TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
lenkenéni
Lenke néni
2011-05-11 19:12:13
utolsó bejelentkezése
lenkenéni

20 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
701832984
Napi oldal:
189266
Jelenleg:
1855
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
lenkenéni hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 20 hozzászólás • 1 oldal
2011-05-11 19:10:53


Lipi!
Te már nem nyersz hangszórót! Te bírtad a legkevésbé.
Miért fáj az neked, ha a műsorszünetben, mi nyugdíjasok
itt a bejáratnál, a híreket várva beszélgetünk, szotyizgatunk?
Nem foglaljuk a Te helyedet, ideférsz Te is.
Adunk szotyit is…
Sőt, van itt egy kő, amire felállhatsz, úgy messzebbre lehet
látni.
Az előadás közben bekiabálni nem okos dolog. Ha kivártad
volna a végét…!? Elefánt, és porcelán bolt.

Erősmester!
Semmit sem jelent, ha felvállalod magad. Itt!

Öreg!
Hallhattad, napjaink meg vannak számlálva (itt!). Duen komolyan beszél.
Nem jó az, ha tudsz valamit, vagy nyitott szemmel jársz, és jár a pofád.

Duen!
Kétlem, hogy lenne Fehérváron barátod.
Miért hülyíted ralyongóid, hogy szavazzanak? -mikor
elég egy gombnyomás is a maláj harcostól?
Ha valakit kitiltasz innen, az még nem A „leves”.
De szerintem már az MNASZ-ben keverik, ami neked készül.

2011-05-10 22:51:37

Aludj már Öreg, késő van! Hagyj engem is, mert a múlt éjjel
alig aludtam valamit. Épp, hogy lehunytam a szemem,
olyan rémálmok támadtak rám, olyan dolgok történtek ott,
amik csak a mai, való világban történhetnek. Szörnyű volt,
még most is kiver a hideg verejték, még a gondolatától is.
Joccakát.


2011-05-09 21:07:05

Na, kedves Harlamov, Balderis, Hasek, vagy amelyik hoki sztárnak hívni akarod magad!
Eddig itt rajtad kívül senki sem qurvaanyázott!

Ami rám vonatkozott a kommentedből:
A név elírással kapcsolatban az 501-es hsz-ben bocsánatodat
kértem, és igazat adtam neked. Ennél többet nem tehetek
az érdekedben.
Nincs semmi jogod, főleg nem "alias Jack Sparrow" néven Magyarországot, és főleg a magyarokat minősítened!
Ezt jól jegyezd meg, mert még szükséged lehet rá!
Ha meg magyar vagy, akkor ne a túlélésért játssz,
a "Middle East"-en, hanem gyere haza, van itt tennivaló
bőven! Láthatod, mi nem boldogulunk a bajainkkal, "szükség
lenne" a hozzád hasonló DOLGOS segítségre!

2011-05-08 17:08:37

"Közkívánatra":

A két VB-s szereplőnk hétvégi statisztikája:
Nem SWRC értékelés, hanem géposztály szerint.

2.go. Turán F.
Abszolút helyezés: 24

Kategóriában:
A kategória nevezőinek száma: 15
Az 1. gyorson célba értek száma: 13
A verseny céljába érkezett: 8
Őssz. idő: 4:35:09,8
Különbség az elsőtől: 42:18.0
Teljesített szakaszok száma: 18-ból 11
Szakasz eredmények: 5. 2-szer
6. 3-szor
7. 3-szor
8. 2-szer
10. 1-szer
Elért végső helyezés: 7.
Szakaszonként a hátrány a szakasz elsőtől:
legjobb eredmény: SS15 hátrány: 1,61 s/km
legrosszabb: SS14 „ 3,75 s/km
Átlagos hátrány a szakasz hátrányok alapján: 2,17 s/km


3.go. Érdi T.
Abszolút helyezés: 28

A kategória nevezőinek száma: 11
Az 1. gyorson célba értek száma: 9
A verseny céljába érkezett: 7
Össz. idő: 4:59:01,2 (10s büntetéssel)
Különbség az elsőtől: 37:04,9 (10s büntetéssel)

