Korrekt beszámolót írtál, bár egy két dologban úgy érzem (de ez csak saját vélemény) egy kicsit lealacsonyítóan vélekedsz mind pilótáról, mind csapatról.
1. Az, hogy Krózser M. vezeti a versenyt eddig az igen is nagyon jó és kiemelkedő teljesítmény. (persze más lenne a helyzet, ha nincsenek defektek, elcseszett beállítások... de ez rally bárkinek bármikor lehetnek technikai gondjai) Miért kötelező mindig u.a. 2-3 párosnak nyernie?
Nembeszélve arról, hogy a murvás versenyek nemigazán S2000, R5 autóknak való, ilyen pályákon egy jól összerakott IX-X-essel egy jó pilótának szinte kötelező nyerni.
Nézzük meg miskolcot ott a technikás pálkyákon esélye sem volt az EVO-knak. Tehát váleményem szerint teljesen rendben van, hogy nem egy "sztár pilóta" vezeti a versenyt. Ettől színes izgalmas a verseny.
2. A szervíz. Herczigék a 4. évüket töltik ebben az autóban, nem csoda, hogy profi a szervíz.
Kazáréknak is van " fél év" rutinjuk bár mostmár RRc-vel mennek, de nem számottevő a különbség az R5-höz képest.
TRT: Ténylegesen kb 3 hete van náluk az autó. 3 hét alatt mennyire lehet megtanulni egy új technikát?
Nekünk annó közel 2-3 hónapot tett ki mire átálltunk ladáról mitsura és megtanultunk szinte mindent. Pedig nem hülyegyerekek társasága vagyunk, pár évet lehúztunk már mint szervizesek.
Az hogy tanácstalanságot láttál ez ennek tudható be, jövő ilyenkor ha ujra végignézed a három csapat szervízét, már biztos, hogy nem látsz számotvető különbséget.
Mégegyszer ez csak az én véleményem, vagy kiigazításom az írásodhoz. Szerintem így korrektebb a történet.
Tóth L. (egy szervízes)
2014-05-19 12:30:16
A nagy zűrzavar és átalakulás ellenére, egy teljesen jól szervezett versenyen vehettünk részt. Köszönet érte mindenkinek akik ezt létrehozták az MNASZ fenyegetései ellenére. Sokan a bizonytalanság miatt maradtak távol az 1. versenytől, de úgy tűnik működik ez, és Lábatlanon Többen leszünk.
2013-12-22 10:33:24
Maxx1, Ladamágus el kell olvasni a versenykiírást. Feketén-fehéren benne van minden. Ne várjátok el, hogy a nevezési zárlat utánni 5. percben már fel lesz töltve a nev. lista, az itiner a térkép. Holnap már az eredményeket is akarjátok tudni?
2013-10-30 09:36:01
Ha pedig végképp minden kötél szakad, akkor bojkottálni kell az Orb futamait. Ez így kicsinyesnek és erkölcstelennek tűnik, de az MNASZ sem erkölcsös.
Van 100-120 páros az RTE-ben van szintén legalább 150 páros a különböző sprint sorozatokban. Ez már szép létszám a bojkotthoz. Mondjuk Egerben minden gyorsra bemegy 20-30 tréler, szervízbusz... Mit tudnak csinálni? Idehívják a hadsereget? Nem beszélve a nézői szimpatizánsokról, akik lényegesen többen vannak mint a (pénzmosodaként működtetett) orb-ben.
Visszaolvasva, ez tényleg erkölcstelennek tűnik, -de a háborúban van erkölcs?
530D Számomra az tűnik ki, hogy nem csak Jedloczkiról, de még az autók homologizációjáról, besorolásáról sincs fogalmad. Ami nem gond mert nem lehetünk mindentudók, de a kérdéseid nekem egy 10 éves gyereket juttatnak eszembe (akinek hiába magyarázol, nem érti). Ahogy az előttem szóló is mondta fordítsd meg azt a lovat amin ülsz.
2013-03-23 13:14:25
Az előző hozzászólásomhoz még csak annyit, hogy a peugeot hungária valószínűleg nem puszi-pajtás alapon szerződött Butor Robival. Ők is ismerik az eredményeit, tudását. És valószínűleg a "tbr" le tudta rakni azt a hátteret ami az együttműködéshez szükséges.
2013-03-23 13:09:27
Janifan! /Bútornak sikerült akkor elszerezni a pego támogatást Janikától? azér az abszolút 5-6. helyért amit kitud hozni magából megérte.. volt egy hétszeres magyar bajnokunk.. pedig cs egy évet kéne kb várni a 208 t16ra. dehát nem meglepő Tóth Imitől láttunk már szép dolgokat, Robikának is sikerült nyomulni, fúrni akko /
Ez egy kicsit meredek szólás volt szerintem. Nem védeni akarom Butort, de a teljesség igényével vegyük sorra az elmúlt években milyen aútókkal és milyen helyezéseket szerzett.
Ha így nézzük ez sokat elárul Butr Robi tudásáról, sokan büszkék lehetnek egy hasonló eredmény listához. Nem utolsósorban azért ne felejtsük el hogy nem csak az abszolultban van bajnok, hanem minden kategóriában.
