RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Mike
Braun Miklós
2017-03-16 13:46:26
utolsó bejelentkezése
Mike

17 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710889050
Napi oldal:
334366
Jelenleg:
2974
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Mike hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 17 hozzászólás • 1 oldal
2014-01-05 16:12:23
Ez is egy optimális megoldás. :D
2014-01-04 00:17:10
Hamarosan elérjük azt is, hogy nyílt levélben olvashatjuk, hogy az ülésen ki főzött s*** kávét, majd jön rá egy válasz nyílt levél, hogy végülis azért lett s*** a kávé, mert s*** a kotyogó. Szánalmas, itt az ideje, hogy a szövetség befejezze pályafutását. Ami nem megy nem kell erőltetni.
2013-10-30 21:55:28
Azon kívül, hogy elkezdenék nyivákolni, hogy én évente vettem 8 használt slicket (olyat ami volt eladó) 10 ezerért és most már nem tehetem, de majd megspórolok 500 EUR-t, ingyen gumiznak és ennek örülök, csak úgy megkérdezném a társadalom értelmesebben gondolkodó felét, hogy vajon miért jó néhány fizetésért dolgozó tisztségviselőnek, titokban, előre letenni a voksát 1 azaz egy darab beszállító mellett, mint megversenyeztetni 6 azaz hat darabot?

Jó költői kérdés volt, nem kell válasz!



bizonytalan
2013-10-30 21:44:26
Köszönöm. :D Igyekszem.



2013-10-30 18:59:44
Új magyar 4D horrorfilm.

Címe: Tudom milyen gumival mész jövő nyáron.
Rendező: MNASZ
Producer: Hankook (vagy valami)
Főszereplők: MNASZ (ha lesz még) alatt futó versenyzők
2014-től 4D-ben a pályákon!



vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok
2013-10-24 10:31:49
Megfogadtam, hogy csendben maradok, de itt megint kiborult a bili:

"Ezen feladatunkkal kapcsolatosan, fontosnak tartom leszögezni, hogy a jelenlegi szabályzás mellett nem lehetséges az egységes és biztonságos lebonyolítási rendszer bevezetése az ARK és Rallye sprint futamok tekintetében, mivel az ARK és a Rallye sprint futamok lebonyolítási rendszere csak az adminisztratív engedélyezési procedúra tekintetében tartozik szövetségünkhöz. Történik ez mind azok ellenére, hogy egy adott esemény, baleset, tragédia tekintetében, mind a morális mind a tényleges felelősség kérdése tárgyában Szövetségünket érik támadások."

Tehát akik rendeztek sprintet az nem rendezhetnek, magmodják, hogy ki rendezhet, ha baleset történik, akkor meg tájékoztatnak, hogy tulajdonképpen az MNASZ-nek csak adminisztratíve van köze az egészhez. ááááá

2013-10-21 22:57:26
De okos vagy. Bölcsészre jártál? :D

2013-10-21 14:10:50
OK Türelemesen várok.

Ha elfogyott írok. :D
2013-10-21 13:24:46
Mindenki tudja, hogy nem jó. Miért is tudja? Mi az irány?

Volt egy Üvegesünk, meg egy BAZ sprintünk. Olyan amilyen, de volt. Aztán volt egy Krisztiánunk, meg egy SRT bajnokságunk.

A történet úgy nézett ki, hogy beedzettük a pályát valamikor, szombat délután vagy vasárnap reggel megjelentünk adminisztratív, gépátvételés gyerünk. Főleg az SRT-ben ment minden folyékonyan.

MNASZ belenyúlt, most az van, ha egyáltalán meg van tartva a verseny, hogy szívunk szombat hajnaltól mindenféle hülyeséggel, rajtceremóniával, úton útfélen levesznek gépkönyvezésért, belekötnek a poroltóba és kevesebbet megyünk.

Apropó gépkönyv. Tudtátok, hogy ha egy ARK versenyző 3 régióban indul, akkor 3-szor kell gépkönyvezésért fizetnie. De gépkönyvet nem kap. Akkor miért is fizet?

Kiadták a versenyszervezést olyanoknak, akik nem tudnak versenyt szervezni vagy a régiekre ráerőszakolták, hogy rendezzenek RTE-vel közösen. Balhé, balhé hátán.

Aztán az MNASZ jóságos tevékenységének a mérlege 2013-ban. 1 halott, sok sebesült, elmaradt versenyek, 1 gyorsos versenyek, lincshangulat, a pilóták azt keresik, hogy melyik Szlovák vagy Román bajnokságban tudnának jövőre indulni.

Csak kérdezném, hogy SRT-ben hány nézőt csaptak el 2012-ben?

Most meg 1600ccm.

Miért is legyünk optimisták?

2013-10-21 13:24:46
Mindenki tudja, hogy nem jó. Miért is tudja? Mi az irány?

