Gyurma,
igen, de...
2006-tól a gyári csapatok nem mehettek már full aktív autóval, csak az M2-esek (Bozian, Stobart, Red Bull Skoda...) és a privátok. Ráadásul a Citroen 2006-ban csak az első két versenyen használta a régi, a két oldalán még nem megnyitott első lökhárítót, olyant, mint amilyennel most Kazárék teszteltek a képek szerint.
Szóval, érdekes a sajtóközlemény.
Sibera,
ne feledd azt, hogy a legjobb 7 eredmény számít! Ha Kopecky valahol az elején ér célba, 15 pontot minuszolnia kell a már meglévőből.
Egyszerű: aki nyer, az a bajnok!
Nasser Mikkelsennek keverhet be, ha esetleg megelőzni.
A BCN-ekkel kapcsolatban mit is kérdezzek? :)
Én biztos vagyok benne, hogy Ferjáncz '92-ben a 474-tel ment...
2011-01-29 11:15:49
Ferjáncz '92-ben a BCN-474-gyel ment (hol 16, hol 8 szelepes motorral), Ebi hajtotta a BCN-472-t.
Üdv.
2011-01-29 11:09:33
'94-ben aztán ismét EVO 3 a Mauro Rally Tuning-tól (TO13721T), ebben az évben jött be a Q1 szerviz szponzorként.
2011-01-29 11:08:23
Pécsen az előbb említett ok miatt a saját 16V-vel (itt jegyzem meg, tulajdonképpen ez volt az Integrale EVO 2-es verziója, de ez a megnevezés sosem volt használatban) indultak, de itt DIK-002 volt a rendszáma, mert az MHB ebben az évben már nem volt támogató. Ezen a futamon a kocsi ismét megmakacsolta magát már az első szakaszon, ezúttal a kormányszervó állt meg. Mivel Rangák számára már nem volt tétje a futamnak, kiálltak. Mellesleg ezzel az autóval lett Ranga bajnok ebben az évben rallycross-ban!
2011-01-29 11:05:02
"93-ban jött az EVO 3-as (szárnyas) Integrale az MRT-től (TO99926R). Sorozatban négy versenyt megnyertek, de ezek közül az utolsón, Esztergomban alaposan összetörték a Lanciát.
2011-01-29 11:03:50
'92-ben is az MHB-001-gyel rajtoltak a Salgón, de a versenyen nem sok kép készült róluk, mert az első gyorsaságin, Kisterenyén elolvadt az egyik dugattyú. Az autót kivitték Olaszországba javításra. Mikor elkészült a motor, az olaszok vitték volna a bolgár versenyre a kocsit, de még Olaszországban leparkoltak egy megállni tilos táblánál. A tréler eltűnt (egy rendőr elvitette), a versenyen így egy Nocentinis Integraléval indultak, ahol „egy kényszerszünet miatt slick gumikkal autóztak végig egy vizes gyorsaságit”, ezért lettek csak negyedikek (infó: ’92-es Veszprém Rally műsorfüzet). Innentől kezdve mentek a Nocentinis géppel (TO62123M). Év közben előkerült a hatóságtól a saját autó is.
2011-01-29 11:02:47
Ranga 1991-ben az MHB-001-gyel ment (Alessandrinis kocsi).
2011-01-28 19:01:08
Szkotti,
ha jól tudom, a Maruzsi dobbantós kép a '86-os ÁFÉMSZ ralin készült Nagyrécse és Nagykanizsa között.
Üdv.
2011-01-27 21:08:24
historyfun,
tavaly beszéltem a kép kapcsán Ujj Józsival: ennyi év távlatából Ő sem volt teljesen biztos benne, de nem az Ő romjuk van a képen. Valószínűleg Veszprémiék kocsija volt a fotón.
Üdv.
2010-09-07 20:47:32
Zsolti,
Ő John Bosch egy ugyanolyan Rothmans-os Quattro-val, mint amilyennel Ferjáncz ment.
az SS11-ről volt szó, a "vegyél levegőt" is onnan van!
Üdv.
2010-06-25 21:52:37
Én arra leszek kíváncsi, hogy Sólyon az ORB 8:03-as kezdése után hogyan fog a Rallye2 9:21-kor elrajtolni! Vagy ennyire kevés nevezővel számol a rendező???
Kokó a könyvben úgy érthette, hogy az övüké kocka kasztniból épült, míg a többieké kereklámpásból.
Maruzsi rendszáma UD (aztán volt TV is), Gerencséré PJ, Kanyik PI, Ujj PV, Faics ZH.