Diamond
Maverick
2014-07-21 20:50:41
utolsó bejelentkezése
Diamond

8 hozzászólás
nincsenek kedvencei és õt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
737436036
Napi oldal:
154286
Jelenleg:
2013
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Diamond hozzászólásai
oldalanként | növekvõ
 
összesen: 8 hozzászólás • 1 oldal
2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felsõ, fekete naci, napszemüveg, a felsõn egy kék színû hullám csík.
Köszönöm!
kép
2014-06-16 21:47:23
Mit értesz az alatt: "majdnem jól számoltál"?
Kik tették fel a szelfit a fecabookra?
2014-06-16 20:29:59
Szia!
Rajt GY1 10:27
Rajt GY2 11:05
A mezõny nagyrésze 7perc alatt átért az elsõ 11.5km-es gyorson. Tehát ha a navigátor pár perccel a GY2 elõtt megnézte az aktuális eredményeket akkor kb. az elsõ 25 induló eredményét láthatta. Menya 11-es rajtszámmal indult.
2012-08-21 20:58:25
Szia!
Versenykiírás:
Itt található: http://www.mnasz.hu/letoltes/aradkiiras_final.pdf

22.oldal:
"A pályabejáráson vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon balesetet, vagy vagyoni kárt okozó, vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövetõ versenyzõk rajtengedélyét a rendezõ köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy eltérés van (a 198.hsz-hoz képest), mégpedig, hogy a rendezõ köteles megvonni a rajtengedélyt (nem pedig az FT). De ez az elõbbi gondolatmenetemet nem befolyásolja.

//Hallkan:egyetértek, ez a sport már nem az amibe beleszerettem. szontyoli //

Üdv.: Diamond
2012-08-21 18:37:27
Szia!
Átgondolván a dolgot jómagam másként értelmezem a leírtakat.

Kiindulván ebbõl:

1,
Idézet innen: "Kazár Miklós levele"

"Történt, hogy egy keskeny összekötõ szakaszon kifordult velem szemben egy román rendszámú autó amit próbáltam kikerülni, de az út annyira keskeny volt, hogy egyszerûen nem fértünk el egymás mellett és összeütköztünk..."
"...Az ütközés után a másik fél nagyon korrekten a helyszínen, írásban elismerte a felelõsségét és ezzel le is záródott az ügy."

2,
viperanfs - 198.hozzászólás

Ez a szabály ugye:

"A pályabejáráson, vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon
balesetet,
nagy vagyoni kárt okozó,
vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövetõ
versenyzõk rajtengedélyét a rendezõ jelentése alapján a Felügyelõ Testület köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy közlekedési balesetnek általában - mint itt is - 2 résztvevõje van. Az egyik a károkozó a másik a károsult. Jelen esetben a károkozó a "román rendszámú autó" ill. a károsult Kazár Miklós. Vagyis Kazár Miklós, mint károsult, nem lehetett okozója alábbiaknak:
-baleset
-nagy vagyoni kár
-vagy súlyos közlekedési szabálysértés
miáltal õ ennek a károsultja vagyis elszenvedõje volt.

A fentieket figyelembe véve véleményem szerint a Felügyelõ Testület jó döntést hozott (már amennyiben érkezett hozzá jelentés a rendezõ részérõl, errõl nincs információm)

Tisztelettel:
Diamond
2012-04-15 15:57:34
Ifj. Tóth János volt az elsõ, aki nem az olasz technikát, hanem a Carlos Sainz-cal 1990-ben világbajnokságot nyert Celica ST165-öt választotta. Janikához egy erõs, afrikai versenyekre épített példány került 1992-ben.
forrás
2012-04-15 14:51:20
Ifj. Tóth János volt az elsõ, aki nem az olasz technikát, hanem a Carlos Sainz-cal 1990-ben világbajnokságot nyert Celica ST165-öt választotta. Janikához egy erõs, afrikai versenyekre épített példány került 1992-ben.
forrás
2012-04-14 20:11:19
Kedves Olvasók és Hozzászólók!
Tisztelt Varga Imre!