Volt egy Üvegesünk, meg egy BAZ sprintünk. Olyan amilyen, de volt. Aztán volt egy Krisztiánunk, meg egy SRT bajnokságunk.

A történet úgy nézett ki, hogy beedzettük a pályát valamikor, szombat délután vagy vasárnap reggel megjelentünk adminisztratív, gépátvételés gyerünk. Főleg az SRT-ben ment minden folyékonyan.

MNASZ belenyúlt, most az van, ha egyáltalán meg van tartva a verseny, hogy szívunk szombat hajnaltól mindenféle hülyeséggel, rajtceremóniával, úton útfélen levesznek gépkönyvezésért, belekötnek a poroltóba és kevesebbet megyünk.

Apropó gépkönyv. Tudtátok, hogy ha egy ARK versenyző 3 régióban indul, akkor 3-szor kell gépkönyvezésért fizetnie. De gépkönyvet nem kap. Akkor miért is fizet?

Kiadták a versenyszervezést olyanoknak, akik nem tudnak versenyt szervezni vagy a régiekre ráerőszakolták, hogy rendezzenek RTE-vel közösen. Balhé, balhé hátán.

Aztán az MNASZ jóságos tevékenységének a mérlege 2013-ban. 1 halott, sok sebesült, elmaradt versenyek, 1 gyorsos versenyek, lincshangulat, a pilóták azt keresik, hogy melyik Szlovák vagy Román bajnokságban tudnának jövőre indulni.

Csak kérdezném, hogy SRT-ben hány nézőt csaptak el 2012-ben?

Most meg 1600ccm.

Miért is legyünk optimisták?

2013-10-21 10:02:43
Bocsánat, hogy az MNASZ múltbeli tevékenységéből indulok ki miszerint a csókosnak mindent szabad, másnak meg semmit. Írjak páldákat vagy elfogadod, hogy igazam van?

Aki hobbiból autózik, annak ugyanúgy jár(na) az egyenlő bánásmód.
2013-10-20 22:14:16
Na akkor egy komoly írás is.

BMW-zek. Mindig is BMW-ztem. Nem is akartam és nem is akarok mással menni. Sprinteztem. Nem is akartam és nem is akarok máshol menni. Gyári, utcai motorral magyek. Nem akarok fejleszteni, soha nem is akartam. Nem csaltam. Soha nem is akartam.

1 tonnás az autóm (4 hengeres motorral). Milyen motort tegyek bele? Tisztelt MNASZ mondja meg, hogy milyen motort tegyek bele!

Egy 1.9 16v is moci 65-100 ezer Ft. Ha jól választok áttételt ütőképes így is. A BMW nem gyárt használható motort 1600ccm alatt. Kezdjek el fejleszteni egy 1.6 alatti motort csilliárdokért, a jól bevállt gyári motorok helyett? Ez kinek jó? Vagy mutassak rá az 1.9-re, hogy 1.6 és bizonyítsák be, hogy nem? Isten hozott csalós korszak!

Na jó fejlesztünk használható 1600 ccm alatti motort. Lesz vagy félmillió. És?

Hogyan fogja az MNASZ ellenőrizni, hogy 1.6 alatt van. Egy 4 hengeres BMW egy Honda egy Lada motorról senki nem mondja meg, hogy 1.5-1.6 talán 1.8-1.9 vagy 2.0. Vagy olyan becsületkassza lesz a dologból? Esetleg pofára megy majd az ellenőrzés? Amíg tudtam/tudtunk menni gyári 1.9-cel eszembe nem jutott ráfogni, hogy 1.6. A Hondások és a Ladások is tartották a kategóriát. Nagyjából mindenki tudta, milyen motor van a másik autójában. Jövőre ki fogja bevallani, hogy mekkora a motor?

2013-10-19 21:17:42
Miért van olyan érzésem, hogy az is elmarad?
2013-10-17 21:19:45
Ja még néhány kérdés. Ha valaki veszi a fáradtságot és elmegy a parasztvakításra, tegye már helyettem ezeket!

Az MNASZ az otthon PC-n PS-en vagy Xboxon történő rallyzást is ki akarja sajátítani? Kell-e gépkönyvezni ehhez a konzolokat? Beszélhetünk-e interneten a rallyról, vagy ahhoz is kell minimumvizsga? Mennyi a tagsági díj, ha csak szeretem a rallyt és mennyi, ha ezen szeretetemet autóra helyezett matricával ki is nyilvánítom?

Köszi. :D :D :D
2013-10-17 14:40:28
vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok
2013-10-17 13:23:56
Tisztelt ortodox Úr!

Sajnálattal kell tájékoztatnom, hogy az Ön állítása már nem helytálló.

A MNKSZ elnöke, aki szakmai hozzáértését "kajak szakmai" és politikai kapcsolatait bevetvén már utasította a NKH-t, hogy a triciklit közúti használatra kizárólag MNKSZ gépkönyvvel lehessen használni.

