TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Próféta
Próféta Profi
2014-03-15 08:44:06
utolsó bejelentkezése
Próféta

4 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
701785161
Napi oldal:
141443
Jelenleg:
2683
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Próféta hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 4 hozzászólás • 1 oldal
2014-03-15 08:43:41
Sziasztok,

engedjétek meg, hogy egy hozzászólásban reagáljak a nekem címzett bejegyzésekre.

Kedves Shrekinator:
Többször elolvastam a bejegyzésedet, de nem tudtam értelmezni azt, hogy pontosan mi lett volna a mondanivalód. Nem védem az MNASZ-t, mert semmi közöm hozzá, sőt… Én csak versenyezni szeretnék, mint eddig… Nem szeretném, ha a BAZ Sprint sorsára jutnánk.

Kedves Highand:
Köszönöm, hogy becsatoltad a Lódoki engedélyeit ide a másik rally-s oldalról. Sajnos továbbra is azt látom, hogy semmivel nem tudod a 2095. hsz-omban felvetett eszmefuttatásokat cáfolni. Így megpróbálom összefoglalni, hogy eddig milyen állításokkal bombáztad és hülyítetted az utóbbi időben a fórumozókat:

1. Az AMTOSZ JOGOSULT előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különböző hivataloknál az engedélyeztetések ügyében nem szükséges ezután. Levezettem Neked, hogy a Sporttörvény szerint miért nem lehet az AMTOSZ jelenleg erre jogosult, miért nem jogosult a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státuszra. Mindezt tagadod, de nem tudod semmivel megcáfolni.

Egyetlen reakciód annyi eddig, hogy belinkelted Lódoki versenyének rendőri és közutas engedélyét, ezzel alátámasztva, hogy az AMTOSZ-nak mégis van erre joga.
A link:
http://www.rvo.hu/2014/03/14/rendezoi-kozlemeny-ii-mafi-emlekverseny-2014-marcius-22-23/

Ha jól megnézzük a rendőri biztosítás engedélyét és a közutas hozzájárulást, akkor látszik, hogy azokon nem az AMTOSZ szerepel, hanem Országos Rally Túra Biatlon Bajnokság. Ennyire pontatlanok lennének a közhivatalok? Nem hiszem. Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Akkor a Te eredeti felvetésed szerint ha holnap kitalálom, hogy azzal új sportágat hozok létre, ha úgy bonyolítom le a meccseimet, hogy az első 30 percben kézilabdázunk, a második 30 percben pedig ugyanazokkal a csapatokkal futsalozunk, és azt kézifutsalnak fogom hívni. Na ne nevettess. És úgy gondolod, hogy ezt nem fogja szóvá tenni nekem sem az MLSZ, sem a Magyar Kézilabda Szövetség, és nem fogja megtenni jogainak megvédésére a megfelelő jogi lépéseket? Azt gondolom, a rallövölde miatt lesz még gondotok (hiszen Te hangoztattad, hogy csakis neked köszönhető a létrehozása), és nem az MNASZ tollából. Létezik itt az országban egy Magyar Sportlövők Szövetsége is… Az AMTOSZ által szervezett új sportágban való lövészethez akkor elméleted szerint nincs szükség a sportlövő szövetség hozzájárulására, mert az AMTOSZ ahhoz is adhat hozzájárulást a hatósági engedélyek megszerzéséhez a verseny rendezőjének. Ugye a lövöldözés is ún. veszélyes üzem, ez nem lehet kérdés. Kíváncsi vagyok, mit fognak ehhez szólni a sportlövők…