Mivel mi nem ismerjük egymást, engedje meg, hogy bemutatkozzam nagyon röviden. Majd 20 éve rally nézõ vagyok, majd idõközben tereprally is. Ez már sok idõ, láttam nézõként pár dolgot, gyalogoltam rengeteg kilómétert - hála a nem "nézõ- és parkolóbarát" szervezésnek. És megtenném újra, sárban, szélben, esõben, hõségben. Megérte amit kaptam ettõl a sporttól nézõként. Egy ideje nagyon megrövidültek a kocsisorok a parklóba menet a gyorsok mellett. Régen sokan voltunk és térkép se kellett, hogy odataláljunk mert csak beálltam egy tömegbe és mindenki arrafele ment, ma már egymagam vagyok. Aggódom, olvasgatom a fórumokat, híreket, és most elolvastam a "Három az egyben..." címû cikket. Nagy a baj és ezt mint nézõ mondom. És ha a tapasztalatomra hagyatkozom szemben a szívemmel ez a baj elég rég kezdõdött és nagyon sokáig fog tartani. Nem hogy az alján még a derekán sem vagyunk. Ezzel nekem nem is lenne bajom csak közben odavész amit szeretek, a rally.

Én nem tudom, hogy épül fel az MNASZ, hogy van ilyen benne például, hogy Drag, Drift Bizottság (semmi gondom velük, kérlek ne értsetek félre). Nem tudom mi az az RSB, IB, SBB, ATB, SFB, RTE, TR .... Nem is akarom tudni. Egy dolgot tudok viszont, hogy az a MNASZ egy szövetség. Mégegyszer: szövetség!! Vagyis legyen az bármi is, de nem magáncég. Egy adott feladatkör elvégzése céljából emberekbõl létrehozott társaság. Szerintem. Ez nem egy magáncég, ez egy "szövetség" melyben a vezetõk választva vannak és ezáltal képviselnek egy mögöttük levõ társaságot (kezdve a sportolótól a nézõig) akitõl kapták a bizalmat a munka elvégzésére. És igen ez a társaság idõnként elvárja a kérdésekre a választ. Ez egy ilyen szakma. Ezen a gondolatfonalon tovább menve - szerintem - a benne résztvevõ képviselõknek erkölcsi és morális kötelessége minden feltett kérdésre választ adni a munkájukkal kapcsolatosan származzon az a sportolótól vagy egy egyszerû nézõtõl (jelen esetben én).

Imre, Õn egy helyen ezt mondja: "...meg kéne kérdezni a véleményemet a miértektrõl is azt gondolom...". Nos a kérdés elhangzott több esetben is. Amennyire én kihámoztam, a válasz több formában érkezett:

1."Azt gondolom majd azon urakkal közlöm véleményemet akik megszólítottak és majd ha õk gondolják publikálják a dolgot."

2."Ha majd megkeresnek akik megszólítottak azoknak el fogom mondani a miértet"

3."Várom megtisztelõ hívását 10 perc múlva el tud érni."

4."Miután névtelen fantomoknak nem fogok magyarázkodni mert nincs miert ezért kerdezzetek meg Nattant vagy Cselenyit urat velük ezt mar meg beszéltem. Ha a továbbiakban bárkinek problémája lenne azzal csak személyesen vagyok hajlandó kommunikálni."

Õszintén mondom nem értem. Elõször felajánlja, hogy válaszol, majd a számtalan kérdés feltétele (azt gondolom volt közöttük kúltúrált is, névvel vállalt) után sincs érdemi válasz.

Engedje meg, hogy én is megkérdezzem: miért hozta meg azt a döntést amit meghozott. Itt had álljak meg egy pillanatra, engem nem érdekel, hogy igen vagy nem a döntés. Csak egy tényszerü választ várnék (talán várnánk) például: azért szavaztam i/n-el mert én ugy látom, hogy ez ezért és ezért .... és ez igy van hasznára a rally-nak.

A kérdésem minden szavazó és nem szavaszóhoz is szól természetesen, de mivel Ön nyilvánitott némi hajlandóságot a nyilvánossg fele (nagyon helyesen) ezért most Önnek teszem fel, de ezen formában szól a többi tagnak is. Szivesen olvasnám a többi indokot is.

Azt tartom a legszégyenletesebbnek, hogy Önök ezekben a poziciókban "köz"feladatot látnak el, melyet önként vállaltak. Ezzel a vélemény- és válasznyilvánítás kötelezettsége is együtt jár! Én nem vagyok sportoló sem riporter kérem ne várja el tõlem, hogy más formában tegyem fel a kérdésem.

Bizom megértésében.

Tisztelettel: Németh Ferenc
Diamond hozzászólásai
oldalanként | növekvõ
 
összesen: 8 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k