Igen, Francois Delecour - Anne Chantal Pauwels, valószínűleg az 1991-es Monte-Carlo Rallye-n fotózva.
2011-01-30 18:53:46
Oui!
Én is a héten olvastam csak, hogy régebben vezetett is Pauwels.
Csak annyira emlékeztem - talán még a Sky TV volt akkor - hogy ült Delecour mellet, és mintha akkor úgy emlegették volna mint a menyasszonyát.
2011-01-30 15:50:26
Így már biztosan könnyű >
2011-01-30 15:46:47
Mandelli-ről keresgéltem már régebben is, sajnos többnyire csak a versenyautója van a képeken, de azért akad ez-az:
Ferjáncz Wittmanntól vette a Lanciát(osztrák rendszám?), de az ezt megelőző 'felújítás' során egy N-es computer került a kocsiba, ez csak a verseny végére derült ki Bulgáriában. Melegen alig volt turbónyomás, már 5000-es fordulaton ledadogott, felemás gólyalábak, + egy defekt...nem indult valami fényesen.
2011-01-29 16:04:10
1989-ben a sajtótájékoztatón a Marlboro Lancia a VÁM-533-89 rendszámot viselte. Gondolom ez volt a tréningautó(későbbi 'standard' rendszám?).
Ferjáncz tudtommal az 1989-es bulgáriai Aranyhomok-Rallye-n ment először élesben a Lanciával 8-as rajtszámmal a VÁM-491-89 rendszámmal >
2011-01-29 15:45:09
Egy évvel korábban, ugyanott: nagy eső után jött a mezőny, Kákonyi ott ült fékúton a padkán, a gipszelt lábát az aszfalt szélére lógatva
2011-01-29 13:40:14
Ezt egy kanyarkombinációval feljebb néztem(sajnos)
2011-01-29 13:38:16
Nem akarom én Burit degradálni, csak szeretném érteni a dolgot.
Vagy legalább azt megtudni ti mit gondoltok erről, valószínűleg olvassák a forumot sokan akik ott voltak, esetleg méregettek is, olyanok akik értenek is hozzá...
No meg a gyorsasági idők - ha jól emlékszem abban az évben Szorospatak az első körben még jeges-sáros volt, lehet ott 'kaptunk' egy nagy zakót, aztán azt Buri szépen beosztotta ? Vagy mindenhol gyors volt ?
De lehet rossz alkalom bármiféle értelmes összehasonlításra.
Úgy rémlik Ferjáncz a körversenyen kapott egy első defektet, gondolom onnan ő már nem sietett annyira. Ranga lehet csak Ferdit nézte, neki a magyar bajnoki volt fontos, akkora előnnyel lehet ő sem akart a finnel együtt rohanni(minek?).
De mondjuk azért szívesen meghallgatnám Büki Ernő mit gondolt erről akkor belülről
" ráadásul 3* is itt volt. "
Ez külön érdekes, hogyan keveredett ide a finn ?
Valaki tud valamit erről ? Rendezők erőlködtek ezen, 'vagy csak jött' egyszerűen ?
2011-01-29 12:15:11
Lehet hogy ezek az A.R.T. Lanciák(Ferjáncz,Ranga '91) nem bizonyultak volna olyan top autónak nemzetközi mezőnyben mint itthon.
Ahogy Lipi is mondta:
" Ranga Laci ment a mienkkel. Csak annyit mondott : HÚÚÚ B...meg! "
Az is tény hogy Ferjáncz a Lanciával az EB-n '89 '90-ben csak szenvedett azok ellen az ellenfelek ellen, akiket '87 '88-ban a Coupé.Quattro-val többször is megvert.
Jó példa a '89-es Aranyhomok, Halkidiki és Rajd-Polski ahol menttek az Alessandrini testvérek is, aki látta azt mondja ég és föld volt az ő saját autójuk és a Ferdié között...
2011-01-29 11:47:50
to45703s,
" Buri Finnországban egy nagyon elismert pilóta. "
Biztosan...
" Az 1000 Tó-n meg lehet nézni az eredményeit. "
Nézem én - '91-ben is megverte egy N-es Galant:
Félre ne menjen a dolog, nem akarom én sem Rangát sem Ferjánczot lehúzni itt, a számok viszont makacs dolgok.
Megette a fene ha ennyi év távlatából nem tudunk erről objektíven beszélgetni.
Ezért is lenne nagyon érdekes ha valaki előhúzná a gyorsok idejeit.
2011-01-29 09:44:25
Odahaza Makinen majdnem elkente egy N-es Galanttal: