TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Roni 01
Herczeg Áron
2011-04-15 15:41:57
utolsó bejelentkezése
Roni 01

24 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
702208762
Napi oldal:
216686
Jelenleg:
5373
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Roni 01 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 24 hozzászólás • 2 oldal
2011-04-15 15:41:54
Mitől?
2011-04-15 14:51:32
Gyurma!
Ezt csűrheted csavarhatod, a Koko eleve nem kívánt indulni, a Balázs pediglen nem kapta meg a szavazatok ötven százalékát sem !Tehát nincs minősített többség, ha Cs. B.-t nyíltan negyvenen nevezték meg, miért van csak 34 szavazata.
Ez szerintem Cs. B .-nek kellemetlen dolgozni kellene és nem választósdit játszani. Nem is beszélve Cs. B. viselt dolgairól , de erről már írtam eleget! Remélem bokros teendői mellet volt ideje ellátogatni Kürthöz, egy adatmentést megrendelni!

Üdv Roni
2011-04-09 17:36:16
Nem a Tomiról szól az eset, a T.I.-vel kapcsolatos aggály jogos, és ha nem érted miért, téged minősít. Az Asi nem emberem, vezetni tud ezt nem vitatja senki. Ha azt mondod csal, az több kérdést vett fel, miért nem bizonyítja be ezt a te általad magasztalt Cs.B. és az ő ATB-je, tökmindegy ki a stróman éppen. Vagy nem értenek hozzá, vagy nem akarják lebuktatni, vagy ASI zseniálisan csal el nem ítélhető módon, vagy tiszta, nem kívánt rész törlendő. Nem hiszem, hogy Bútor Robit bár ki kikezdené, mert viselkedésével egyszerűen nem ad támadási felületet. Hogy Budai Feri és Liszi nem rám szavazott érthető, mindketten ellenérdekelt felek voltak a szavazáskor, ezenkívül több szakmai vitánk volt az elmúlt évben. Meglepet volna ha saját érdekeik ellen szavaznak. De ettől még tudok aludni, jobban zavart volna ha a Dávid Sanyi mondott volna rólam negatív kritikát.

Üdv Roni
u.i.:
Add az arcod, nincs mitől félned
2011-04-09 10:31:01
Igazad van, csak megint a vicc jut az eszembe, nem osztogatnak hanem fosztogatnak, tehát nem kirúgtak hanem lemondtam lassan egy éve, pont Cs.B. és Dr. Tóth miatt, mivel hozzá nem értésükkel gátolták az új média szabályzat elfogadását. Gondoltam ha lelépek talán elfogadják nem elszabotálták.
Az idei IB szavazás amiről te fröcsögsz, a Média Bizottság vezetéséről szólt, nem szavaztak meg ennyi, megjegyzem az általad seggnyalónak titulált bizottságnak tagja volt Gyurma is, érthetően nem rám szavazott. A megbízott média munkabizottság tagja Budai Feri, valamint a másik tag mentora, Liszi László értelem szerűen nem rám szavazott, a többi úgy érezte van nálam alkalmasabb, ez nem a világ vége. Mivel ez nem IB, hanem elnökségi hatáskör nem is tudom mit keresett ott. Két hónappal ez előtt megkérdezték vállalom e, én igent mondtam, nem rám szavaztak ez van, ez a demokrácia. Ettől én még nem lettem hiteltelen, én mindig vállaltam a véleményem, adtam a hozzá a nevem, kedves sajókazi!!!! Ha ennyire a szíveden viseled a hitelességet, add az arcod a hozászolásaidhoz. Amit leírtam az sajnos egytől egyig igaz. A Winyó "megsérült", nem hiszem, hogy a szervízparkban 10perc alatt nem szerzek áramot (230V) ha akarok. Az F1 -es sztorit meg nem lehet megmagyarázni, ha kellet volna helyettesítő, akkor erre gondoltak volna az illetékesek, elég jól felépített szervezet. Gyurma az a mellény, melyet névre szólóan adnak ki, az addig érvényes ameddig a név tulajdonosa használja, ha más használja érvénytelen, példaként: mint egy fotós mellény vagy egy BKV bérlet. Igen a T. Imi, tudom nem ő cserélt kereket, hanem a Túri Tomi. Ha valaki szerez egy kereket a bokor mélyén, az a verseny hevében még érthető, de ha bedől, és utána is hazudik éveken keresztül, az már elgondolkodtató, és ha jogerőt vitat az már nagyon kínos.
Üdv
Herczeg Áron "Roni"
2011-04-08 13:03:40
Még valami!
Akkor a többi észrevételemmel nincs gondod az fedi a valóságot ugye!

