TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Sanko
S. Sándor
2015-04-04 23:45:28
utolsó bejelentkezése
Sanko

37 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
701761713
Napi oldal:
117995
Jelenleg:
2114
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Sanko hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 37 hozzászólás • 2 oldal
2013-10-25 15:56:33
Akkor te minek vagy itt? Bomlasztani?
Azért nem árt ha Highand2 kicsit felvilágosítja az embereket a jogaikról és a jelen esetben mindenféle jogalapot nélkülöző intézkedések hátteréről... bár nem tudom mennyi foganatja van a fejekben.
2013-10-25 12:21:49
Akkor a tisztánlátás kedvéért ha ennyire beleástad magad a sporttörvénybe. Tedd közzé a sporttörvény ide vonatkozó részeit, hol található a sporttörvény hiteles eredeti változata... stb. itt sokan azt sem tudják miről beszéltek.
Idézz részeket § !
2013-10-25 12:21:49
Akkor a tisztánlátás kedvéért ha ennyire beleástad magad a sporttörvénybe. Tedd közzé a sporttörvény ide vonatkozó részeit, hol található a sporttörvény hiteles eredeti változata... stb. itt sokan azt sem tudják miről beszéltek.
Idézz részeket § !
2013-10-25 09:24:22
1. Én már réges régen keresztet vetettem a magyar rallyra, meghalt nincs. Miért vagyok itt? Mert rossz nézni ezt a végső szenvedést amilyen helyzet van. Jöhetne az eutanázia, vagy éppen itt vannak már a halál angyalai nemértem
2. folyt köv...
2013-10-24 19:21:36
"az RTE vezetője sajnos nem volt ott a megbeszélésen"
Legalább nem csinált bohócot magából mint Hólcer Dani.
2013-10-24 16:55:13
A régi rendszerben a hatalom gyakorlói mögött álltak a szovjet tankok és a besúgóik mindenhol ott voltak.
A mostani rendszerben a hatalom gyakorlói elvették az emberek józan gondolkodását és ezért mindent megtudnak magyarázni a semmivel (ez érvényes az élet minden területén).
Ha egy tömeg nemtetszését fejezi ki a beépített emberek csitítgatják a dühös embereket és mire oda kerül a sor, hogy mondhatjátok, kössünk kompromisszumot addigra megmagyarázták nekik, hogy a fehér az fekete és elfogadják.
Ezért nem lesz változás mert ha józanul gondolkodnának az emberek nem lehetne mellébeszéléssel kimenteni a helyzetet, mert nincs de, nincs csak ami rossz az rossz...
A másik stratégia, hogy a hatalom emberei feldobnak egy labdát: 2014. Január 1-től csak 1.6 alatti motorral versenyezhettek amatőrben. A nép zúgolódik, kompromisszumot kötnek pl.: na jó legyen 2000 köbcenti a határ de a kétkerékhajtás marad.
A tömeg belenyugszik, rendben így is elértünk valamit... persze elérték azt a határt amit eredetileg is be akartak vezetni és mindenki örül :)
Ez csak egy másik fórumon olvasott komment kapcsán jutott eszembe. Engedjétek meg, hogy idézzek belőle:
"Aki gyáva, az ugrik minden kompromisszumra. De gyáva népnek nincs hazája - gyáva sportolónak pedig nincs sportága. Ha még van, akkor majd nem lesz." - pagerniki
2013-10-22 22:54:39
"Ameddig amatőr versenyről versenyre sportolók és nézők sora sérül, a válasz számomra nem is lehetne kérdéses. Ameddig emberek halnak meg a versenypályák mentén, ez nem is lehet kérdés."

Rally 1. futamon is történt sajnos halálos baleset több esetben, akkor az MNASZ rendezvényeit milyen szigorításokkal kellene szabályozni? Ne engedjenek nézőket a pálya közelébe és a gyorsasági szakaszokat gumifallal vegyék körbe! Akkor nem lesz baleset.

" Azok az autók, amelyek pedig „profik” kezébe valók, a helyükre kerülhetnek azokba a bajnokságokba, ahol a helyük van."

