Ez szerintem kacsa,hogy lemondott marcipán....én nem találok róla semmilyen infót...kicsit hihetetlennek tartom,hogy most hirtelen lemondott....
2013-10-10 08:10:30
Osztom!
Most kellene összefogni...változás kell de nem diktatúra!
Remélem,hogy végre felkapcsolták a villanyt! Ha mégsem akkor megérdemeljük,hogy ez legyen...
2013-10-09 14:58:05
Igen, Üveges jó példa. Ha õ pert nyert akkor semmisem lehetetlen
Érdekes...én nem is hallottam a Budapest Rally-n történt balesetrõl....
2013-10-09 13:52:29
Abszolút van abban ráció amit írsz. Én is elég régóta annak adok hangot,hogy összefogás nélkül nem lehet változást hozni és továbbra is megy az ami már nagyon régóta.
Semmiképpen nem tesz ez jót a Magyar Rallynak...Próbálom mindig két oldalról megközelíteni a dolgot, azt is elfogadom,hogy kell legyen az MNASZ-nek jogköre,de nem mindenre! Ez olyan,mintha nekem kizárólagosan megmondanák,hogy csak a Kis Jóska pártjára szavazhatok a következõ választásokon,ha nem ezt teszem akkor utána többet nem mehetek ki az utcára. Kicsit leegyszerûsített példa ez,de ha józan paraszti ésszel belegondolunk,nem hülyeség....
A dolog már onnan is fúj,hogy nem foglaltak állást a baleset következményeivel kapcsolatosan,de mégis erre hivatkozva hoztak egy teljesen abszurd és elfogadhatatlan valamit,aminek,ha jobban megvizsgálod semmi köze a balesethez. Az is tény,hogy akármilyen baleset is történt nem igazán lehet az autók hengerûrtartalmára fogni,ez egy kicsit pongyola fogalmazás,de azért látható,hogy ennek megint nincs párja,tehát semmi értelme. Jogi szemmel nézve ezek úgy gondolom számítanak. Ez olyan mintha tõlem megkérdeznék,hogy miért nem mentem be tegnap reggel dolgozni én meg azt válaszolom rá,hogy azért mert tegnap este 9kor kisütött a nap,megzavarodtam és elmentem biciklizni...Majd erre a munkahelyemtõl kapnék egy olyan választ,hogy ezentúl csak busszal járhatok be dolgozni és mindig mellettem lesz egy felügyelõ,hogy biztosan bemegyek-e...már a jogaiban korlátoznak,nem tehetik meg.
Az látható,hogy több sebbõl vérzik a dolog és én úgy gondolom,hogy az MNASZ nem akarhat magának mindent...plusz meló nekik,meg nyûg és azt sem tartom helyesnek,hogy apelláta nélkül bekellene mindenkinek hódolnia...demokráciában élünk....még.
És én is azt mondom,hogy most kellene valamit tenni,mert elfogadhatatlan az,hogy egy ilyen dologra hivatkozva egy teljesen abszurd valamit kreáltak. Még úgyis,hogy biztos vagyok benne,hogy az amatõr versenyeken történt hibák,balestek kapcsán is az MNASZ-nél pattan a labda...de hát engedélyt adnak ki a versenyekre...Nem lehet ujjal mutogatni...
Tényleg elõször a saját házunk táján nézzünk körbe,gondolkozzunk és lépjünk. Itt ez nem történt meg...egyszerûen önkényesen változtatni akarnak a dolgokon a nekik legkönnyebb módszerrel amit akárhonnan is közelítünk meg jogi ismeretek nélkül is, több sebbõl vérzik...
2013-10-09 13:52:29
Abszolút van abban ráció amit írsz. Én is elég régóta annak adok hangot,hogy összefogás nélkül nem lehet változást hozni és továbbra is megy az ami már nagyon régóta.
Semmiképpen nem tesz ez jót a Magyar Rallynak...Próbálom mindig két oldalról megközelíteni a dolgot, azt is elfogadom,hogy kell legyen az MNASZ-nek jogköre,de nem mindenre! Ez olyan,mintha nekem kizárólagosan megmondanák,hogy csak a Kis Jóska pártjára szavazhatok a következõ választásokon,ha nem ezt teszem akkor utána többet nem mehetek ki az utcára. Kicsit leegyszerûsített példa ez,de ha józan paraszti ésszel belegondolunk,nem hülyeség....