2. AMTOSZ gépkönyvezés, NKH vizsgáztatás
Hónapok óta azt a port hinted a szemünkbe, hogy az AMTOSZ gépkönyvvel lehet majd az NKH-nál vizsgáztatni. Ennek alátámasztására bemutattátok referenciaként azt a műszaki vizsgáztatási jegyzőkönyvet, ahol egy MNASZ szabályok szerint régen megépített és már MNASZ gépkönyvvel és homológ lappal rendelkező autóhoz készítettetek AMTOSZ gépkönyvet. Majd ezzel vittétek vizsgára, ahol a vizsgabiztos véletlenül civilben egy RTE-ben versenyző navigátor volt… Aki természetesen a szabályokat felrúgva megcsinálta a vizsgát az autóra véletlenül. Meddig néztek minket hülyének? Akkor lesz hihető az állításotok, amennyiben egy újonnan, AMTOSZ technikai szabályok szerint (egyszer csak lesz) épített és csak AMTOSZ gépkönyvvel, MNASZ vagy más FIA ASN által kiadott homológlap NÉLKÜL vizsgáztattok le egy autót az NKH-nál egy ismeretlen vizsgabiztosnál. Addig minden szavatok csak parasztvakítás ebben a témában. Még egy apró kérdés. Mikor lesznek meg az AMTOSZ technikai szabályok, technikai bizottság, bajnokság kiírása stb.? Miért csúsznak a gépkönyvezések? Ugye nem ezek hiánya miatt szeretné Iván kibérelni a szemét, elnyomó MNASZ technikai bizottságát szaktudással, infrastruktúrával? Áááá, dehogy. Persze mindenetek megvan, csak nekünk nem mutatjátok meg. Ezt már ismerjük, olvastuk párszor…

3. Lódokinak üzenem, hogy nem azért nincs ORB versenyző nevezve hozzá, mert az MNASZ tiltotta meg Nekik a részvételt vagy nyilvánította tagjainak tiltott versennyé. Csak esetleg a tavalyi anomáliából tanulva az ORB versenyzők is rájöttek, hogy a kiadott RVSZ szerint tiltott pályabejárásnak minősülne a Mafi emlékversenyen való részvételük, ha a Miskolc Rally-n szeretnének rajthoz állni. A tavalyi 8 páros, aki a Mafi versenyen és a Miskolc Rally-n is elindult, mindezt az MNASZ egyik képviselőjének előzetes írásos engedélyével tette meg. (Abba most ne menjünk bele, hogy jogosan megadható volt-e ez az engedély ezen párosoknak ettől a személytől). Lódokit komolyabb szakemberként ismerjük ahhoz, hogy ne lenne tisztában saját egyik szövetségének (hiszen mind a mai napig tagja az MNASZ-nek a HBRK ASE) szabályrendszerével, így némi torzításnak érzem a kijelentését, hogy az MNASZ tiltása miatt marad el cirka 40 nevező a versenyéről, mellyel 1.200.000Ft kára keletkezik. Talán a jövőben egy verseny megálmodásakor azt is alapul kellene venni, hogy a verseny útvonalát nem tervezem 1 héttel a magasabb szinten jegyzett sorozat versenye elé, annak útvonalát érintve. És akkor nem lenne tiltott pályabejárás a versenyen való részvétel, nem maradna el a 40 nevező… És még Lódokinak üzenem innen a távolból, hogy barátom mondása szerint nem s..unk oda, ahonnan eddig ettünk!

Összességében sok sebből vérzik ez az AMTOSZ-os történet fentiek szerint, mivel eddig semmilyen kérdésre nem kaptunk tényszerű választ Highand kartárstól vagy mástól, csak a ködösítés, csúsztatás, félrevezetés megy. Így egyre nehezebb benne hinni, hogy ez működhet. De most is megismétlem, mindenki előtt megkövetem Highand-et, ha végre előhúz valami tényszerű dolgot a cilinderből! Nem fog nehezemre esni bocsánatot kérni minden szóért és meghajolni nagysága előtt… De nehogy az legyen, hogy itt állunk elvakítva, aztán még júniusban sem lesz verseny…

Reméljük, Iván levonja a megfelelő konzekvenciákat, és felelős döntést hoz, ami a mi javunkat is szolgálja. Legyen itt szó versenyzőről vagy rajongóról. Highand barátunk pedig csak akkor szólal meg majd újra, ha tényeket tud felsorakoztatni elméletei mellett, és addig nem hülyít mindenkit. Fentieken ajánlott mindenkinek elgondolkodnia kicsit, ha bármilyen módon is érdekelt a témákban.