Az, hogy valaki profi nem feltétlen azt jelenti, hogy a bőre alatt is pénz van. Egy profi versenyző egy erős autóval amatőrben 10-ed akkora költségvetésből érezheti jól magát mintha 1.osztályban menne. Természetesen ennek az ellentéte is igaz: nem mindenki profi, tehetséges akinek pénze van és 1.osztályban tud versenyezni. Ha így gondolják az úrak akkor tessék az 1.osztályba jutást is teljesítményközpontúvá tenni és legyen kieséses alapon aki nem teljesít essen vissza 2.osztályba.

"Nemes egyszerűséggel azért, mert jóval többen vannak az MNASZ-en kívül, azok a versenyzők, akiknek az érdekeit sérti egy ilyen jellegű döntés, mint az MNASZ-en belül azok a versenyzők, akiknek az érdekeit szolgálja egy erős és élhető, kiszámítható bajnokság."

Végre egy őszintén értelmezhető mondat! Kibújt a szög a zsákból: az szúrja a szemüket, hogy többen vannak az MNASZ-en kívűl... vajon miért? Ezen kellene gondolkodni!

"Aztán a Hende eset után is, és persze most is lapon van ez..."

Ez csak egy eset akinek éppen nem volt szerencséje. Történhetett volna akár egy 1.osztályú versenyzővel is, mert bizony ők is tesztelnek illegálisan. Ezért nem kellene visszaélni ezzel az esettel.
2013-10-17 13:05:49
Rallysprint 2014 :
Az autóm pedálos, a sisakom wrc, a poroltóm homológ!
2013-10-16 22:30:13
Ez a "minden homológ" legyen eröltetése pedig nem a biztonságról szól, azzal csak takaróznak. Arról szól, hogy a sportfelszerelés üzleteikben pörgetni kell a készleteket.
2013-10-16 22:25:44
Helyesbítek: sajnos ennyiben kimerül a dolog, nem értelmezik a mondanivalójukat és amikor hasznosítani kellene ezt a tudást addigra elfelejtik.
2013-10-16 22:22:45
Highand2 Úr nem csodákról beszél, hanem nagyon is tényszerű dolgokról. Mint ahogy Cigi is akin jókat szoktak röhögni... "f***a gyerek, jól megmondja" ... sajnos ennyiben kimerül a dolog és hamar elfelejtik a mondanivalójukat.
2013-10-15 13:01:33
Látom nem sikerült a lényeget kibogarászni :) ne részletében nézd hanem egészében! A "hülye" pedig átvitt értelemben értelmezendő, mondhattam volna úgy is: fanatikus.
Régen én is ott voltam minden versenyen, aztán egyre kevesebbre mentem, egy ideje pedig egyre sem. Más volt a hangulat, ami most hiányzik belőle...
2013-10-15 12:16:15
... gondolsz itt arra, hogy les***ják ha elveszik az RTE-től az evokat mert akinek pénze van az megy R1-be akinek nincs az meg nem számít? Ugyanígy a sok sprintes akinek betettek rendesen. Nem számít , hogy holnap nem lesz rally, nem számít, hogy 15 ember lézeng a pálya körül és, hogy tegyek hozzá valami sajátot is akkor: azok is csak eltévedt Fradi szurkolók és véletlenül mentek oda. Mert ki az a hülye aki ma Magyarországon rally versenyre utazik, időt szán, hogy aztán lásson 50, az utolsó kőrre már csak 20 autót és mindezt úgy, hogy a városi körforgalomban különb látványosságot nyújt a helyi menő gyerek a bmw-vel! nemértem
2013-10-14 22:19:33
Ehhez sajnos nem lehet mit hozzáfűzni: feltetted a pontot az I-re. mérges ... vagy el kellene kezdeni az építkezést az erkölcsi alapoknál nemértem
2013-10-14 21:50:28
