Ez a kép van még ugyanonnan, örülnék ha kiderülne ki a szerző, hátha akad még ott hasonló.
'83 MECSEK 13 Heinz Galle - Wolfgang Kiessling
Ilyen rajtszámmal persze hogy kiestek
2011-01-27 19:35:30
Vagy én butultam el
A kaposvári versennyel sikerült összekevernem.
2011-01-27 19:34:08
Örülnék ha kiderülne honnan volt(ak) azok az A-s váltók a 'kocka-GTi'-hez.
A gömbölyűhöz tudtommal én csináltattam az első A-s váltót és sperr-t itthon.
2011-01-27 19:29:49
Ez kinek a szervíze volt ? >
Régebben szedtem le a képet, talán valamelyik index forumról, szerintem '83 Mecsek-rallye
2011-01-27 19:26:35
Nagyon jó hír!
Certa-ról még semmim nincs, Köszi!
Ott voltam katona, Bőszénfán nehányszor 'megkínoztuk' a kincstári 2105-t
2011-01-27 19:22:25
Nekem is úgy rémlett, hogy akkoriban A-s váltó talán csak a Koós-nak volt(?) a 'kocka-GTi'-hez.
2011-01-27 18:56:54
CASCO81,
Volt benne A-s váltó és sperr is ?
2011-01-27 18:56:54
CASCO81,
Volt benne A-s váltó és sperr is ?
2011-01-27 17:44:57
Valóban 1626 ill. 1625
2011-01-27 17:32:55
" Jól látom, hogy mindháromnak ugyanaz a rendszáma??? "
Jól bizony! Öröm látni hogy van aki figyel a részletekre is
2011-01-27 16:08:44
Ay említett fotó:
1973 MüWiBU, Marianne Hoepfner-Yvonne Vanoni >
2011-01-27 16:01:37
" Egyébként kezdetben mi valamilyen szörnyű román gumival mentünk,tudod,hogy milyen lehetett? "
Román gumihoz nem volt szerencsém, de egyszer csúnyán mellényúltam:
Haverom 'csajozós' Ladáján megakadt a szemem a hátsó gumikon, valami hihetetlen alacsony oldalfalú utcai gumi, nézem 165/50(55?)! Dunlop...húúú, gondoltam ez nekem nagyon király lesz áttételben a szériazsigulira, Dobogókőn felfelébe majd csak úgy hasítunk. Tapogattam, kicsit keménynek tűnt, de hát majd meglátjuk. Cimborát megfűztem hogy kipróbálnám, átkerekeztük az autókat, szép száraz tavaszi este, éjjel kettő után mikor már a baglyok is alszanak irány a hegy. Navigátorom aranyszívű bányász, káromkodni sosem hallottam. Benzinkút, kávé, elől mxl-mislenek, aztán ahogy illik nekiálltunk mint nimfomán a vibrátornak, negyedik forog már szépen, az első helyen ahol fékezni és kanyarodni is kellett volna akkorát forogtunk, hogy azt sem tudtam honnan jöttünk....Az ilyenkor szokásos síri csend a kocsiban, majd span rágyújt és mondja - b....eg a jó k...a a....at, ha szórakozni akarsz, menjünk vissza a kútra, megveszem a leárazott hóláncot, tedd fel azt hátra és gyere vissza a hegyre egyedül !....+ még gazdagabb lettem néhány olyan ízes bányász-káromkodással, amilyeneket még Bartók sem tudott volna gyűjteni
2011-01-27 15:30:40
+1 a 'Nylon' topic-ba >
2011-01-27 15:21:31
Szóval a képen lévő hölgyek közül ketten itt jártak nálunk versenyen, célbaértek Budapesten, de hiába túrtam a korabeli sajtót, csak egy vacak fotót leltem az Alpine-ról
Tudom, ez egy közel 40 éves sztori, de nehezen akarom elfogadni hogy a lányokat senki sem fotózta le akkor...szóval ha valakinek lapul a fiókban fotó róluk, megkérném ossza meg velünk.
2011-01-27 15:16:25
A Renault 1971-ben indított egy teljes női csapatot, Aseptogyl főszponzorral, rózsaszín! Alpine-okkal.
Magyar vonatkozása is van a dolognak - az 1972-73-es München-Wien-Budapest Rallye-kon közülük a Marianne Hoepfner-Yvonne Vanoni páros célba is ért.
2011-01-27 15:16:25
A Renault 1971-ben indított egy teljes női csapatot, Aseptogyl főszponzorral, rózsaszín! Alpine-okkal.
Magyar vonatkozása is van a dolognak - az 1972-73-es München-Wien-Budapest Rallye-kon közülük a Marianne Hoepfner-Yvonne Vanoni páros célba is ért.
2011-01-27 15:16:25
A Renault 1971-ben indított egy teljes női csapatot, Aseptogyl főszponzorral, rózsaszín! Alpine-okkal.
Magyar vonatkozása is van a dolognak - az 1972-73-es München-Wien-Budapest Rallye-kon közülük a Marianne Hoepfner-Yvonne Vanoni páros célba is ért.
2011-01-27 15:03:40
Már csak az hiányzik, hogy az itthoni hölgyversenyzőkről meginduljon a 'pletyi-pletyi'
2011-01-27 14:57:23
SzeNo,
Melyik versenyen készült a fotó amit feltettél ?
2011-01-27 14:50:55
Conconi még ma is 'jó bőr',láthatóan a mi generációnk is szívesen szorongatja >