Üdv R

2011-04-08 13:01:47
Én nem barátságokról hanem összefüggésekről írtam.
Fotó, videó felvétel készült róla, sőt a TV-ben is látni lehetett, sőt ő is elismerte, hogy ott járt ( számára tiltott helyen!!!), csak megpróbálta megmagyarázni. Nüansznyi különbség, hogy Szújó Zolinak ott az volt a dolga, a sportszakmai alelnöknek, ha nem kérte fel a futam rendezője, vagy az arra illetékes szervezet, akkor ott van helye ahova a belépője szól, ha nem kapott a boxutcába, a pályára érvényes belépőt, akkor nincs ott helye. Az ATb munkályáról, ha jól emlékszem pont itt volt olvasható egy rövid beszámoló az érintett versenyző tollából, az orfűi verseny alkalmával.
Ha nincs meg az adatbázis, honnan tudják hány gépkönyv lett kiadva, mi alapján számolnak el? Már az sem jó amit írtál, nem nyugtát hanem áfás számlát kellett volna írni. Nem a számlázó programot hiányoltam, hanem a gépkönyvezés adatbázisát!!! A gépkönyv, melyet az MNASZ nevében az ATB állít ki, tehát ez egy típusbizonyítvány, ez alapján vizsgáztatják a versenyautókat. De te ezt te úgy is tudod ha ilyen jól értesült vagy!

Üdv Roni
2011-04-08 10:12:55
Pont a CS.B. –t ,ő valóban egy nagyon független szuverén személyiség, pont mint a Gyurma (háttérben Tóth Imre, Lakatos Robi……), de legalább a Gyurma kiállt igazáért ezért becsülöm. De Cs. B. a 2. közgyűlés reggelén 9-kor mondott le végsőkig kitartva ő egy harcos alkat, ugyan dupla fedezékből barátai háta mögül arcoskodó alak. Vele sem mennék bele egy kocsmai torzsalkodásba.
Egyébként is alig volt vele probléma az elmúlt években, pár esemény a teljesség igénye nélkül:
Nem ő az, akit már egyszer eltiltottak sportvezetőhöz méltatlan viselkedésért.
Nem ő az, aki mivel felmenteni nem tudták amnesztiát kapott
Nem ő az, aki képtelen volt egy benzinminta vételt, ellenőrzést felügyelni egész évben, kinek jelenlétében nem megfelelő (hamis) ellenőrző mintát adhattak le a laborba.
Nem ő az, aki évek óta hivatalosan, majd a háttérből irányítja az ATB-t, akiktől mindenkinek ökölbe szorul a gyomra. Példa az orfűi gépkönyvezés. gépátvétel.
Nem az ő általa háttérből irányított ATB volt képtelen, szabályosan dokumentálni egy súlymérést a Zemplén Rallyn.
Ugyan itt egy „N” -es Subarut, "A8"-ba vettek át szabálytalanul, majd mikor ezt számon kérték rajtuk , átjavították a gépátvételi lapot. Arra a kérdésre az RSB ülésén, hogy ezt ki tette, Cselényi Balázs akkor még sportszakmai alelnök, ezt a választ adta, idézem: "nem tudom, biztos lefújta a szél az asztalról a lapot és valaki belejavított". Pofátlanságból kiváló! Aki nem emlékszik, az inkriminált autóval Turi-Tóth páros matekolt.
Ha valaki nem hallotta volna, állítólag azért maradt el a súlymérés az utolsó szervizpark előtt, az Eger Rally-n, mert üzemképtelen volt a mérleg, mit csináltak kedves ATB tagok, vezetők, mármint hivatalos és háttér, az elmúlt időszakban nem volt idejük ellenőrizni az eszközeiket. A végátvételre már rájöttek, hogy van hálózati csatlakozó is.
Arról már nem is beszélve, hogy azt hallani eltűnt a gépkönyvezés adatbázisa, megsérült a winchester mily meglepő, mind ez azzal a laptoppal történt amit Cs. B. vett át használatra az MNASZ-től. Az RSB, az elmúlt két évben többször is kérte az adatbázist betekintésre az ATB-től és Cselényi Balázstól, eredménytelenül, CS. B. rajta ült. Majd az RSB jelezte az Elnökség felé a fennálló problémát, nem történt semmi, hisz Cs.B. volt a sportszakmai alelnök.
Most, hogy az új elnökség újólag kérte, merő véletlenségből megsérült a winyó, mi alapján számolt el az ATB a bevételekkel, mi alapján kereshető vissza egy-egy autó múltja. Ez már minimum hanyag kezelés.
Persze CS.B. Hivatalosan nem vezetője az ATB-nek de mindenki tudja, hogy ő irányít.