A dolog már onnan is fúj,hogy nem foglaltak állást a baleset következményeivel kapcsolatosan,de mégis erre hivatkozva hoztak egy teljesen abszurd és elfogadhatatlan valamit,aminek,ha jobban megvizsgálod semmi köze a balesethez. Az is tény,hogy akármilyen baleset is történt nem igazán lehet az autók hengerûrtartalmára fogni,ez egy kicsit pongyola fogalmazás,de azért látható,hogy ennek megint nincs párja,tehát semmi értelme. Jogi szemmel nézve ezek úgy gondolom számítanak. Ez olyan mintha tõlem megkérdeznék,hogy miért nem mentem be tegnap reggel dolgozni én meg azt válaszolom rá,hogy azért mert tegnap este 9kor kisütött a nap,megzavarodtam és elmentem biciklizni...Majd erre a munkahelyemtõl kapnék egy olyan választ,hogy ezentúl csak busszal járhatok be dolgozni és mindig mellettem lesz egy felügyelõ,hogy biztosan bemegyek-e...már a jogaiban korlátoznak,nem tehetik meg.
Az látható,hogy több sebbõl vérzik a dolog és én úgy gondolom,hogy az MNASZ nem akarhat magának mindent...plusz meló nekik,meg nyûg és azt sem tartom helyesnek,hogy apelláta nélkül bekellene mindenkinek hódolnia...demokráciában élünk....még.
És én is azt mondom,hogy most kellene valamit tenni,mert elfogadhatatlan az,hogy egy ilyen dologra hivatkozva egy teljesen abszurd valamit kreáltak. Még úgyis,hogy biztos vagyok benne,hogy az amatõr versenyeken történt hibák,balestek kapcsán is az MNASZ-nél pattan a labda...de hát engedélyt adnak ki a versenyekre...Nem lehet ujjal mutogatni...
Tényleg elõször a saját házunk táján nézzünk körbe,gondolkozzunk és lépjünk. Itt ez nem történt meg...egyszerûen önkényesen változtatni akarnak a dolgokon a nekik legkönnyebb módszerrel amit akárhonnan is közelítünk meg jogi ismeretek nélkül is, több sebbõl vérzik...
2013-10-09 11:56:51
Cigó mindig megmondja:)
Igen,azt a kiskaput meg kellene keresni,hogy ezt jogi úton le lehessen védeni.
Az MNASZ-nek is be kell tartania a jogot,ezt tiszta sor...de nem hinném,hogy az amatõr versenyzõket korlátozhatják a jogaikban. És ebben a tekintetben véve ezen kiírások alapján nem lehet csak úgy leradírozni egy komplett RTE futamsoroztat, még ha szükség is van változásra. Szerintem elmúlt már a túrában is a Pénzes idõszak,hogy minden sz.rra adtak papírt....Nagyon kevés autó van aki nem felel meg az elõírásoknak,akár MNASZ-es elõírásoknak is, Véleményem szerint.
Kell változás,nincs ezzel baj,de szét kell nézni elõbb a saját házunk táján és utána meglódulni.
Hosszú távon kellene gondolkozni és ezt az egészet semmiképpen sem kell azzal egyenértékûvé tenni,hogy az amatõr és túrás versenyzõk max. 1600ccm-es autóba ülhetnek bele,mert akkor nem ütnek el senkit...ez nonszensz!
Amúgy az lenne a legjobb,ha mindenki kommunikálni egymással, produktív munkavégzés lenne...na ez az amit itthon én el sem tudok képzelni....sajnos
2013-10-09 11:34:52
Ezt ettõl jobban tényleg kevesen tudták volna megfogalmazni.
Várjuk ki a végét!
2013-10-08 15:06:54
Azt még muszáj megjegyeznem,hogy miért nem szabályozzák a sok celebet aki a Lotus kupában "versenyez"?? Ilyen erõvel a Barátok közt egy kezdõ lépcsõfok,hogy mehessen Lotus kupában...
Van jó irányvonal,de ez olyan bonyolult mint a színestévé...hát úgy is álljunk hozzá!
2013-10-08 15:01:50
A utánpótlás nevelés tényleg olyan szépen hangzik...kellene is vele foglalkozni,mert azt én is aláírom,hogy ezzel senki nem foglalkozik itthon...
De abba is bele kell látni,hogy az ORB-be is köröz pár olyan versenyzõ,aki nem ült elõtte kisebb autóban,amatõr versenyeken...haver vagy éppen jó embertõl bérel autót...
