyes rajtszám."

Ferjáncz Attila 5-ös rajtszámmal indult azon a versenyen !!!

Én szívesen olvasom a jól összerakott összeesküvés elméleteket is, azok közt is akad profi munka bőven, de amikor egy ilyen történetet olvasok, ahol a körítésben, az un. számszerű és egyéb relatíve könnyen ellenőrizhető tényekben is hibát hibára halmoz az elbeszélő, akkor már nagyon nehéz a továbbiakban akár egyetlen szavát is komolyan vennem...

Nekem tulajdonképpen ennyi már sok is erről a történetről.

Most már csak azt szeretném tudni - konkrétan melyik gyorsaságin törte a Renauult-t Ferjáncz Attila ? nemértem

2011-02-13 15:09:55
Roni,

Köszönöm !

Érdekes ember a magyar...
Kaptam két goromba E-mailt - persze névtelenül - hogy mi a fa..t vergődök én itt, aki ott sem voltam az eseményeknél ? Miért nem elég nekem a sztori úgy, ahogy oda le van írva ?
Nevekkel, helyszínekkel, számokkal, ráadásként a 'szemtanú' a nevét is adta hozzá.

Való igaz, ott sem voltam.
Ez az egyik fő oka miért akartam részleteket tudni.
Ezért kérdeztem rá itt és az indexen is.

Kár lenne tagadni, bennem is megvan a dögkeselyű szerintem egészséges érdeklődése - mint a legtöbb versenyzőben és komálósban - ha valaki versenyen tör, mindig látni szeretném az eredményt, ismerni a részleteket.

Ezt írtam itt:
" Itt némi autótörés volt bizonyosan, de a sztori többi része nálam 'több sebből vérzik', kíváncsi lennék ti mit hallottatok, mit gondoltok erről. "

Íme a nevek, helyszínek, számok sorjában:

Kövesdán >
" A Répáshuta-Felsőtárkány gyorsasági hajnalban indult "

Ilyen gyorsaságit nem találtam a '79-es CENTRUM Bükk Kupa dokumentumaiban.
Répáshuta szerepel az alábbiakban:
5.gy. Hollóstető-Répáshuta 5.7km 19óra 31perckor
14.gy. Répáshuta-Hollóstető 5.7km 0óra 56perckor
Felsőtárkány nem szerepel egyetlen további gyorsasági szakasz megnevezésében sem

Kövesdán >
" csúsztak az utak és az első helyről rajtoló Ferjáncz el is esett a Renault 5 Alpine-nal "

Tudomásom szerint az első helyről 1-es rajtszámmal dr.Antalffy rajtolt BMW-2002 gr.2-6
utána 2-es Barka BMW-1602 gr.2-6
etc.

Kövesdán >
" Én nyolcas rajtszámmal indultam és még láttam, ahogy lejön az összetört Renault a pályáról. "

'79 CENTRUM Bükk Kupa >

8 Károly-Markwart Főtaxi

Szerintem a Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló negyedik gyorsaságin fotózva

Kövesdán >
" Csodák csodájára tíz perc múlva a következő gyorsasági rajtjában Ferjáncz Attila már ott állt egy hibátlan versenyautóval. Kiderült, hogy volt egy ugyanolyan tréningautója, amin szintén ott volt az egyes rajtszám."

Ferjáncz Attila 5-ös rajtszámmal indult azon a versenyen !!!

Én szívesen olvasom a jól összerakott összeesküvés elméleteket is, azok közt is akad profi munka bőven, de amikor egy ilyen történetet olvasok, ahol a körítésben, az un. számszerű és egyéb relatíve könnyen ellenőrizhető tényekben is hibát hibára halmoz az elbeszélő, akkor már nagyon nehéz a továbbiakban akár egyetlen szavát is komolyan vennem...

Nekem tulajdonképpen ennyi már sok is erről a történetről.

Most már csak azt szeretném tudni - konkrétan melyik gyorsaságin törte a Renauult-t Ferjáncz Attila ? nemértem

2011-02-12 18:03:27
Olvasgattam a Net-en:

'79 Bükk Kupa

" indultam a ’79-es Bükk-Kupa Rally-n, ahol csodát láttam! A Répáshuta-Felsőtárkány gyorsasági hajnalban indult, csúsztak az utak és az első helyről rajtoló Ferjáncz el is esett a Renault 5 Alpine-nal. Én nyolcas rajtszámmal indultam és még láttam, ahogy lejön az összetört Renault a pályáról. Csodák csodájára tíz perc múlva a következő gyorsasági rajtjában Ferjáncz Attila már ott állt egy hibátlan versenyautóval. Kiderült, hogy volt egy ugyanolyan tréningautója, amin szintén ott volt az egyes rajtszám. Hiába bizonyították be, hogy csalás történt, a Volán SC vezetői elintézték, hogy töröljék azt a szakaszt, így Ferjáncz itt is győzni tudott. "

Itt némi autótörés volt bizonyosan, de a sztori többi része nálam 'több sebből vérzik', kíváncsi lennék ti mit hallottatok, mit gondoltok erről.

2011-02-12 10:45:00
Köszi !

Ez szerintem egy nagyon jó összefoglaló:

Rally B-A-Z megyében 1974-2009

Régebben már jártam ezen az oldalon, de akkor valamiért nem sikerült megnéznem itt egy régi filmet és valahogy elfelejtődött nálam...most megvan a ma esti program kacsintok
2011-02-12 09:02:53
'Hillman' , 'fiat131abarth'

A fotó '75 Bükk Kupa >

Meg tudnátok mondani a kép lapján hogy ez melyik gyorsaságin készült ?
Túrás Wartburg, annyit tudok, hogy csak 3 gyors volt a túrásoknak. Varbó, Bányahegy és .... ?
2011-02-11 23:57:13
ja, ez lemaradt az előbb kacsintok

DS21

2011-02-11 23:45:20
Ehhh....mindig átba...ák az embert mérges

Én mondom, ezekkel a lámpákkal tuti hogy zsiráfra, oroszlánra gyúrtunk ennyire komolyan, nem a NATO ellen helyeslek
historyfun hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 1024 hozzászólás • 52 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k