Ígérem, én is befejezem ezen hozzászólásommal az okfejtéseket (mert nem lételemem ez a fajta írogatás), csak akkor írok újra, ha adja Isten meg kell követnem Highand-et… Úgy legyen! Bár sok esélyt nem látok rá az eddigi tapasztalatok szerint.

Üdv mindenkinek!
2014-03-15 08:43:41
Sziasztok,

engedjétek meg, hogy egy hozzászólásban reagáljak a nekem címzett bejegyzésekre.

Kedves Shrekinator:
Többször elolvastam a bejegyzésedet, de nem tudtam értelmezni azt, hogy pontosan mi lett volna a mondanivalód. Nem védem az MNASZ-t, mert semmi közöm hozzá, sőt… Én csak versenyezni szeretnék, mint eddig… Nem szeretném, ha a BAZ Sprint sorsára jutnánk.

Kedves Highand:
Köszönöm, hogy becsatoltad a Lódoki engedélyeit ide a másik rally-s oldalról. Sajnos továbbra is azt látom, hogy semmivel nem tudod a 2095. hsz-omban felvetett eszmefuttatásokat cáfolni. Így megpróbálom összefoglalni, hogy eddig milyen állításokkal bombáztad és hülyítetted az utóbbi időben a fórumozókat:

1. Az AMTOSZ JOGOSULT előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különböző hivataloknál az engedélyeztetések ügyében nem szükséges ezután. Levezettem Neked, hogy a Sporttörvény szerint miért nem lehet az AMTOSZ jelenleg erre jogosult, miért nem jogosult a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státuszra. Mindezt tagadod, de nem tudod semmivel megcáfolni.

Egyetlen reakciód annyi eddig, hogy belinkelted Lódoki versenyének rendőri és közutas engedélyét, ezzel alátámasztva, hogy az AMTOSZ-nak mégis van erre joga.
A link:
http://www.rvo.hu/2014/03/14/rendezoi-kozlemeny-ii-mafi-emlekverseny-2014-marcius-22-23/

Ha jól megnézzük a rendőri biztosítás engedélyét és a közutas hozzájárulást, akkor látszik, hogy azokon nem az AMTOSZ szerepel, hanem Országos Rally Túra Biatlon Bajnokság. Ennyire pontatlanok lennének a közhivatalok? Nem hiszem. Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Akkor a Te eredeti felvetésed szerint ha holnap kitalálom, hogy azzal új sportágat hozok létre, ha úgy bonyolítom le a meccseimet, hogy az első 30 percben kézilabdázunk, a második 30 percben pedig ugyanazokkal a csapatokkal futsalozunk, és azt kézifutsalnak fogom hívni. Na ne nevettess. És úgy gondolod, hogy ezt nem fogja szóvá tenni nekem sem az MLSZ, sem a Magyar Kézilabda Szövetség, és nem fogja megtenni jogainak megvédésére a megfelelő jogi lépéseket? Azt gondolom, a rallövölde miatt lesz még gondotok (hiszen Te hangoztattad, hogy csakis neked köszönhető a létrehozása), és nem az MNASZ tollából. Létezik itt az országban egy Magyar Sportlövők Szövetsége is… Az AMTOSZ által szervezett új sportágban való lövészethez akkor elméleted szerint nincs szükség a sportlövő szövetség hozzájárulására, mert az AMTOSZ ahhoz is adhat hozzájárulást a hatósági engedélyek megszerzéséhez a verseny rendezőjének. Ugye a lövöldözés is ún. veszélyes üzem, ez nem lehet kérdés. Kíváncsi vagyok, mit fognak ehhez szólni a sportlövők…