Szemléletmódot kell váltani...fog ez fájni mindenkinek,de másképpen nem lehet.
Vagy az a fõ szempont,hogy ideig óráig változtassunk,vagy az,hogy hosszú távra építsünk itthon egy jó valamit ami Magyar Rallynak hívnak...
2013-10-08 14:57:14
Én rugalmas ember vagyok:) Csak úgy tudnak mûködni a dolgok,hogy ha az ember közösen próbál tenni a rallyért valamit.
Azt látni kell,hogy minden sz.r az MNASZ-nél csapódik le,ez kétségtelen,hiszen õ a hivatalos szerv...A rendõrség õt találja meg, a média õt találja meg...Jogi dolgok vannak itt amiket be kell tartani,be kell tartatni...ezzel nem tudsz mit csinálni el kell fogadni,alkalmazkodni kell hozzá!
Pont volt mostanság elég negatívum,hogy menjen a vakarózás ezerrel. Persze,hogy védig magukat és védeni is kell és mint mondtam is bõven megérett arra a Rally itthon,hogy gyökeres változásokat kell hozni,de van folyamatosság...nem lehet azonnal pofán csapni mindenkit!!!Ez fontos!!
Nem tartom megoldásnak azt,hogy ilyen módon nyírbálják meg itthon a rallyt...valahol van az egészben ráció,de nem lehetne ezt ennyire drasztikusan. Azt látni kell,hogy jelenleg nem az ORB vagy R2, esetleg Historic tartja életben itthon a rallyt,hanem az amatõr meg az RTE...itt egy szemléletmódot kell változtatni,mindenkinek...idõ kell,hozzá,hogy tényleg arról szóljon ez a két szakág,hogy kezdõ lépcsõfok legyen...de lassan fõ le a kávé,ennek is lassan kell lefõnie! Nem lehet ekkora elégedetlenséget kelteni senkiben, ez fontos! Valahogy tényleg változtatni kell,mert ez hosszútávon senkinek nem jó...de csak kapkodás van, hatalomgyakorlás és kinek van igaza, ill. kinek nincs. Megy a mutyi,meg a pacsizás...
Gyökeres változások kellenek ez már látszik,de ésszel és fokozatossággal...
2013-10-08 14:02:37
ez így ennyi...
2013-10-08 11:50:42
Ha tõled csak ennyire futja,akkor legalább akkor hülyeség ez is mint amiket én mondok vagy írok:)
2013-10-08 08:27:18
Ez is igaz...nagyon kevesen csinálják meg tisztességesen az autóját...tisztelet a kivételnek! De azt is kell látni,hogy már mindenütt NASA technológia van...tök mindegy,hogy mivan...
De,ha már VFTS...nagyon egyformák azok az autók akik egymással meccselnek pl. RTE-ben...nagyon nem lehet belekötni...olyan szoros volt a meccs idén H katban,hogy ezzel nem lehet példálózni!
Kétségtelen,hogy szabályozni kell,de nem így...senkinek nem lehet megtiltani semmit...lehet szabályokat, változásokat bevezetni,de ne arról szóljon az egész,hogy tegyük tönkre az RTE-t is,tánha így feljebb mennek az emberkék és az MNASZ,RSB még nagyobb bevételre tesz szert...Meg majd gondolom mindenki super 1600-os Suzukit fog bérelni...hányinger...megélhetési csalók!
Ha Te ezt normális döntésnek tartod,akkor Te vagy a hülye...
Az egész arról szól,hogy minden pénz a zsebükbe vándoroljon és még ratyibb legyen itthon a rally. Ettõl lejjebb nincsen...
2013-10-07 21:26:46
Egy újabb tökéletes döntéshozatal a "nagyoktól".
Mindezt hivatkozva egy nagykállói balesetre,hol arról nem szól a fáma,hogy ki volt a felelõs,ki volt a hibás,pontosan miért is történt a baleset!? Biztosan azért, mert egy 3000ccm-es BMW beleszántott a nézõseregbe, és biztosan azért,mert a vezetõjének köze nem volt az egészhez,mert amatõr...Szánalom a köbön és a végsõ felháborodás utolsó szikrája ez!
