És akkor ezt még csapd hozzá! (11§ 3. c)
II. melléklet: 1.6.8. Szabadtéri autómotorsport-rendezvény esetén - a fokozott veszélyforrásra figyelemmel - egy mentőhelikopter is szükséges, ha a rendezvény nagy területen zajlik, mentőgépkocsival nehezen bejárható és a pálya legtávolabbi pontja 10 percen belül, illetve az ellátó egészségügyi intézmény 20 percen belül földi mentőjárművel nem érhető el.
A MNASZ titkárságára beérkezett visszahívási indítványok alapján a Rallye szakágvezető, Pénzes Zsolt mandátuma, Alapszabályunk és jogi képviselőnk korábbi állásfoglalása alapján megszűnt.
Az Elnökség a Rallye szakágvezető személyét érintő kérdéskörben, a kialakult helyzetre való tekintettel, a napokban, soron kívül hoz döntést.
Tisztelettel,
Benyó Miklós
MNASZ elnök"
2013-02-23 21:42:55
Talán, azért arra oda kéne figyelni, hogy kinek mennyi vaj van a füle mögött! Csak azt nézzük, hogy kinek a háta mögött mennyit beszélnek! Gépkönyvezés? Sorozatok?
Ide olyan, teljesen új gárda kéne (MNASZ) akik feddhetetlenek! Nincsenek érintve, semmilyen sorozatban, semelyik bizottságban!
A Rally sportért dolgoznának és hagynák az alapszabály szerint a rendezőket (Szabályok szerint) jó versenyeket rendezni!
Egyébként valaki utánanézett az MNASZ alapszabályában és az RVSZ-ben a versenyek rendezésével kapcsolatos, szabályoknak?
Pl: itt egy szemelvény az MNASZ tagok jogairól: http://mnasz.hu/letoltes/Alapszabaly%2020121028%20netre.pdf.
Ebből lehet mazsolázni! :-)
2011-12-19 10:40:58
Hát leírtad a saját véleményedet, magadról. Gratulálunk!
2011-12-10 22:37:01
Ne hülyéskedj, ez még soha senkinek nem sikerült! Január közepe vége előtt ez még sose volt, talán csak a pártállami időkben talán. De akkor ez csak egy tollvonás volt. :-)
Ugyanezt csinálja az elnökség a tereprali szakággal is! Végre leváltották az egyesületek a szakágvezetőt, de még így a többség akarata ellenére sem szüntetik meg azt az ominózus média és rendezői szerződést, amit már 2 éve is felemlegettek a közgyűlésen.
1986
Török Péter - Gelencsér Sándor H Főtaxi SC Lada-2105 Gr.A-9
1988
Török Péter - Pataki Jenő H Főtaxi SC Lada-2105 Gr.A9
1990
Török Péter - Tihanyi Andrea Toyota Gr.N4
1991
Török Péter - Hetyei I...? Toyota-Corolla GT16V Gr.N3
Török Péter - Vigh Zsolt Toyota-Corolla GT16V Gr.N3
2011-03-22 11:55:24
Sziasztok!
Nagyon régóta olvasom a fórumot, mert ha az ember feltesz egy "szűrőt" akkor még fél igazságokat is ki lehet szűrni az adok-kapokból. A részletekben és a részekben mindkét oldalnak vannak igazságai. Ezeket a jó részeket kéne összegyúrni!
Tudom, hogy ez utópia. Mert mindkét oldal ragaszkodik a "hatalomhoz".
Kéne egy teljesen új vezetés, addig ez nem fog megszűnni.
Gyulai Úr leveléből is kitűnik a "lapítás" hisz felelősségre vonja Lakatos Róbertet, hogy miért tette az internetre a levelét. (Érdekes aztán Ő is nyílt levélben válaszolt!)
Szerintem pedig pont jó lenne a nyilvánosság, és az "üvegzseb". Nem kell jó példáért messzire menni, a motoros szövetségben minden ülés nyitott! Be ülhet bárki az Elnökségire, vagy a Szakágvezetői ülésre. És az ott készített emlékeztető nem csak a szűkszavú határozatokról szól, hanem azt is leírják (mert merik) kinek mi volt a véleménye, hogyan szavazott. Ki hova utazgat a befizetett pénzeinkből. Ezek után felelősségre lehetne vonni a mutyizókat és megélhetési tisztségviselőket, aztán elzavarni Őket, akár év közben akár a köv. Közgyűlésen. Szintén a motorosoknál, nincs ekkora titkárság, nincs pénztár, nem kell pénztáros, mindent utalnak, vagy ha nem akarsz utalni, akkor "szenvedj Te a sárga csekkel a postán.
Na bocsi ha ez egy kicsit az elején hosszúra sikeredett.
Üdv