Biztos, hogy ő kell a Versenyzőknek, biztos ő kell a Rallynak, egy ilyen "fedhetetlent, harcos" személy !?

Üdv
Herczeg Áron „Roni”


2011-02-14 08:55:55
Valóban az autó hátulja sérült pont középen, a hátsó ajtó és a lökhárító és a hátfal sérült, konkrétan az oszlop lenyomata úgy 20-30cm mélyen. Mivel itt semmilyen nemes rész nem volt így az autó versenyképes volt. Csak az Attila hiúsága miatt cseréltük a sérült cuccokat. Az első tréning autó valóban bordás műszerfalas volt de az a műszeregység nem így és az nagy sárga lámpa nem volt benne szerintem.A tréning autóban egy széria 5Alpin motorvolt, széria karburátorral, míg a versenyautóban dupla horizonttál Weber a libanyakra hajazó szívócsővel, ha kinyitod a gépháztetőt sima bukta. De mondom az autónak semmi baja nem volt kivéve pár elemet. A gyors Répáshutai elág és ... volt.
Üdv Roni
2011-02-12 23:05:07
A tréning autó valóban ugyan olyan festésű volt, és szerencsére azzal szervizeltünk, így átkerült a hátsó ajtó és a lökhárító, így kívülről sértetlennek nézet ki. Átragasztottuk a Rally táblát . ennyit a csodáról. Mi bizonyítottuk be ,hogy nem történt csalás, mert a műanyaghátsó lökhárító alatt ott volt a kb 20 centire benyomott hátfal

Üdv Roni
2011-02-05 11:08:29
Biztos a dolog, balra Hán Egon a FIAT szervizben (Osztyapenko szobornál) volt művezető és a Földes Józsinak járt szervizelni, kérdezd a Kanyik Tónit ő ekkor tájt ott volt "inas". A Nagy Karcsi a Pogány József utcában a Volán műhelyben volt művezető, a "Kis" Hende Karcsi szintén a pogányban dolgozott ellőttem a Ferdinél, majd később a nagymühelyben.

Üdv Roni
2011-02-04 17:45:17
Egon Földes embere, Ferdi, "Kis" Karcsi, Nagy Karcsi Bp Volánból
2011-02-04 17:42:28
Szerintem a Dákay GiGi
2011-01-20 23:13:41
Látom kifogytál az érvekből, alaptalanul rágalmazni, fenyegetőzni, nem elegáns, de ha már azt teszed add a neved hozzá!



2011-01-20 23:13:41
Látom kifogytál az érvekből, alaptalanul rágalmazni, fenyegetőzni, nem elegáns, de ha már azt teszed add a neved hozzá!