Vajon meddig lehet még ezt csinálni? Vajon meddig csinálhatják az úgynevezett vezetõink azt amit akarnak? Van abban pozitívum,hogy szigorítani kell,van abban pozitívum,hogy legyenek lépcsõfokok, ergó az amatõr az maradjon amatõr és a többi. De véleményem szerint ez volt az utolsó kegyelemdöfés a Magyar Rallynak...vajon melyik jó indulatú legmélyebb bugyraiból pattant ki az a csodálatos gondolat,hogy az átlagsebesség nem haladhatja meg a 100km/h-át. Viszont ez még azt mondom,hogy viselhetõ,szerintem senki nem szólna egy szót sem miatta,mert ha jobban megvizsgálod van értelme,nem sok de azért van.
Az,hogy ORB,R2 és Historicon kívül nincs élet az maga a diszkrimináció! Vajon egy Sprintes, egy szlalomos versenyzõnek aki a kis pénzét arra költi,hogy kiélhesse "elcseszett" hajlamait,honnan lesz gépkönyvezésre pénze? Meg minek is,ha egy teljesen lezárt,biztosított pályán versenyez? Miért kell még az utolsó bõrt is lehúzni a még reménykedõ,bizakodó emberek arcáról???Hol igazságos ez? Ki találta ezt így ki? Mi az,hogy max. 1,6 és ennyi...Ha valaki sprintben, túrában akarja elkölteni a pénzét szíve joga! Nem mondhatja meg senki Kati néninek sem,hogy ne menjen az Aldiba,mert a Lidl olcsóbb!! Emberek,hol van a jó érzés? Hol van a józan paraszti ész? Vajon hol van az a bizonyos határ,amikor már kiborul a sz.ros bili???? Itt azért még nincsen 2/3ad...ne higgyünk a Matolcsyzmusnak, ez még egy független valami, ahol konstruktív embereknek kellene lennie és egy nagy családként döntést,FONTOS döntéseket hozni...jah...vagy ez már csak egy álom és én vagyok megint a Negatív János...
Egyszerûen hihetetlen! Vajon komolyan hiszik,hogy ha már a sprinteket tönkretettük 2013-ban,de nagyon nem változott a képlet,akkor az RTE tönkretételével majd mindenki fel fog menni ORB-be, R2-be?? Ugyan, ne nevettessük ki magunkat! Nem lesz itt változás, csak negatív irányba!
Ha jobban lennék agyoniskolázva nem csak ilyen pórként tengetném mindennapjaim azon is elgondolkodnék,hogy ezt jogilag szabad? Valaki nekem megmondhatja,hogy hol mehetek és ha ez nem tetszik akkor pá kisaranyom? Ha nem tetszenek a sarokpontok akkor nem versenyzek? Létezik produktív együttmûködés? Engem errõl valaki megkérdezett? Lehet valahol szavaznom? Vagy ez is ilyen Kubatov módszer?
Vajon Kovács kettõ Gézára gondolt valaki,aki szlalomokra jár és minden kis forintját arra költi,hogy a hobbijának hódolhasson? Tudjátok kicsi foci, kicsi pénz...Valaki szólt neki,hogy Te Géza...valaki eldöntötte,hogy csak gépkönyves kocsival kerülhetsz meg 3 gumit...ne is éld bele magad,kevés vagy Te ehhez...Ha nincs pénzed akkor ne versenyezz...Próbáld meg eladni a kocsid,de annak sincs sok értelme,mert nem veszi meg senki,mert sehova nem jó...vagy lehet még valahol elfogadják, várj még egy kicsit úgyis hetente vakarózik az ATB,hogy Could You Belive...
Ja és aki a jövõ évre kezdett el építkezni az idei szabályokat szem elõtt tartva,mert azért ebben a nagy kulimászban, Bábeli zavarban szeretne tisztességes módon versenyezni és nem profi szinten,hanem akar kis semmirekellõ amatõr maradni az most mit tegyen?Kerítsen gyorsan nullás számlás mikulást? És gyorsan felvándorol ORB, R2be? Tudom elég az az egy két ember is,hát már át állt a sötét oldalra...tehát ték a szít...már rajta van a kicsi mancsunk....
Olyan jó,hogy mindenkibõl sugárzik a tenni akarás a jóindulat...olyan jó,hogy ebben az országban eldöntik az ember helyett,hogy mikor egyen,igyon,sz...n. Ez lenni demokrácia,de én hinni peresztrojka!