2013-03-19 09:03:55
Keletipityuka! Azért bátorkodtam azt írni, hogy még A-s nak is meredek mert nagyvonalakban ismerem az autót. Az, hogy a váltó A-s attól a kocsi még messze van egy igazi A-s kocsitól. Nem leírni akarom ezt az autót, mert némi anyagi ráfordítással jó gépet lehetne faragni belőle. De hogy senkinek sem legyen igaza egyezzünk meg abban, hogy egy félig A-s auto.
2013-03-18 16:22:32
Budavári évek óta A-s mitsuval megy, úgy tudom hogy, a hajtás és a motor az A-s.
2013-03-18 09:11:06
Még "A"-nak is meredek ez a subaru.
2012-09-30 10:12:44
hivatalos honlap "csapassunk.hu"
2012-09-29 13:54:41
HALLELUJA!!!
2012-06-01 22:22:04
Hadik András nagyon jól bekezdett. Személy szerint örülnék a subaru sikeres szereplésének. (márka hűség)
2012-06-01 17:42:34
A GTG-seknek nem lehetne szólni, hogy inkább az élő hangot nyomják mint ezt a sok viva tv-s s***ságot, hamár sokan nem jutottunk le a prológra, legalább élvezzük a közvetítést.
2012-04-21 09:43:09
Az mnasz "himi-humi" bajnokságába. Hisz Lovász, és Matyi is himi-humi bajnokok voltak az mnasz szerint.
2012-03-24 13:32:14
Janika nyilatkozata, a r********-nak.
"Ifj. Tóth János (Peugeot Total Hungaria Team):
Nem könnyű véleményt alkotni ebben a témában, hiszen a téma nagyon összetett. Az IRC futam visszamondása, szerintem, egy kényszerhelyzet volt a rendező részéről. Mivel komoly támogatókat nem tudott szerezni a 2012-es versenyre, úgy ítélte meg – helyesen -, hogy nem megrendezhető a futam. Ez most még jobb lehetőség, mintha később derültek volna ki a hiányosságok. Úgy véleményem, hogy sok munkája volt benne az elmúlt évben és egy relatíve jó futamot rendezett. Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen világeseményt az Autósport Szövetségünk nem tartott érdemesnek arra, hogy anyagi eszközökkel segítse a verseny rendezőjét. Sajnos eljutottunk arra a szintre, hogy ma két fontos dolog van Magyarországon, amit támogatni kell: az egyik a foci, a másik a Hungaroring. Erre van pénz. A többi nem fontos. Ma a rally itthon egy hanyatló sportág. A tőkeerős cégek nem támogatják sem a csapatokat, sem a bajnokságot. Ez persze függ a nézőszámtól is, amitől pedig a média megjelenések függnek. Ha sok a néző, sok újság, tv számol be róla, van támogató; ha nincs néző, nincs semmi. És most azt látom, hogy 2006-2007-től egyre kisebb a nézőszám. Persze a bajnokság szakmailag nem nagyon tud megújulni, a pozíciókért folytatott harcban. Nincsenek a sport bizottságok élén azok a szakmailag hozzáértő, rallyért tenni akaró emberkék, akik alázattal tudnának dolgozni vagy vannak értelmes ötleteik, amiket meg is lehet valósítani. De ha morálisan nézed a versenyzőket - tisztelet a kivételnek -: amíg nem tisztelik a szabályokat, addig nem a versenyről szól a média híradás, hanem a botrányról. Ezért sem kell csodálkozni, ha nincs komoly támogató és elmaradnak a futamok. Teljes megújulással lehet csak megtalálni a kiutat, de ez elég hosszadalmas folyamat lesz. A Rally az autósport legnépszerűbb és legnehezebb szakága. Biztos vagyok benne, hogy értelmes emberekkel meg lehet majd újulni."
és teljesen igaza van. /sajnos/
Sunman nem a képes médiára gondoltam, mert olyan nincs, hacsak nem valami balesetről tudósitanak. Hanem az irott médiáról (internet, szaklapok...) Mint irtam a személyes véleményemet tükrözi. Nem látok benne rációt, hogy Talmától (minden tiszteletem iránta, bizonyitott a motorsport világában) majd tömegek kezdenek kijárni versenyekre. Aki szereti a rallyt az "élete" az autósport, az igy is úgy is ott van a versenyeken. Tömegeket megmozgatni határontúli közös nversenyekkel (ha már egyedül itthon nem megy), nagy vezési létszámmal, wrc-k vissza engedésével, világviszonylatban elismert autóversenyzők meghivásával lehetne. De mint irtam ez csak az én véleményem, gondolatom.
2012-03-22 19:08:48
"Talmácsi Gáborról Botka Endre elmondta: „nagyon szeretjük, már régóta kapcsolatban állunk vele. Tiszteletbeli licencet kapott már három-négy évvel ezelőtt. Nagyon örülünk neki, mert minden név és főként egy ilyen jó név nagyon sokat segít, a médiában is és abban, hogy minél többen kijöjjenek a versenyekre.”
Kicsit kezdem unni, ezt a Talmácsi reklámot. Én személy szerint sziveseben hallanák Demjén Martrinról, Velenczei Ádámról vagy egyéb fiatal tehetségekről szóló anyagokat. Vagy a fiatal tehetségeknek nincs reklám értékük a magyar rallyban