Teljesített szakaszok száma: 18-ból 10
Szakasz eredmények: 1. 1-szer
2. 3-szor
3. 4-szer
4. 2-szer
Elért végső helyezés: 5
Szakaszonként a hátrány a szakasz elsőtől:
legjobb eredmény: SS12 hátrány: 0 s/km
legrosszabb: SS15 „ 3,63 s/km
Átlagos hátrány a szakasz hátrányok alapján: 1,63 s/km


2011-05-08 17:06:26

A tisztelet hiánya nem a versenyzőnek, hanem
a csapatvezetőnek szól. És ez addig így is lesz,
míg megfelelő versenytechnika bérbeadásával
nem szolgál rá a tiszteletemre.
(Vagy addig, amíg be nem bizonyosodik, hogy
a kipufogó azért ment tönkre, mert Frici odaverte.)

Csak azért magyarázom, mert látom, hogy nem sikerült
megértened, pedig egyszerűbbnek gondoltam, mint
a matekot.

2011-05-08 12:28:44
Megint előjött a "HA" meg a "VOLNA" ideje.
Sajnos, Zsolti a számításod egy kicsit téves,
de akkor számoljunk a "HA és VOLNA" világában.

Fricinek a 17. gyors után az ideje: 4:28:18.0
ezzel a kat. 7. (utolsó) helyén áll.
HA levonjuk ebből az időből az első nap
7 gyorsa után kapott 7*5 percet, akkor az
ideje 3:53:18,0 lenne (VOLNA).

Ebben az esetben ez lenne (VOLNA) a sorrend:

1.Tanak 3:46:04,8
2.Hänninen 3:46:39,9
3.Al-Attiyah 3:51:29,1
4.Turán 3:53:18
5.Prokop 3:54:31,9
6.Gassner 3:59:30,7
7.Kruuda 4:15:59,4

De mivel a szuper rally szabályai szerint az 5 perc
büntetőidő a kat. szakaszelső idejéhez adódik, ezért
a fenti számítási mód illuzórikus, mert Frici szombaton
és vasárnap sem ment első időket a kat-ban.

A szombati és vasárnapi gyorsok 200,4 km-én, Frici
454,5 mp hátrányt szedett össze a gyorsokat nyerők idejéhez képest. Ez 2,26mp/km átlagos hátrányt jelent.
Ha ezt a különbséget vissza vetítjük az első nap kihagyott
7 gyorsasági 120,85km-ére, akkor ez még kb. 4p33mp hátrányt jelentene. Ennek figyelembe vételével, elméletileg
az ideje a 17. gyors után 3:57:51 lenne (VOLNA), ami ezt a
sorrendet eredményezhetné:

1.Tanak 3:46:04,8
2.Hänninen 3:46:39,9
3.Al-Attiyah 3:51:29,1
4.Prokop 3:54:31,9
5.Turán 3:57:51
6.Gassner 3:59:30,7
7.Kruuda 4:15:59,4

De, ha ilyen elnézőek vagyunk a büntetőpercek elengedésével, akkor az elnézés Kruuda-nak is jár,
mivel az első napon Ö is kapott 20 perc szuper rally-s büntit.
Hogy ez mennyiben befolyásolta VOLNA az elméleti
sorrendet, már nem számoltam ki. De, ha valakit
érdekel, megteheti.

2011-05-07 19:07:16

Bocs. Igazad van! Azért örülök, hogy értetted így is.
A dogok jelenlegi állása szerint, részemről a tisztelettel
még várnék.

(Egyébként a "Martint" így is írják Észtországhoz közeli
helyeken: "Märtin". Legközelebb erre is figyelj!)

2011-05-07 19:01:37

Melyik hétfőn Öreg? Csak azért kérdezem, mert a
szövetkezetet említetted. vigyorgok
A gyereket nem kellene bántani! Nem tehet semmiről.
Az Imre, meg jobban tenné, ha kitanulná a Fiestát,
szükség lenne az új tudására.

Aztán mit ártott annak a szerencsétlen gyereknek?

2011-05-06 21:58:57

Basszúúúús!
Most esett le, hogy miért hófalak között volt a nyári versenyek
előtti első teszt. -20-ban a Fiesta is nehezebben gyullad!
Már akkor trükköztek Martinék! Meg lettünk vezetve!


