Nincs most türelmem végigolvasni az előzményeket, de légyszíves válaszoljatok már az alábbi kérdésre
A jelenlegi formában levizsgáztatott, versenyautónak minősített autókon, ugye hagyományos rendszám van, ezzel akkor most lehet továbbra is üzemeltetni, vagy csak SP rendszám lehet jövőre?
Várom a visszajelzéseke, és Zsolt, ha lehet IGEN / NEM, ne valami hablaty legyen kérlek.
KÖSZI..........Forgi
2012-03-01 20:27:38
Kzs, R007 és Tisztelt érintettek!
Az elvekkel vannak a bajok. Tényleg nézzetek körül, mi zajlik itt, nem leszek rövid, de akár egy könyvet is kiadhatnánk a témákkal kapcsolatban:
- Azt mondjátok rendszerezzünk, jogszabályozzunk, mert nem biztonságosak az autók. Kérdésem: Hány személyi sérüléssel járó műszaki okból kifolyó baleset történt az elmúlt 10 évben, sérülések/nevezők száma átlagban? Szerintem egy tized százalék alatt lenne ez a szám!!!!!
- Egyszerűsítés, átláthatóság? - Bocs de a saját bőrömön érzem, hogy ez csakis drágább és bonyolultabb lett!
- RTE a Rallye2 előszobája? - ne viccelj:) 20nevező 7 kategóriára:) Valahogy nem érzem nívóbeli fejlődésnek
- Csőcertifikáció: Megcsináltattam a csövet a Simon műhelyben (kiváló ajánlom), x pénzért 6 éve. Kaptam hegesztői tanúsítványt, fényképes dokumentációt, sorszámot, származási és műbizonylatot a csőről. Ne haragudjatok, de nem tudom Ti személy szerint milyen képesítéssel rendelkeztek, de 31500HUF ért nem óhajtok egy kék pecsétet a papír aljára. Vagy esetleg van valamilyen extra szolgáltatás mellé? Fényezés, gittelés? Én speciel ennyi pénzért elég sokat dolgozom.
- Az versenyzőközpontú gondolkodásmódról pedig azt gondolom, hogy Finnországban amit szerintem mindannyiunk látott videón, amikor ugyanazon a pályán ahol a VB megy, utána jönnek a Haakapukkák a 2-es Golfal, és miután tetőre vágják 130-al, a navigátor röhögve mászik ki egy kockás ingben! Na erről gondolom azt, hogy ez versenyzőközpontú, mert az a lényeg, hogy menjél! Egyébként visszautalva Buna Zolira aki (bocs Zoli) engem idézett, tényleg úgy érzem magam, mint akinek elvették a játékát!
- Tényleg átérzem mennyire nem érdekel Titeket a véleményem, (szerintem sokan gondolkoznak így ahogy én, de nem akarok túl optimista lenni) de az a baj, hogy felültetek egy faágra és le akarjátok fűrészelni, de mondok valamit, ha a törzs felőli oldalt vágod, előbb - utóbb le fogsz esni. És ne vegyétek ezt lázításnak, tüzelésnek, ellenségeskedésnek, mert higyjétek el 70-et sem üt már a pulzusom a téma kapcsán, csak egyszerűen szomorúan konstatálom, hogy Egerben Nem Fogok Menni, majd, ha ülepszik a víz talán, de végül is, ha jól meggondolom, tényleg segítettetek, mert a garázsban álló versenyautónál olcsóbb tán nincs is, csak, ha nincs.
Tisztelettel,
Forgács István
2012-03-01 20:27:38
Kzs, R007 és Tisztelt érintettek!
Az elvekkel vannak a bajok. Tényleg nézzetek körül, mi zajlik itt, nem leszek rövid, de akár egy könyvet is kiadhatnánk a témákkal kapcsolatban:
- Azt mondjátok rendszerezzünk, jogszabályozzunk, mert nem biztonságosak az autók. Kérdésem: Hány személyi sérüléssel járó műszaki okból kifolyó baleset történt az elmúlt 10 évben, sérülések/nevezők száma átlagban? Szerintem egy tized százalék alatt lenne ez a szám!!!!!
- Egyszerűsítés, átláthatóság? - Bocs de a saját bőrömön érzem, hogy ez csakis drágább és bonyolultabb lett!
- RTE a Rallye2 előszobája? - ne viccelj:) 20nevező 7 kategóriára:) Valahogy nem érzem nívóbeli fejlődésnek
- Csőcertifikáció: Megcsináltattam a csövet a Simon műhelyben (kiváló ajánlom), x pénzért 6 éve. Kaptam hegesztői tanúsítványt, fényképes dokumentációt, sorszámot, származási és műbizonylatot a csőről. Ne haragudjatok, de nem tudom Ti személy szerint milyen képesítéssel rendelkeztek, de 31500HUF ért nem óhajtok egy kék pecsétet a papír aljára. Vagy esetleg van valamilyen extra szolgáltatás mellé? Fényezés, gittelés? Én speciel ennyi pénzért elég sokat dolgozom.
- Az versenyzőközpontú gondolkodásmódról pedig azt gondolom, hogy Finnországban amit szerintem mindannyiunk látott videón, amikor ugyanazon a pályán ahol a VB megy, utána jönnek a Haakapukkák a 2-es Golfal, és miután tetőre vágják 130-al, a navigátor röhögve mászik ki egy kockás ingben! Na erről gondolom azt, hogy ez versenyzőközpontú, mert az a lényeg, hogy menjél! Egyébként visszautalva Buna Zolira aki (bocs Zoli) engem idézett, tényleg úgy érzem magam, mint akinek elvették a játékát!
- Tényleg átérzem mennyire nem érdekel Titeket a véleményem, (szerintem sokan gondolkoznak így ahogy én, de nem akarok túl optimista lenni) de az a baj, hogy felültetek egy faágra és le akarjátok fűrészelni, de mondok valamit, ha a törzs felőli oldalt vágod, előbb - utóbb le fogsz esni. És ne vegyétek ezt lázításnak, tüzelésnek, ellenségeskedésnek, mert higyjétek el 70-et sem üt már a pulzusom a téma kapcsán, csak egyszerűen szomorúan konstatálom, hogy Egerben Nem Fogok Menni, majd, ha ülepszik a víz talán, de végül is, ha jól meggondolom, tényleg segítettetek, mert a garázsban álló versenyautónál olcsóbb tán nincs is, csak, ha nincs.
Tisztelettel,
Forgács István
2011-06-29 11:47:52
Nyugodj Békében Sanyi!
2010-08-30 09:35:14
http://www.youtube.com/watch?v=UcpuiEPD8ic
Forgi - Pötyi kiesés a 2.gyorson robban a hardytárcsa.............
2010-08-30 09:35:14
http://www.youtube.com/watch?v=UcpuiEPD8ic
Forgi - Pötyi kiesés a 2.gyorson robban a hardytárcsa.............
2010-05-31 17:16:50
Szia Gabi,
elolvastam a beszámolód, azt kell, hogy mondjam minden nézőpont kérdése. Sajnáltuk mi is az etapot, de mikor odaértük a csibegyári lassítóhoz, 40km/h-ról sem lehetett fékezni az intermedia gumikkal sem, mert mintha jégen mentél volna mankókerékkel, se fék se kormány nem volt a kocsin. Mikor leesett az eső a 3. gyorson 3szor estünk be, és 2 lassítót vittünk el a slickkel, de esély nem volt a korrigálásra, amennyire én tudom a H/1 ben mindenki vagy elvitte a lassítót vagy beforgott.