RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
dictus magister
Anonymus
2017-11-27 21:58:56
utolsó bejelentkezése
dictus magister

262 hozzászólás
1 kedvence van és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
711935098
Napi oldal:
334694
Jelenleg:
3222
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
2014-01-15 20:20:58

Uraim!
Bevallom, nem volt erőm végigolvasni a lentebbi
terjedelmes véleményeket. Azért nem, mert úgy gondolom,
hogy a gordiuszi csomót próbáljátok kibogozni.
Nem fog menni, Nagy Sándornak (makedón Alexandrosz)
sem sikerült. De Ő azért megoldotta, mert a legenda szerint
kardjával ketté vágta.

Az MNASZ-t, úgy ahogy van, a kukába kell dobni, és új
emberekkel, tiszta lappal kell indulni.
Sokadszor javaslom Mészáros Iván személyét!
Aztán majd Ő eldönti kivel akar és tud dolgozni.
Ennyire egyszerű!

forgatom a szemem
2014-01-08 22:49:41

Mint tudjuk, a rallye-ban van tervezett késés... (futó perc).

Egyébként pedig a fontos eseményekről nem szokás elkésni.
Pl: házasságkötés, saját temetés stb. bizonytalan
2013-12-04 19:52:16

Az utolsó mohikán is befejezte.
Minden szava igaz, és őszinte.
Ez van!
Kösz Robi a húsz évet!
2013-11-29 19:45:56

Pofon egyszerű: link
és elég csak egyszer elolvasni!
Édes Istenem...!

2013-11-26 21:07:23

Csak hangosan gondolkodom:
Ha az "ETB" ATB akart lenni, akkor a vizsga megléte
szerintem nem rá tartozik. A műszaki vizsga meglétét az
adminisztratív átvételen kellene ellenőrizni. Az ATB szerintem
csak a pillanatnyi műszaki és biztonsági állapotért kell, hogy
feleljen.

Írásod alapján az SP rendszámos autók indultak
szabálytalanul, a taccsra tett autó pedig szabályok
szerint került parkoló pályára.

Az mindenesetre biztosnak látszik, hogy a szabályok
között kezd elveszni a lényeg. Túl sok a regula!
2013-11-25 20:59:51

Csak a vita kedvéért forgatom a szemem:

"az idevonatkozó szabályok (RVSZ V. fejezet, 4. pont) azt
mondja, hogy „A gépjárműveknek érvényes műszaki
vizsgával és forgalmi engedéllyel kell rendelkezniük."

Ha ez ebben a formában igaz, akkor teljesen mindegy, hogy
egyéb rendelkezések hogy határoznak a forgalomban
való részvétel tekintetében.
A rallye versenyeket (ORB, R2) az RVSZ szerint kell(!)
rendezni, ebből vizsgáznak a versenyzők is.
Az RVSZ alapján, ha van műszaki, akkor mehet, ha nincs,
akkor nem mehet. Pont! Ilyen egyszerű!

2013-11-22 20:05:53
mosolygok

(A mellékelt képen nem egy egyszerű kutya látszik!
... Ö az erősebb kutya!)
2013-11-22 19:55:16

"Az érem másik oldala: eddig a Mikulás rallyra kevesebb mint 50 induló adta le a nevezését,persze ebből messzemenő következtetéseket nem lehet levonni,de régen mondhatni teltház volt..."

Pont azért, mert régen "teltház" volt, ebből lehet csak igazán
messzemenő következtetéseket levonni!
Akár a versenyzők gazdasági, akár a rallye általános
helyzetére vonatkozóan. A kérdés az, hogy melyik a
dominánsabb?

2013-11-21 21:07:18


Palotaforradalom?

Link 1

Link 2

2013-11-21 21:07:18


Palotaforradalom?

Link 1

Link 2

2013-11-21 21:07:18


Palotaforradalom?

Link 1

Link 2

2013-11-14 21:04:28

Roni!

Kb. 25 éve érik az a helyzet, ami most van. Az MNASZ
ennyi ideje dolgozik azon, hogy leamortizálja magát
a versenyzőtársadalom többsége előtt.
Mostanra sikerült, és végre a hegyek elkezdtek vajúdni!
Reményeim(nk) szerint nem egeret fognak szülni.
Éppen itt az ideje, hogy Mészáros Iván megkapja azt
a helyet, ami Őt, az elmúlt sok év munkája alapján
szinte már alanyi jogon megillet.
Munkatársait feltehetően ugyanolyan jó érzékkel fogja
kiválasztani, mint eddig tette, és akik nem számíthatnak
bizalmára, azok kezdhetik kipakolni a fiókjaikat az
irodájukban...


2013-11-14 20:12:12

Ja! -és vajon hogy menne jó navigátorral, és élesített
itinerrel?

2013-11-14 20:10:25
Itiner ide, fejbőlmenés oda, a sofőr nagyon ott van a szeren!
2013-11-05 21:40:59

Szerintem nagyon jó!
A képek, és a zene összhangján sokat dolgozhattatok.
Gratulálok az eredményhez.

2013-10-31 20:58:35

Csak még egy észrevétel:

Iluska!
Az adatlapodon az a felni, az nagyon árulkodó!

forgatom a szemem
2013-10-31 20:53:23

Kedves Iluska!
Üzeneted megkaptam! stop.

De nehezen tudom értelmezni, kérlek segíts!
Nem tudom eldönteni, hogy
1. Frici tudását, és autóját értékelted e fel, vagy
2. a Hankook versenygumikat értékelted le, avagy
3. az utcai gumikat értékelted e fel?

Várom válaszod.

Üdv:
dm

mosolygok

2013-10-30 21:06:16

OK! Igazad van, rendőrségi engedély tényleg nem kell,
de a rendezőnek tudomásom szerint bejelentési kötelezettsége van a rendőrség irányában a rendezvénnyel kapcsolatosan.
Ez viszont megadja annak a lehetőségét, hogy a "szerv",
mondjuk a "forgalom aránytalan mértékű akadályoztatása"
miatt ne járuljon hozzá! Ilyen egyszerű! Mint tudjuk jogállamban élünk kb. már 68 éve.

2013-10-30 20:27:43

Csak egy vélemény:

Szerintem, utcán, és versenypályán a legjobb gumi a
Michelin. Próbáltam itt is, ott is, mégis, leginkább anyagi
okok miatt, Yokohamával mentem a legtöbbet.
Megkóstoltam a Pirelli egykori vb-s abroncsait is (a
futófelület nem egyforma kemény kívül és belül). A
Hankook gumikat kerültem, és ügyfeleimnek sem
ajánlottam soha. Ezek ellenére azt mondom, hogy (ha igaz,
ami a gumisok közleményeiben le van írva) semmi más
nem történt, csak annyi, hogy az egyik gyártó felébredt (ha
tetszik, korábban ébredt), nem úgy mint vetélytársai. Tett
egy ajánlatot, a konkurencia pedig fut az események után.
Hja’, ilyen a piacgazdaság! (kell ez nekünk!?)
Tegyük fel, hogy ezt az ajánlatot nem a szövetségnek,
hanem egyenként, minden versenyzőnek külön, külön teszi.
Kíváncsi lennék rá, hogy hány versenyző mondott volna
nemet az ajánlatra, főleg az után, hogy Fricivel már
megágyaztak a márkának.
Szerintetek?
2013-10-30 20:02:54

Legyen igazad!
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k