2011-05-06 21:26:54

Jaj, jaj Öreg! A vén fejeddel már tudhatnád, hogy minden
szentnek maga felé (meg a gyereke felé) hajlik a keze.
Nem kell ezen csodálkozni várható volt. A fatert meg ne féltsd! Járt már ő hűvösebb helyen is mint a zord Zemplén,
ki van dörzsölődve.
De, ha az Ernő is tudja, az már olyan, mintha a Hamasz-nak
atomrakétája lenne! kacsintok
Megint eszembe juttattad a régi szép időket, amit itt a
gyerekek visszasírnak. Régen, ha valaki megjárta a hűvös
éghajlatot, utána nem a pozíciókért kellet küzdenie, hanem
a kenyérért. Hja...! -régi szép idők!

2011-05-06 21:10:05

Na nehogy már azt mondjad, hogy a Martin csapat
az a gagyi, olcsó kategória! Főleg hogy bírjuk az öreg
Wilson személyes támogatását!
Nem lepne meg, ha e két malőr után Marku barátunknak
a szőnyeg szélére kellene állnia! Mi az hogy!

2011-05-06 21:10:05

Na nehogy már azt mondjad, hogy a Martin csapat
az a gagyi, olcsó kategória! Főleg hogy bírjuk az öreg
Wilson személyes támogatását!
Nem lepne meg, ha e két malőr után Marku barátunknak
a szőnyeg szélére kellene állnia! Mi az hogy!

2011-05-06 21:10:05

Na nehogy már azt mondjad, hogy a Martin csapat
az a gagyi, olcsó kategória! Főleg hogy bírjuk az öreg
Wilson személyes támogatását!
Nem lepne meg, ha e két malőr után Marku barátunknak
a szőnyeg szélére kellene állnia! Mi az hogy!

2011-05-05 18:54:13

Szeretném figyelmébe ajánlani minden autóversenyen
indulónak (szándékosan nem "versenyzőt" írtam), a Bútor
Robi riportot.
Ha a fent említett szineskocsi vezetők versenyzőnek,
de még inkább sportolónak szeretnék nevezni magukat,
akkor minimum háromszor, de inkább négyszer olvassák el,
és vegyenek róla példát.
Robi által elmondottak alapján, az Asi ellentábor is
újra értékelheti a regnáló bajnok teljesítményét.

Más:
Elhangzott lejjebb egy ötlet, a kvalifikációval kapcsolatban.
Nem szeretném ezt minősíteni, de abból a szempontból
mindenképpen előre lépésnek számít, hogy végre valaki
nem csak kritizál, hanem ötleteivel is szeretné segíteni
a dolgok jobbra fordulását.
Szerintem itt a DuEn fórumon mindenki ötletelhetne
a cél érdekében. Lehet, hogy a legnagyobb marhaságnak
tűnő ötletből lesz a kilábalás vezérfonala.
Az én ötletem:
Sibera, és Joci szerintem az itt írogatók közül a legszakértőbb (nemzetközi kitekintéssel is bíró) komálósok.
Ha én lennék az RSB főnöke, meghívnám őket a bizottságba
tanácskozási, és javaslat tételi joggal.
Tényleg! Miért is ne lehetne képviselete a nézőknek!?
Meg vagyok győződve arról, hogy ha konstruktívan részt
tudnának venni az RSB munkájában, az mindenki hasznára
válhatna (versenyzők, rendezők, nézők, MNASZ)!
Van aki másként gondolja?

2011-04-23 20:37:00
Öreg! Ha nem megy az üzlet, találj ki valamit!
Hagyd a fenébe az utasokat, belőlük úgysem lehet megélni.
Szerezz egy betétlapot, és add el a sárvédőidet.
Háromszor...
2011-04-19 19:51:39

Emberek, akik a "magyar hont" emlegetik!
Értsétek már meg, hogy csak emberek vannak, akiknek
a fejükben eldőlnek a dolgok!
Az úton nem a rendőrség büntet meg, hanem az az ember,
aki rendőrként szolgál, és éppen ott, ahol Te is vagy!

Ha arról beszélgetek bárkivel, hogy a közlekedésben
milyen viszonyok vannak, akkor mindenki helyesel,
csak az a kérdés, hogy akkor valyon ki jön őrült módon
szembe?