Elnézést, hogy beleszoltam! Ahhoz én egy senki vagyok, hogy a megoldást tudjam, ez egy nagyon összetett dolog. A helyzetet talán együtt mindenkinek kellene elemezni ha nem az ellenségeskedések és sértődések mennének hanem olyan féle eszmecsere amiből talán tanul(hat) mindenki. Ezt vártam itt olvasóként is mert amíg nem szoltam hozzá azért olvastam a fórumot. Itt a vége felé elment kicsit értelmetlen irányba a téma és mentek a kérdésre - kérdés válaszok amik nem vezetnek sehova. Az is segítség lenne ha valaki eltudná mondani a kis kategóriák miért fogytak el? Talán itt kezdődhetett a folyamat.
2013-10-14 19:40:18
Akkor azt írd le, hogy milyen folyamatok vezettek idáig és hátha levonhatunk valami tanulságot.
Menjünk csak 10 évet vissza az időbe. Tudom nem a múlton kell merengeni hanem a jövőt építeni de ha a jövő afelé halad ammerre haladtunk ezidő alatt akkor az nem jó.
10 éve volt népes 1.osztályú rally mezőnyünk, talán a környező országok közül a legmozgalmasabb rallysportot tudhattuk magunkénak. Népesek voltak a kis kategóriák is, ezek mára szinte mind kihaltak. Minden hétvégére jutott 2-3 rally vagy rallysprint rendezvény, a rallysprinteken sokszor 100 körüli mezőny gyűlt össze. Az ORB futamaira 10 ezrek látogattak ki nézőként, sokan napokra táborozni (remélem azt nem gondolja senki, hogy rájuk nincs szükség mert nélkülük nincs rally).
Volt egy 2x szorzójú EB. futamunk, ami jól haladt afelé, hogy 5x rangra emelkedjen.
Nem lehet és nem is szabad mindent arra fogni, hogy azóta túléltünk egy válságot.
Ma van egy 1. osztályú bajnokságunk, ahol 50 páros nevez, R2-ben 35-en. Cigi is mondta, hogy "15 néző lézeng a pálya szélén". nemértem
2013-10-14 19:40:18
Akkor azt írd le, hogy milyen folyamatok vezettek idáig és hátha levonhatunk valami tanulságot.
Menjünk csak 10 évet vissza az időbe. Tudom nem a múlton kell merengeni hanem a jövőt építeni de ha a jövő afelé halad ammerre haladtunk ezidő alatt akkor az nem jó.
10 éve volt népes 1.osztályú rally mezőnyünk, talán a környező országok közül a legmozgalmasabb rallysportot tudhattuk magunkénak. Népesek voltak a kis kategóriák is, ezek mára szinte mind kihaltak. Minden hétvégére jutott 2-3 rally vagy rallysprint rendezvény, a rallysprinteken sokszor 100 körüli mezőny gyűlt össze. Az ORB futamaira 10 ezrek látogattak ki nézőként, sokan napokra táborozni (remélem azt nem gondolja senki, hogy rájuk nincs szükség mert nélkülük nincs rally).
Volt egy 2x szorzójú EB. futamunk, ami jól haladt afelé, hogy 5x rangra emelkedjen.
Nem lehet és nem is szabad mindent arra fogni, hogy azóta túléltünk egy válságot.
Ma van egy 1. osztályú bajnokságunk, ahol 50 páros nevez, R2-ben 35-en. Cigi is mondta, hogy "15 néző lézeng a pálya szélén". nemértem
2013-10-14 17:08:01
" Titeket félretájékoztatni, az általatok fölvezetett zseniális ötleteket meghiúsítani, ahol lehet rombolni, és kárt okozni az autósportban.
Bevallom, egyikünk sem ért semmit a rallyehoz, és még soha nem láttunk versenyt sem."
... Akkor ti vagytok az MNASZ nemértem
2013-10-14 17:08:01
" Titeket félretájékoztatni, az általatok fölvezetett zseniális ötleteket meghiúsítani, ahol lehet rombolni, és kárt okozni az autósportban.
Bevallom, egyikünk sem ért semmit a rallyehoz, és még soha nem láttunk versenyt sem."
... Akkor ti vagytok az MNASZ nemértem
2013-10-11 12:19:28
Nem fog történni semmi, ha azt hiszitek ez a lemondás megoldja a problémákat. Ha nem tesztek ellene az MNASZ folytatja tovább az egyre gátlástalanabb rablást. Gyökeres változásra van szükség, ez csak a kirakat!
Sanko hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 37 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k