2011-01-20 20:16:22
Igen kapcsolatokon és sok munkán múlik a Rally jövője! De ezt vallja „Karter” kollegád is! Igen sok múlik a kapcsolatokon! A zöldeknél, a közút kezelőnél, nem a celeb szintű ismertség számít, sokat nézed a Való Világot, nem csak az számit, aki benne van a fókuszban és az aktívban.
A koncért? Itt morzsa is kevés van, évek óta csökken a támogatottság, és nem csak a gazdasági helyzet okán. Szerinted egy Gyulai Zsolt, Jászai Gellért (SCD group), Othmar Milch (Unica), Dr Seregi János (Agrár és Zöld Bank)Kovács Tamás (Opel Hungary) és a többiek erre hajtanak, magad sem gondolod komolyan!
Egy Várkonyi Andrea jó húzás volt Szalai Balázstól, de a Terep Rally ismertsége rá és még két versenyzőtársa média kapcsolataira épül, Palik László és Korda Erik, de ők legalább hárman megértették, hogy nem csak magukat kell fényesíteni ,hanem a szakágat is amiben versenyeznek.
De ha már szóba hoztad a koncot és annak széthordását, voltak az RSB-nek olyan szponzorai, mint az Agip, T-mobil, Arany Ászok és azok egyszerre csak versenyautókon tűntek fel, és ezekben az autókban mindig ugyan az a személy volt a navigátor!
Üdv Roni
2011-01-20 10:02:42
A rendezők azzal az indokkal tartják ilyen magasan a nevezési díjakat, hogy egyre növekednek a költségek, én feltételezem ha kapcsolatai révén csökkenti a pályákkal kapcsolatos költségeket az elnökség, úgy a rendezők maguktól csökkentik a nevezési díjakat, vagy javítják a szolgáltatások színvonalat, pl. szervízpark, lesz áram, Wifi stb. Az elnökséggel közösen visszatudják szerezni azokat a pályákat ahonnan kiűzettünk. Az új elnök leszerepelt, megalapozatlan, átgondolatlan blöff volt az egész.Olyan embereket nevezett meg, együttműködőkként, lásd az azonnal lemondó három tagot, akik nem kívántak vele dolgozni. Ha interjúknál tartunk láttad a nyilatkozatát az elnök úrnak a szilveszter rallyn?
Eddig volt állami támogatás, ha csekély mértékű is, ezt talán nem kellene eldobni! A megítélésen csak együtt tudunk javítani, két évvel a közgyűlés után közvetlen meginditottál a fúrópajzsot Tóték, hátráltatva a munkát megosztva a tagságot, gerjesztették a hangulatot, ott reklamálj! Kapcsolatokat kérsz számon, pont azokat az embereket akarjátok elhajtani, kik kapcsolatokkal rendelkeznek és segíteni tudnak!!!!!!!! Talán el kellene kezdeni dolgozni!

Roni
2011-01-19 23:31:27
Valóban szegény Lakos, mint stróman volt a főnök, de mindenki számára egyértelmű volt, hogy Cselényi vezeti az ATB-t, valamint Miskolcon ő vezette a mintavételt, ő szállította fel a mintákat, ő adta le a vizsgálati helyre, ő volt ott a hamis minta leadásakor…., tudom semmi köze hozzá!
Mint ahogy a Turán féle súlymérésben is ő nyilatkozott mindig és még sorolhatnám.
Ha szerinted az vicces, hogy az MNASZ sportszakmai alelnöke, hamis belépővel (mellénnyel) grasszál számára tiltott helyen, a Formula 1 futamon, és mikor bedől még neki áll feljebb, magadat minősíted.
Vagy alapszabályunk és a sporttörvényt megerőszakolva érvénytelen elnökségi határozatokat hoznak, és mint sportszakmai alelnök ehhez adja a nevét, ez korrekt király gyerünk fiatalok. Az elnökségből még csak ő nem mondott le.
Vagy egy T. Kerékcsere Imre a legalkalmasabb személy, kinek eltiltását Dr.Tóth az elnökség első ülésén két éve megfeleztette az elnökséggel. Majd mikor Cselényit a F1 balhéja miatt elmeszelte a fegyelmi bizottság , akkor kitalálták az amnesztiát, és bűnbocsánatot kaptak mind ketten. Persze Dr. Igazságos most már úgy emlékezik, hogy ők méltatlanul bűnhődtek és az ő igazságérzetének és jogi érzékének köszönhető a felmentésük.
Ha az ATB-ben van egy ilyen spori, miért nem lépet az elmúlt két évben a rendszám ügyben?
És bár már leírtam párszor, de nem érted!
A megkülönböztető rendszám, nem a vizsga miatt fontos, a vizsgához gépkönyv kell, hanem a sporteszközzé nyilvánításhoz, mely hozhatja az Áfa és regadó mentességet!!!!
H a eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt haljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van. Tehát kellenek a kapcsolatok.
Szerintem a Gyurma vezette semmivel sem csinált többet, mint az előző RSB, csak nagyon jókl kommunikálta. És ismétlem, nem a szakmai felkészültsége miatt nem alkalmas, hanem a barátai miatt, nem hihető a pártatlansága, autonómiája.
De ha ilyen markáns véleményed van, és ennyire biztos vagy az állításaidban, miért nem adod a neved hozzá