Vajon én földi halandó miért látom azt az egészben,hogy megint bõg a tehén,mert nincs kalap a fején??? Hát szegénynek pihennie is kell,nem lehet állandóan fejni? Tudjátok begyullad neki és elapad a tejecske...akkor mi lesz? Felcseszi magát a tehén és átcammog más legelõre,ahol locsolják a füvet,látják azt,hogy hosszú távon ez a kis tehénke ha még kicsike is,de fel tudja lendíteni a tejbizniszt...hisz elégedett...kicsi a csóri,de legalább több lábon áll...de nem! Nem kell kicsi,kell a nagy, legyen Ósönös mennyiség a tejbõl...ki nem sz.rja le,hogy meddig, de legyen,mert nekem most kell...nekem így kell,ha meg nem tetszik akkor el lehet húzni innen....hát de egyszer ez a tehén megmakacsolja magát és túl fû íze lesz mindennek...ennyit héderelni nem lehet! El fog menni és nem marad itthon senki csak az a csóri róka az meg nem tud semmit adni csak veszettséget....
Abban a tekintetben vége ez egy jó döntés,hogy kellenek a lépcsõfokok! Az amatõr az legyen amatõr,az RTE az legyen RTE...de ezt így nem lehet...Miért érzem azt a sorok mögött,hogy az RTE most a kiszemelt...a jól tejelõ,jó kiállású...Van ott egy Iván,igaz nem Igor,de miért kell õt is bántani? Ártott õ valakinek? Tényleg lehet az koncepció,hogy majd felmennek az emeletre a birkák és többen lesznek...Tudom egy darabig az valakiknek jó,de csak egy darabig és nagyok kevés birka lesz az...Cél a teljes káosz? Az,hogy ne legyen itthon rally? Komolyan elhiszik,hogy ezzel fel fog lendülni az ORB,R2?? Nem hiszem,csak a mani mani mani...maszt bi fani...
Nincs diszkrimináció! Mindenkinek van egy álma! Nem lehet tönkretenni!De lehet terelgetni....de nem eltörölni!Azt nagyon nem....
2013-10-07 16:25:27
Inkább senki ne nézze meg a legfrissebb MNASZ közleményt...
Volt egyszer egy Magyar Rally,de ennyi volt és 2014-ben eljött a vége.....
2013-10-07 15:55:03
Aki igazán versenyezni akar és meg van az erõs háttere inkább külföldön megy...de nagyon sokan inkább nem mennek itthon és ez is tény...
2013-10-07 15:53:06
Szerintem felesleges vitatkozni,hiszen minden hozzászólásban van igazság.
Örüljünk annak,hogy volt egy viszonylag jó Budapest Rally.
Azon meg felesleges veszekedni,hogy ki autóversenyzik itthon...a "népes" ORB mezõnybõl egy kezemen megszámolható,hogy ki az aki ért is az egészhez és versenytempót autózik, a többi csak díszítés...
Lehet engem kövekkel dobálni,de én már 2008-óta nem megyek ORB futamra,mert unalom az egész...Mint mondtam, egy Turánt,Hercziget,Bútort érdemes megnézni...vannak még azért,de a többsége...háát...inkább nem mennék bele.Tehát én tuti nem fizetnék 2000Ft-se egy ORB futam megnézéséért:D:D Az meg igenis ott van,hogy egy nagy katyvasz ami itthon van és már rég nem a rallyról szól...
De tényleg ez egy egész jó verseny volt. Viszonylag kevés ember szidta..ez már elõre lépés!
2013-10-07 13:03:02
Nekem is mondták ismerõseim,hogy jó volt a Budapest Rally...reméljük,hogy jövõre biztosabb lesz minden.
Bízzunk benne!
2013-10-06 09:07:18
Ez is abszolút érthetõ! A ringre én se mennék:D
Én tegnap utánajártam és nem Kakucson lesz tudtommal,hanem Tökölön és nem is a reptéren,ha a repteret körbevevõ betonos,aszfaltos, poros 5km-es szakaszon.
Én tavaly volt ott egy ilyen tesztrallyn augusztusban. Egy srác szervezte....csak mókázás volt. Korlátlan körök stb.
Nagyon jó volt szerintem! Nem egy FRT fíling, nem egy Kakucs,hanem tényleg rallys volt az egész. Technikás,poros...sok helyen észnél kellett lenni...Na,ha az lesz megint arra véleményem szerint kárpótlásképpen nem hülyeség elmenni. Sõt,azt hiszem én is kitolom oda a vasat,mert tavaly nagyon élveztem az egészet