2. AMTOSZ gépkönyvezés, NKH vizsgáztatás
Hónapok óta azt a port hinted a szemünkbe, hogy az AMTOSZ gépkönyvvel lehet majd az NKH-nál vizsgáztatni. Ennek alátámasztására bemutattátok referenciaként azt a műszaki vizsgáztatási jegyzőkönyvet, ahol egy MNASZ szabályok szerint régen megépített és már MNASZ gépkönyvvel és homológ lappal rendelkező autóhoz készítettetek AMTOSZ gépkönyvet. Majd ezzel vittétek vizsgára, ahol a vizsgabiztos véletlenül civilben egy RTE-ben versenyző navigátor volt… Aki természetesen a szabályokat felrúgva megcsinálta a vizsgát az autóra véletlenül. Meddig néztek minket hülyének? Akkor lesz hihető az állításotok, amennyiben egy újonnan, AMTOSZ technikai szabályok szerint (egyszer csak lesz) épített és csak AMTOSZ gépkönyvvel, MNASZ vagy más FIA ASN által kiadott homológlap NÉLKÜL vizsgáztattok le egy autót az NKH-nál egy ismeretlen vizsgabiztosnál. Addig minden szavatok csak parasztvakítás ebben a témában. Még egy apró kérdés. Mikor lesznek meg az AMTOSZ technikai szabályok, technikai bizottság, bajnokság kiírása stb.? Miért csúsznak a gépkönyvezések? Ugye nem ezek hiánya miatt szeretné Iván kibérelni a szemét, elnyomó MNASZ technikai bizottságát szaktudással, infrastruktúrával? Áááá, dehogy. Persze mindenetek megvan, csak nekünk nem mutatjátok meg. Ezt már ismerjük, olvastuk párszor…

3. Lódokinak üzenem, hogy nem azért nincs ORB versenyző nevezve hozzá, mert az MNASZ tiltotta meg Nekik a részvételt vagy nyilvánította tagjainak tiltott versennyé. Csak esetleg a tavalyi anomáliából tanulva az ORB versenyzők is rájöttek, hogy a kiadott RVSZ szerint tiltott pályabejárásnak minősülne a Mafi emlékversenyen való részvételük, ha a Miskolc Rally-n szeretnének rajthoz állni. A tavalyi 8 páros, aki a Mafi versenyen és a Miskolc Rally-n is elindult, mindezt az MNASZ egyik képviselőjének előzetes írásos engedélyével tette meg. (Abba most ne menjünk bele, hogy jogosan megadható volt-e ez az engedély ezen párosoknak ettől a személytől). Lódokit komolyabb szakemberként ismerjük ahhoz, hogy ne lenne tisztában saját egyik szövetségének (hiszen mind a mai napig tagja az MNASZ-nek a HBRK ASE) szabályrendszerével, így némi torzításnak érzem a kijelentését, hogy az MNASZ tiltása miatt marad el cirka 40 nevező a versenyéről, mellyel 1.200.000Ft kára keletkezik. Talán a jövőben egy verseny megálmodásakor azt is alapul kellene venni, hogy a verseny útvonalát nem tervezem 1 héttel a magasabb szinten jegyzett sorozat versenye elé, annak útvonalát érintve. És akkor nem lenne tiltott pályabejárás a versenyen való részvétel, nem maradna el a 40 nevező… És még Lódokinak üzenem innen a távolból, hogy barátom mondása szerint nem s..unk oda, ahonnan eddig ettünk!

Összességében sok sebből vérzik ez az AMTOSZ-os történet fentiek szerint, mivel eddig semmilyen kérdésre nem kaptunk tényszerű választ Highand kartárstól vagy mástól, csak a ködösítés, csúsztatás, félrevezetés megy. Így egyre nehezebb benne hinni, hogy ez működhet. De most is megismétlem, mindenki előtt megkövetem Highand-et, ha végre előhúz valami tényszerű dolgot a cilinderből! Nem fog nehezemre esni bocsánatot kérni minden szóért és meghajolni nagysága előtt… De nehogy az legyen, hogy itt állunk elvakítva, aztán még júniusban sem lesz verseny…

Reméljük, Iván levonja a megfelelő konzekvenciákat, és felelős döntést hoz, ami a mi javunkat is szolgálja. Legyen itt szó versenyzőről vagy rajongóról. Highand barátunk pedig csak akkor szólal meg majd újra, ha tényeket tud felsorakoztatni elméletei mellett, és addig nem hülyít mindenkit. Fentieken ajánlott mindenkinek elgondolkodnia kicsit, ha bármilyen módon is érdekelt a témákban.