Ugyan ez a helyzet a "magyar honnal" kapcsolatban is.
Te (is) csinálod a magyar hont!

2011-04-19 19:42:17

Azt mondják a fociban, hogy csak a jó kapusnak van
szerencséje!

Szép lett volna, ha meg lett volna ez a harmadik hely...
de a sportban sajnos, a "ha" és a "volna" szavak nem
értelmezhetőek.

A privát véleményem pedig az (lehet vele vitatkozni),
hogy S2000-es autóval nem a VB-n, hanem az IRC-ben
kellene vitézkedni, ugyanis annak, e kategóriát tekintve
sokkal nagyobb a sportértéke.
És emiatt a reklám értéke is.

2011-04-15 22:35:45

Joci!
Korábbi hozzászólásaid alapján nyilván való, hogy Te egy szakértő ralyongó vagy. Meg az is, hogy kissé elfogult a külföldi, főleg cseh-szlovák versenyekkel kapcsolatban.
No meg az is, hogy "ralyongásod" kissé elvakítja látásod.
Ha nem tudnád kapásból, akkor lapozd fel "kőműves
kelemen balladáját" és rögtön megvilágosulsz, hogy
tartósan, stabilan, időt állóan építkezni csak erős alapokra
lehet. Ha nem jött le neked, akkor itt s***dobálásnak
álcázva, az alapok megteremtéséért folyik a diskurzus.
Sokkal inkább előrébb lehetne jutni az alapok
megteremtésében, ha mindenki, főleg az olyan hozzáértők
is, mint Te, kinyilvánítanák a véleményüket. Struccra
jellemző magatartás az, hogy mindegy ki-kivel van, csak
berregjenek már az autók, aztán majd lesz, ami lesz!
Ebből a szempontból meg kurvára mindegy, hogy egy cseh
versenynek mennyivel előbb van meg az időterve.

Könnyű azt mondani, hogy ez Magyarország. Viszont ilyen
nincs, mert Magyarországot a magyar emberek "csinálják",
mint ahogy a magyar versenyeket is. De, ha a magyar
emberek a homokba dugják a fejüket, és hagyják folyni a
maguk medrében az ügyeket, akkor nem is lesz változás.
Reklamálni annak van joga, aki minimálisan a véleménye
kinyilvánításával próbál tenni az ügy érdekében. Akár pro,
akár kontra. A számodra értékesnek gondolt embereket
támogasd, a hitelteleneket ne! Ha mindenki így tesz, akkor
érvényesülhet a többség érdeke.

Csak, hogy időben értesülj róla, a jelenlegi helyzet alapján
az idén versenyek fognak elmaradni, ugyanis a rendezői
gárda áll szemben a jelenlegi vezetéssel, és mindenki ott fog
betartani a másiknak, ahol tud.
A két fő bűnös, pedig Frank és Tóth Imre. Szóval őket kell szidni, de leginkább helyettük keresni valakiket, nem
kiöntve a fürdővízzel a gyereket is, pld: Gyurmát.
Elmélkedjél, aztán várjuk javaslatodat, elképzelésedet a
jobbítás érdekében.

Gyurma, Te pedig ne altassál! Tudod jól, hogy a T.I. lemez
nem, hogy nem lejárt, hanem nagyon is aktuális.

2011-04-15 17:47:05

gyurma!
Téged a rallye társadalom elfogadott (elfogadott
volna), mert elhiszik (elhitték), hogy Te akarsz és
talán tudtál is volna tenni érte.
Annyiban igazat kell adnom Takibá'-nak, hogy "főnökeid"
miatt nem tartanak ki sokan melletted, illetve irányvonalad
mellett. A rallye szempontjából mondom, hogy kár érted!
És tényleg kár az erölködésért, ha neked nem ment,
CSB-nek sem fog menni! Helyesebben TI-nek továbbra sem!

2011-04-14 19:48:55
Azért az mégis csak skandallum, hogy a főnök a tetthelyen
tartózkodik, és a "bemelegítés" eredményét máshonnan
kell megtudni!
Ez az, amikor a bandázás az érdemi munka rovására megy!

Jordánia
lenkenéni hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 20 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k