Roni
2011-01-18 08:24:58
Köszi a fotót

Üdv Roni
2011-01-18 05:54:42
Média – marketing bizottsága sosem volt az MNASZ-nek az elmúlt két évben.
Média bizottsági tagságomról, melynek vezetője Ferjáncz Attila volt, 2010. májusában lemondtam, az elnökség egyes tagjainak, név szerint Dr Tóth István és Cselényi Balázs média ügyekhez való hozzáállása miatt.
Hogy miért, a bizottság tagjaival elkészítettünk a média szabályozat tervezetet, az alábbi szempontokat vizsgálva:
Megfelelő a média megjelenésünk
Megfelelőek e média kapcsolataink
Arányban van e az akkreditáltak száma, és a megjelenések mennyisége
Kell e korlátlanul akkreditálnunk minden média munkatársat
Ha igen, ki tudjuk e szolgálni őket olyan szinten, ami elvárható lenne
Valósak e azon a nyilatkozatok, melyben az akkreditációt kérő nemmel válaszol felett kérdésünkre, hogy végez e kereskedelmi tevékenységet
Van e lehetőségünk szankcionálni, azon akkreditáltakat, akik mégis végeznek kereskedelmi tevékenységet, az MNASZ engedélye nélkül
Az eddigi szabályzat megvédi-e a szövetség vagyoni értékű jogait
Milyen eszközökkel tudjuk megvédeni az MNASZ jogait
És nem utolsó sorban, van e lehetőség növelni a médiajogokból származó bevételeket
A bevételek visszaforgatásával, hogyan növelhető a média megjelenés

A tervezet elkészítésekor, kikértük neves média jogászok szakvéleményét, további célunk volt a 2004. évi sportörvénnyel való jogharmonizáció, elkészült a tervezett melyet a fentnevezett két elnökségi tag állandóan támadott, Dr Tóth szerint a mostani helyzetet - szerintem anarchiát - még liberalizálni kellet volna, Cselényi szerint nem volt időszerű. Később az elnökség felkérte Cs. B.-t, mint média szakembert - gondolom Dr. Tóth javaslatára - egy munkabizottság létrehozására és a média szabályzat megalkotására, azóta se munkabizottság se szabályzat.
Marketing Bizottság, sajnos sosem volt, marketing ügyekben volt egy együttműködési szerződésem az MNASZ-el, mely 2009 decemberével lejárt, az elnökség nem újította meg.
Ami eredményt elértem az, hogy elkészült a Rendezői szerződés, ebben rögzítettük az MNASZ és a rendezők jogait, kötelességeit. Egy évi huzavona, számtalan támadás a rendezők és az elnökség részéről, de végül még is elfogadtak a rendezők. Mit gondoltok kik támadták az elnökség részéről vehemensen, Dr. Tóth és Cselényi! Mire volt rendezett jogi háttér, nem volt szerződésem, sem kedvem, ennyit erről.
Azért még egyszer nekifutottunk az ügynek, került egy mobil szolgáltató, aki kedvezőbb díjtételeket és milliós támogatást szeretett volna adni, hat hónapig szenvedtünk vele, nem igazán volt fogadó készség, elhalt az ügy.

2011-01-17 13:50:57
Ez a hegyi autó

Üdv Roni
Roni 01 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 24 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k