Ígérem, én is befejezem ezen hozzászólásommal az okfejtéseket (mert nem lételemem ez a fajta írogatás), csak akkor írok újra, ha adja Isten meg kell követnem Highand-et… Úgy legyen! Bár sok esélyt nem látok rá az eddigi tapasztalatok szerint.

Üdv mindenkinek!
2014-03-14 16:11:50
Tisztelt Butkai Csaba úr,

kedves Highand,

ismételten sajnálattal veszem tudomásul, hogy csakis kitérő, lekezelő reakciót kaptam Öntől, amit válaszként semmiképp sem értékelhetek.
Ebből számomra mindössze annyi jön le, hogy a 2-es és 3-as kérdéskörben felvetett állításaimat NEM TUDJA CÁFOLNI, a saját igazát NEM TUDJA ALÁTÁMASZTANI. Tehát az AMTOSZ jelen helyzetben megítélésem szerint nem felel meg a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státusznak. Ebből adódóan az 1-es kérdésben felvetett kérdéskörben az AMTOSZ JELENLEG NEM JOGOSULT előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez SZÜKSÉGES az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különböző hivataloknál az engedélyeztetések ügyében.

A többi kérdésemet ezek után már nem is boncolgatnám igazán. Akár a régóta vesszőparipájaként emlegetett AMTOSZ gépkönyvezésről vagy másról. Se technikai szabályaik nincsenek mind a mai napig, se a bajnoki rendszer kiírása nincs meg, nincs technikai bizottságuk, nincs működési kódexuk, nincs semmijük. Persze ezért kell bérbe venni az MNASZ technikai bizottságának személyzetét, szaktudását, infrastruktúráját. Pedig milyen hangzatos mondatok voltak 1-2 hónapja ebben a témában is. Mi pedig naivan ettük szavát, mint disznó a darát…

És ez csak a jéghegy csúcsa… Beszélhet itt mindenféle bíróságról, tárgyalásról, meg jogerős határozatról… A tények attól még tények maradnak a jelenlegi helyzetben, hogy semmire nem tudott érdemi cáfolatokkal szolgálni a pórnépnek. Az utóbbi időben Öntől volt zajos minden fórum, hintette a port az emberek szemébe, húzgálta a mézesmadzagot előttünk, a túrás társadalom előtt, hogy minden milyen szép lesz, mehetünk külön utakon az MNASZ-től versenyezni. De számomra mostanra kiderült, hogy Ön vaktölténnyel puffogtat. Semmilyen eddigi állítását, ködösítését nem tudta eddig sem és nem tudja jelenleg sem száraz tényekkel, dokumentumokkal alátámasztani. Ergo minden mondata ezek után hiteltelen, és csak ismételni tudom magam: megpróbált a ralitúrás világ előtt a megmentő képében tetszelegni (persze közben Ön az MNASZ-t is okosítja naponta), de mindez csak egy öncélú és exhibicionista ember próbálkozása volt az önmegvalósításra és egy kis megbecsülésért és éljenzésért…
Becsapva érzem magam (mint gondolom így egyre többen), mert elhitette velünk és Ivánnal is, hogy majd Ön megoldja a gondokat… De nem baj, ebből is okulunk. Mi, rajongók és versenyzők azt – ami egyébként is köztudott, de jó lenne hinni benne -, hogy megváltó nem létezik. Remélem, Mészáros Iván is leszűri azt, hogy nem kell arra hallgatni, aki magát megváltónak hirdeti. Egyben megtalálja a megoldást arra (remélhetőleg már Ön nélkül), hogy mi versenyezhessünk nyugodtan. Ha kell, akkor az MNASZ-szel együttműködve és annak támogatása és felügyelete mellett, csak legyenek már végre biztosan versenyek és rend hosszú távon!!!
Azért remélem, hogy amikor Mészáros Iván egyszer kiáll majd elénk, és elmondja az igazat, akkor is oda mer majd állni Iván mellé, és a szemünkbe néz…

