Viszont a többieknek sajnos igaza van nagyjából mindenben. Tény ami tény, és kintrõl is láttuk, hogy néhol katasztrofálisak voltak a körülmények, van ahol nem is vártunk senkitõl semmit, örülhettünk ha nem kellett feltolni az autókat (mert ilyen is volt)...
Ám volt jó példa rá, hogy igaza van a többieknek. Sõt, pl a benzinkútnál elment 180 autó, 180 autóból 150 odak.ta a padkának. 150bõl 150 úgy akart elfordulni, hogy odaesett, eltekerte, és várta a csodát. Sajnos a versenyzõk 80%-a (nem csak itt, mindenhol!), így versenyzik, pedig ez így elég tré...
Aztán volt kb 30 versenyzõ, aki tudja hogyan kell vezetni, õk elõre befordították az autót. Nekik elfordult, nem tolta az elejét, nem padkáztak se elejével se hátuljával, és sztem azon az 1 kanyaron 1-2 másodpercet vertek az összes többi versenyzõre...nem mellesleg a nézõknek mocskosul tetszett!
Persze alapvetõen igaz, hogy csúsztatva nem a leggyorsabb, meg sokan vigyáznak is az autóra, "megértem" ("zsebpénzbõl" csinálom én is amit csinálok)...de mindig ott az a DE...igenis vannak helyzetek, amikor oda kell nyúlni a kézifékhez, és befordítani. Ilyen szempontból pl egyenesen sz.r a magyar rally (rally1tõl az amatõrig mind), a pilóták közül 1-2 kivétellel egyik sem tudja hogy mûködik...és ez gáz :(
Na mind1, jól elkanyarodtam a szilveszter rallytól :), és végül is most még annyira nem is panaszkodhatunk, mert a most látott versenyek után és a körülményekhez képest, tényleg nem volt rossz verseny. Még a micsuk is szépen mentek az elején (már amelyik persze), ez meg aztán tényleg ritka.
Úgy gondolom viszont, hogy aki micsuval versenyzik szezonok óta, de valójában nincs pénze rá, ezért spórolja, el kéne gondolkodni meddig is ér a takarója. Ha nincs rá, akkor miért akarja? Én sem ülök subaruban, mert nem tudnám fizetni...
Vagy az autóval kapcsolatos igényeket kéne alább adni (pl kisebb kategóriás, vagy pár évvel idõsebb), vagy az osztályban kéne visszább vándorolni (rally1bõl 2.be, 2bõl RTE.be, stb stb)...
Bár ezt kevésbé érzem problémának, egyszerûen igaz amit a többiek mondanak, túl sok ott a tehetségtelen ember...
Változtatni nem tudunk, örüljünk együtt annak ami még maradt :)
üdv
2010-12-30 15:55:02
Kedves Etelka!
Szerintem meg kevered a szezont a fazonnal...
Nekem a hajam kihullik tõle, mikor egy lapon emelgetik azokat akik ész nélkül esnek kelnek, megforognak minden kanyarban, állandóan vissza kell rakni õket a pályára....azokkal akik szépen autóznak! A kettõ köszönõviszonyban sincs egymással!
Elõbbihez csak elég hülyének kell lenni, sokszor még pénzt sem igényel a dolog, de tehetséget a legkevésbé sem. Nyilván nem olyan unalmas, mint a 20al gurulgató se nem gyors se nem látványos sereghajtók, ettõl még nem gondolom, hogy elismerésre méltó lenne, sõt sajnálatos, hogy valaki õket tekinti a rally fenegyerekinek...
A mi rendezvényeinken is sokszor szomorúan konstatálóm, hogy a legjobban annak örülnek, aki berongyol a pályára, rááll a gázra, megforog, pörög alátekert kormánnyal, gumitfüstöl...aztán a népek meg csorgatják a nyálukat, meg verik a brét...ez a szégyen, de igen nagy. :(
Nem számít, hogy egy kanyart sem tudnak bevenni, õk a nagy emberek...
Vegyük már ettõl külön azt, aki bár nem ér el idõben jó eredményeket, ám mesteri módon rajzol le pontosan 1 ívbõl 1 kanyart keresztben, rakja egyikbõl át a másikba...csúszik határon a megfelelõ gáz és kormány mozdulat eltalálásával...
Igen, ez az amihez tehetség kell, és ez az ami hiányzik a rallyból.
Legyen még több Jana :), (meg Koncz Robi -t minden versenyre )