Önöknek megmarad a zártpályás triciklizés, illetve lányoknak való cukorbetöltővel rendelkező 1000 lóerős metálfestésű triciklik kizárólag 40km/h sebességgel menetirányra kizárólag keresztben történő haladásra használható vattacukor készítés lehetősége.

Sportbaráti üdvözlettel:

MNKSZ
RSB szakágvezető
Pénztelen Mike
2013-10-17 09:24:44
Ez jutott eszembe. :D

Jogilag ugyanúgy nem áll meg sem ez sem az.
2013-10-17 09:02:54
Kedves Ismerőseim!

Örömmel tájékoztatok mindenkit, hogy a mai nappal megalapítottam a MNKSZ azaz Magyar Nemzeti Kukorica Szövetséget. A szövetség célja, hogy összefogja Magyarország kukorica termelőit, kedvelőit és fogyasztóit és ellenőrzött tiszta körülmények között kukoricázhassunk. Mostantól, ha bárki kukoricát akar termelni, feldolgozni, szállítani vagy megenni akkor tőlünk azaz az MNKSZ-től kell engedélyt kérnie. Kizárólag az MNKSZ által regisztrált és minősített termelő termelhet. A kukorica szállításra alkalmas járműveket, konzervüzemek gépeit, beleértve a pattogatott kukorica készítő 3 kerekű kiskocsikat is az MNKSZ-nek kell gépkönyveznie. Gépkönyvezni kell továbbá minden olyan gépet, szállító eszközt, amivel kukorica feldolgozás vagy szállítás lehetséges, még akkor is, ha nem kukoricára használják. Az MNKSZ szabályozása teljeskörű kiterjed a hobbi kukoricázókra is. A kukoricával foglalkozó személyeknek licenszet kell válltania. A licenszhez minimumvizsga szükségelteteik. Minden MNKSZ-en kívüli kukoricával való tevékenységet TILTOTT KUKORICÁZÁSNAK minősítünk. A TILTOTT KUKORICÁZÓKAT megbüntetjük, ellehetetlenítjük, lejáratjuk. Aki nem ért egyet a sarkpontokkal az 2014-től nem fog kukoricát termelni, szállítani, feldolgozni sőt enni sem. A tagsági és licensz díjakról felvilágosítást a weboldalunkon találtok.

Kérdéseitekre a következő helyen és időpontban kaptok választ.

2013. október 22-én, 18:00 órakor,

a Magyar Sport Háza (1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.) földszinti
tanácstermében, melyre meghívunk minden érintettet, MNKSZ tagságtól függetlenül.

Minden Érdeklődőt szeretettel várunk

Üdvözlettel:

MNKSZ
2013-10-17 09:02:54
Kedves Ismerőseim!

Örömmel tájékoztatok mindenkit, hogy a mai nappal megalapítottam a MNKSZ azaz Magyar Nemzeti Kukorica Szövetséget. A szövetség célja, hogy összefogja Magyarország kukorica termelőit, kedvelőit és fogyasztóit és ellenőrzött tiszta körülmények között kukoricázhassunk. Mostantól, ha bárki kukoricát akar termelni, feldolgozni, szállítani vagy megenni akkor tőlünk azaz az MNKSZ-től kell engedélyt kérnie. Kizárólag az MNKSZ által regisztrált és minősített termelő termelhet. A kukorica szállításra alkalmas járműveket, konzervüzemek gépeit, beleértve a pattogatott kukorica készítő 3 kerekű kiskocsikat is az MNKSZ-nek kell gépkönyveznie. Gépkönyvezni kell továbbá minden olyan gépet, szállító eszközt, amivel kukorica feldolgozás vagy szállítás lehetséges, még akkor is, ha nem kukoricára használják. Az MNKSZ szabályozása teljeskörű kiterjed a hobbi kukoricázókra is. A kukoricával foglalkozó személyeknek licenszet kell válltania. A licenszhez minimumvizsga szükségelteteik. Minden MNKSZ-en kívüli kukoricával való tevékenységet TILTOTT KUKORICÁZÁSNAK minősítünk. A TILTOTT KUKORICÁZÓKAT megbüntetjük, ellehetetlenítjük, lejáratjuk. Aki nem ért egyet a sarkpontokkal az 2014-től nem fog kukoricát termelni, szállítani, feldolgozni sőt enni sem. A tagsági és licensz díjakról felvilágosítást a weboldalunkon találtok.

Kérdéseitekre a következő helyen és időpontban kaptok választ.

2013. október 22-én, 18:00 órakor,

a Magyar Sport Háza (1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.) földszinti
tanácstermében, melyre meghívunk minden érintettet, MNKSZ tagságtól függetlenül.

Minden Érdeklődőt szeretettel várunk

Üdvözlettel:

MNKSZ
Mike hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 17 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k