Üdvözlettel: egy Csalódott
2014-03-14 16:11:50
Tisztelt Butkai Csaba úr,

kedves Highand,

ismételten sajnálattal veszem tudomásul, hogy csakis kitérő, lekezelő reakciót kaptam Öntől, amit válaszként semmiképp sem értékelhetek.
Ebből számomra mindössze annyi jön le, hogy a 2-es és 3-as kérdéskörben felvetett állításaimat NEM TUDJA CÁFOLNI, a saját igazát NEM TUDJA ALÁTÁMASZTANI. Tehát az AMTOSZ jelen helyzetben megítélésem szerint nem felel meg a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státusznak. Ebből adódóan az 1-es kérdésben felvetett kérdéskörben az AMTOSZ JELENLEG NEM JOGOSULT előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez SZÜKSÉGES az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különböző hivataloknál az engedélyeztetések ügyében.

A többi kérdésemet ezek után már nem is boncolgatnám igazán. Akár a régóta vesszőparipájaként emlegetett AMTOSZ gépkönyvezésről vagy másról. Se technikai szabályaik nincsenek mind a mai napig, se a bajnoki rendszer kiírása nincs meg, nincs technikai bizottságuk, nincs működési kódexuk, nincs semmijük. Persze ezért kell bérbe venni az MNASZ technikai bizottságának személyzetét, szaktudását, infrastruktúráját. Pedig milyen hangzatos mondatok voltak 1-2 hónapja ebben a témában is. Mi pedig naivan ettük szavát, mint disznó a darát…

És ez csak a jéghegy csúcsa… Beszélhet itt mindenféle bíróságról, tárgyalásról, meg jogerős határozatról… A tények attól még tények maradnak a jelenlegi helyzetben, hogy semmire nem tudott érdemi cáfolatokkal szolgálni a pórnépnek. Az utóbbi időben Öntől volt zajos minden fórum, hintette a port az emberek szemébe, húzgálta a mézesmadzagot előttünk, a túrás társadalom előtt, hogy minden milyen szép lesz, mehetünk külön utakon az MNASZ-től versenyezni. De számomra mostanra kiderült, hogy Ön vaktölténnyel puffogtat. Semmilyen eddigi állítását, ködösítését nem tudta eddig sem és nem tudja jelenleg sem száraz tényekkel, dokumentumokkal alátámasztani. Ergo minden mondata ezek után hiteltelen, és csak ismételni tudom magam: megpróbált a ralitúrás világ előtt a megmentő képében tetszelegni (persze közben Ön az MNASZ-t is okosítja naponta), de mindez csak egy öncélú és exhibicionista ember próbálkozása volt az önmegvalósításra és egy kis megbecsülésért és éljenzésért…
Becsapva érzem magam (mint gondolom így egyre többen), mert elhitette velünk és Ivánnal is, hogy majd Ön megoldja a gondokat… De nem baj, ebből is okulunk. Mi, rajongók és versenyzők azt – ami egyébként is köztudott, de jó lenne hinni benne -, hogy megváltó nem létezik. Remélem, Mészáros Iván is leszűri azt, hogy nem kell arra hallgatni, aki magát megváltónak hirdeti. Egyben megtalálja a megoldást arra (remélhetőleg már Ön nélkül), hogy mi versenyezhessünk nyugodtan. Ha kell, akkor az MNASZ-szel együttműködve és annak támogatása és felügyelete mellett, csak legyenek már végre biztosan versenyek és rend hosszú távon!!!
Azért remélem, hogy amikor Mészáros Iván egyszer kiáll majd elénk, és elmondja az igazat, akkor is oda mer majd állni Iván mellé, és a szemünkbe néz…

Üdvözlettel: egy Csalódott
2014-03-14 01:00:07
Tisztelt Butkai Csaba úr,

kedves Highand,

sajnálattal olvastam kérdéseimre adott nyúlfarknyi válaszát, hiszen azt érdemi válasznak erős jóindulattal sem lehet minősíteni. A feltett 5 kérdés egyikére sem válaszolt, mindössze egy pökhendi élcelődést sikerült kicsikarnia magából, miszerint felvetésem mindvégig téves és támadjam meg. Kit, mit támadjak meg?! Nem ez volt a célja kérdéseimnek, tudjon olvasni a sorok között…

