RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
dudika
Dudás Róbert
2015-03-30 16:07:31
utolsó bejelentkezése
dudika

4 hozzászólás
1 kedvence van és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710500073
Napi oldal:
250334
Jelenleg:
2482
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
dudika hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 4 hozzászólás • 1 oldal
2011-04-04 12:25:14
Pech a terpesi elágazó előtt füstölt el, kitolták a pályáról, de szerencsére tűzoltót nem kellett hívni. Aztán vártunk jó 20 percet mire Asit elengedték a rajtból...(ez az utolsó szombati gyors volt) Nem volt folyamatos verseny, elég idegesítő volt a sok kis csúszás, sokszor 5-10 perc szünet az autók között. Nap végére össze is jött 2 óra csúszás.
Látvánnyal nem volt gond, bár nem esett be senki, de küldték neki rendesen az elágazóig. Az S2000-ek mind tiltáson jöttek több száz métert az elág előtt, de szembetűnő volt Bútor sebessége a kanyarba, nem a N-esekhez képest, hanem a többi S2000-sel szembe. Sokan szeretik még a ralit, de nem volt akkora tömeg mint amit megszoktam, ennek ellenére eladtak 4300 jegyet a pétervásárai jegyszedőpontnál (ezt csak félhallomásból tudom, de lehet saccolgatni, számolgatni hány milliót akasztottak a hétvégén rajtatok, akik szponzoráltátok a rendező csapatot).
Tegnap a bátori elágazóba voltunk, alig voltak emberek, pedig f***án kitakarították az erdőt pont az elágazó felett. Látvány az nem volt egy-két kivétellel, nagyon s***ul gumizták ki a kanyart, de türelmesen vártunk 3 órát az RTE mezőnyre, addigra a kevés emberből is csak néhányan maradtunk ott. Sokakat elriasztott szerintem a belépő, és osztom azok véleményét, hogy azért az 1500 forintért nem kaptak semmit. Remélem nem lesz tendencia ez a hátralévő futamokra, mert akkor a kutya se fog járni ORB-ra. Ha pedig nincs közönség, a legnagyobb bajba majd a versenyzők kerülnek, mert miért is támogatnának a szponzorok bárkit is, ha nincs közönség aki láthatná az autókon lévő reklámokat?!
A legnagyobb bajom mégis az, hogy hiányoznak az igazi rally pályák. Tavaly legalább volt egy Parádsasvár-Szuha, na ott aztán volt minden, egy percet sem unatkoztunk. Jövő hétvégén pedig újra lesz ott gyorsasági, és én is ott leszek:)
2011-03-18 18:11:20
Sziasztok!
Most nem tudom sírjak-e vagy nevessek, de valahogy nem lepett meg a levél tartalma, sajnos nap mint nap történnek az országba ehhez hasonló kisebb-nagyobb esetek. Tipikus magyar sztori ez, ahol a politika, a kapzsiság és a seggfejség felülkerekedik a józan észen és a többség akaratán. Sajnos ilyen országban élünk, ahol a tűz közelébe csak az lehet aki tele van pénzzel, sok "jó" barátja van, és/vagy anyuci-apuci már ezelőtti rendszerekben-kormányokban letett valamit az asztalra. A szakértelem vajmi keveset számít már, ha pedig valaki még szorgalmas is hozzá, azzal csak kirí a sorból és irtani kell. Ilyen f***a tisztségviselők vannak évek óta a mi kicsiny országunkban minden területen, akiknek a legutolsó szempont az, hogy nekünk, átlag embereknek mi a jó. Nem is véletlen, hogy a kedvenc sportágam is az országgal hasonlóan fejlődő tendenciát mutat, csak sajnos visszafelé.
Ezúton hagy gratuláljak ehhez Frank Tamásnak is, hogy hozzájárul ehhez, de most már igazán beláthatná, hogy neki sem sikerült az elmúlt négy évben a ralit régi fényébe visszaemelnie (ha egyáltalán tett is valamit ezért). Kérem, térjen vissza ahhoz az asztalhoz amihez még egy kicsit is ért.
Megértem az RSB döntését, de valahol még reménykedem, hogy ülnek még a MNASZ vezetésében hasonló gondolkodású emberek, akik a ralira mint szórakoztató sportra, nem pedig pénzkereseti lehetőségre tekintenek.
2011-03-15 12:35:07
Legalább 8-10 olyan helyet láttam tegnap ahova be lehet állni autóval, sátorral, igaz nagyon saras minden, egy-két helyen még hó is van. Szombaton a bátori elágazó után Bátor felé vezető úton is lehet majd parkolni szerintem, onnan pedig 15-30 perc séta a hegy-tetőig.
2010-05-25 18:13:42
Azért Robi ceredi idején látszott, hogy arra van belőve az autó, kockáztatott és nem vette figyelem azt az 5% murvát.. Volt pályabejárás és láthatta a körülményeket, azt is , hogy mennyire sz*r a salakos rész, de ő inkább ment abszolútot Cereden. Alig tudott felmenni a salakos feljárón, pedig itt nem is volt saras, csak pattogott az autó de nem haladt, a franciák meg a lengyelek padlón kitolták a dombtetőre gondnélkül. Lehet ők figyelembe vették az útminőséget és találtak olyan beállítást amely mindkét helyre elmegy. Azonban le a kalappal előtte az utolsó gyorsért, elverte a mezőnyt, csak ne sírna a milliókért, ha már olyan sikeres vállalkozó és gazdag is!!(szerintetek), nyeljen egyet, szidja a pályát amire nem készült fel.
A körgyorsról még annyit, hogy akit lehet még szidni a pálya állapota miatt, azaz időjárás (a rendezők is benne vannak vastagon). A verseny előtt 3 héttel megnéztem, és csak az új nyomvonal volt megtúrva a földben. Aztán két héten keresztül minden nap esett az eső és egy gépet sem láttam. Bizonyára kímélték a munkagépeket, és vártak amíg eláll. Múlt héten végre elállt a kurva eső, és nekiláttak a szétázott földbe alapot építeni. Ekkor a salakos rész kijáratánál állt a víz, ugyanis az eldugult átereszen nem fojt le (amúgy sem tudott volna lefolyni a víz, mert az út túloldalán a Zagyva vize magasabban állt..) Ezek után sikerült a rendezőknek és az időjárásnak még extrémebb körülményeket teremteni minden szempontból. Megtehették volna, hogy e tekintetben törlik a gyorsot, de akkor most lenne egy újabb Csanyik, aminek csak a rallyongók nem örültek volna. Így viszont pár forint mínusz a versenyzőknek, és egy csomó tapasztalat a jövőre nézve mindenkinek A negatív csúcs nálam, az a körgyors szétbombázása volt lassítókkal, ezek a négysorosak a rali szégyene, főleg a fenti részen, ahol jó kis tempós kanyarok vannak.
Számomra jó verseny volt, látványos, remélem jövőre is rendeznek itt versenyt nem árvíz idején, kevesebb szúnyoggal, és felvesznek valakit a féltéglák félredobálására.
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k