RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
drzozo
Kádár Zoltán
2012-01-27 16:16:02
utolsó bejelentkezése
drzozo

58 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710647050
Napi oldal:
92366
Jelenleg:
2938
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
drzozo hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 58 hozzászólás • 3 oldal
2011-02-13 16:12:39
És ilyen volt a verseny R5 Alpine műszerfala. Eléggé feltűnő különbség ahhoz, hogy egy Ferjáncz szintű versenyző, aki mindíg az érdeklődés középpontjában állt, NE RESZKÍROZZON meg egy cserét!
2011-02-13 16:03:09
Ilyen volt a tréning R5 műszerfala, mert az egy TL-ből lett faragva.
2011-02-13 15:36:06
Nem hiszem, hogy nekem kellene megvédeni Ferjánczot ebben az esetben, de kénytelen vagyok. Több okból is.
Egyrészt adott egy orrmotoros, elsőkerekes R5 Alpine. Farral nekicsapódik egy fának és le tud jönni saját kerekein a gyorsról. Minek kéne "kocsit cserélni"? Tovább is tudott volna menni anélkül is........ Volt idő, volt alkatrész megcsinálták.
Másrészt a tréningautó azonnal felismerhető külsőségekben végig eltért a versenyautótól. Például csak a tréningautónak volt matt fekete a motorházteteje, vagy a műszerfal borítása csíkos-bordás /nem Alpine/ volt, stb
2011-02-10 09:08:21
Azon a képen, "félig háttal" Bakoss Endre látszik. Ő maga is versenyezgetett a Főtaxinál is. Később a Dömsödi DOVIT egyesület megalapításánál bábáskodott.
Unokája a pályaversenyeken jeleskedett az utóbbi években.
2011-02-04 14:20:05
A hölgy esetleg öreg Renaultokhoz is ért?????
2011-02-04 14:17:23
Iriczfalvi F. maga is versenyezgetett a Volán-ban egy sárga Fiat 128-al, /nem túl eredményesen/, mielőtt beült a Ferdi mellé. Gyerekkori haverok voltak, mégsem jöttek ki jól egy autóban. Állítólag túl nagy volt neki a tempó.......
Az volt a válás kimondott oka, hogy Iriczfalvi órás-kisiparos papája megbetegedett, át kellett venni a boltot, /ami a Nagy L.kir úton talán ma is meg van/.
2011-02-02 17:49:21
Ez az utolsó képem róla, ez lett belőle....
Mielőtt megszólnátok, nem én festettem meleg-rózsaszínűre!! nemértem
Kutatásom eredménye: POLÁK-becenevű Lengyel György ment vele utoljára rallyecrossban. 1990-körül kivette belőle a motort és külön eladta, a kasznit pedig valahova Pest-megyébe. Vajon kinek?? Az utolsó rendszáma KF-97-62 volt.
Nagyon szeretném megtalálni!!
2011-02-01 23:32:41
Nekem a Ferjáncz kocsitöréseiről is csak pozitív történetem van!
1982-ben megvettem az egyik Gr2 R5 Alpine-ját /nagyon olcsón!/ Ezért nem is nagyon zavart a dicső harcban szerzett sok kisebb-nagyobb sérülése......
A meglepetés akkor ért, amikor lecsavaroztuk a kasznielemeket, mert alattuk egy ABSZOLÚT SÉRÜLÉSMENTES! váz volt! Az eladásra "felöltöztették" a kissé törött darabokkal! /Kettőt máig őrzök!/
Nem haragudtam érte, életem egyik legszebb fogása volt........
2011-01-27 16:59:22
Az Alpine-kat mind bevállalnám, de a csajokat csak egymás után........hosszabb szünetekkel......... vigyorgok
Jól látom, hogy mindháromnak ugyanaz a rendszáma???

Ügyes!
2011-01-27 16:59:22
Az Alpine-kat mind bevállalnám, de a csajokat csak egymás után........hosszabb szünetekkel......... vigyorgok
Jól látom, hogy mindháromnak ugyanaz a rendszáma???

Ügyes!
2011-01-25 14:07:46
A X. Mecsek R. túrában volt nevezve egy osztrák Alfa Romeo-val: M. Leitner

A Gander mitfahrere a Főtaxi-n: Berndhardt
2011-01-25 13:46:50
A '76-os Főtaxi-WYNNS rallyen Gander ugyanazzal a fehér Porsche-val, másik mitfahrerrel ment, de kiesett. A piros Alfa Romeoval Murányi Levente ment, de szintén kiesett.
2011-01-25 12:52:39
Sajnos nekem nem nyílik meg az a link, de biztosra tudom, hogy az osztrák F.GANDER-Eisenhut ment a fehér Porsche-val.
2011-01-25 12:52:39
Sajnos nekem nem nyílik meg az a link, de biztosra tudom, hogy az osztrák F.GANDER-Eisenhut ment a fehér Porsche-val.
2011-01-22 19:44:16
Szerintem ez már Kiss Dezső. Látszik a friss műanyagos munka, még reklámmaricák nélkül.......
Évszám passz!
2011-01-21 22:56:13
De most TÜZET SZÜNTESS! Irány az EUROSPORT! IRC!!!!!!
2011-01-21 22:49:01
Az évszámokkal sajnos én is bizonytalan vagyok, de az biztos, hogy 1975-ben Jároka-Gyuris nyerte a FŐTAXI-Wynns-t.
És mivel megtaláltam az 1977-es kiírást, amiben megint titkos útvonal szerepel, vagy '75, vagy '77 lehetett.
2011-01-21 22:10:25
Szerintem '75-ben lehetett ez, akkor volt titkos az útvonal. "Veszélyes" kanyarok előtt piros zászlóval.
Pilisvvár-Csobánka hidasban mégis egymás hegyére-hátára estek.....
'76-ban lehetett tréningezni már ezt a Kiályrét-Kóspallagot
2011-01-21 21:58:13
Szerintem Királyrét volt az, iszonyú rossz minőségű út. tele nagy sziklákkal.......
2011-01-21 21:50:27
Ez a Moszkvics is FŐTAXI-WINNS klubos, valószínűleg Ifjú Alajosé, mellette bontogatta szárnyait Erősmester.........
drzozo hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 58 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k