Reménykedtem, hogy érdemi választ és cáfolatot kapok a lenti triviális kérdésekre. Sajnos beigazolódtak gondolataim, hogy hirtelen felindulásból ennyire fogja futni Öntől... Hónapok óta osztja az észt a rally-s társadalom körében a fórumokon, hivatkozik mindenre, frázisokat puffogtat és csak ködösít. Beállítja magát a magyar rallysport megmentőjeként és a világ észosztójának hirdeti magát előttünk, „sötét” halandók előtt.
Azt gondolom, hogy itt van a lehetősége arra, hogy bebizonyítsa mindannyiunk előtt, hogy az általam felvetett kérdésekre TÉNYSZERŰEN, TÖRVÉNYI ÉS JOGSZABÁLYI RENDELKEZÉSEKET, RENDELETEKET ÉS TÖRVÉNYEKET pontosan megjelölve vagy pontosan IDÉZVE is megcáfolja az állításaimat. Ön illetve Önök hivatkoznak hónapok óta a létjogosultságukra és jogaikra az általam már idézett törvényi bekezdésekre, melyeket én mindössze felsoroltam, és azok alapján e percben ÉN nem látom igazoltnak az Ön eddigi állításait.

Kérem, vegyen erőt magán, és támassza alá vélt vagy valós igazát, miszerint az általam felvetett dolgok hibás ténymegállapításon alapulnak, és semmilyen módon nem állják meg a helyüket.
Azt gondolom, hogy a rally-t szerető emberek az Ön ilyen mértékű „közszereplése” után igazán megérdemlik, hogy valós tényekkel igazolja eddigi állításait és egyben cáfolja meg az enyémeket. Ha ez sikerül Önnek, akkor teljes mértékben megkövetem Önt és természetesen elnézését kérem.
De mindaddig, amíg ezt nem teszi meg vagy ez mégsem sikerül Önnek, akkor azt gondolom, hogy teljes joggal tekinthetek-tekinthetünk Önre ezután egy hiteltelen, öncélú és exhibicionista emberként. Sajnos szavai annyit sem fognak érni, mint egy lyukas 2 forintos… Látta a 15 perc hírnév című filmet ? Nézze meg, és tanuljon belőle!

Egyben remélem, el tud majd számolni a lelkiismeretével akkor is, ha ne adj Isten kiderül, hogy az Ön által megálmodott és állítólagosan létrehozott AMTOSZ mégiscsak egy lufi, és szerencsétlen Mészáros Ivánt bevitte a málnásba. Aminek persze nem csak Ő, hanem a teljes túrás társadalom fogja meginni a levét… Nézzen majd tükörbe…
2014-03-13 22:58:40
Tisztelt Mészáros Iván elnök úr, és tisztelt Butkai Csaba tanácsadó úr!
Szeretném Önök felé az alábbi kérdéseket feltenni:
1. Önök azt állítják, hogy a 2004. évi I. törvény a sportról (továbbiakban: Sporttörvény) X. Fejezet, A SPORTRENDEZVÉNYEK SZERVEZÉSE, A szervezés feltételei rész - 65. § (4.) bek. alapján Önök jogosultak előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez nem szükséges MNASZ engedély, elég az Önöké. (Ugye ezt hangoztatják mindenhol. Lásd II. Mafi Emlékverseny - Lódoki)
Idézem a törvényi szöveget:
„Kizárólag a szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség előzetes írásbeli hozzájárulásával tartható olyan sportrendezvény, amelynek résztvevői a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységet folytatnak (veszélyes üzem). A szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség a hozzájárulását nem tagadhatja meg, ha a sportrendezvény lebonyolítása a sportág hazai és nemzetközi versenyszabályzatában, valamint egyéb szabályzataiban meghatározott biztonsági előírásoknak megfelel, és megtartása a sportág versenyrendszerének (bajnokság) működtetését nem veszélyezteti.”

Fentiek alapján feltételezhető, hogy akkor az AMTOSZ szakszövetség vagy országos sportági szövetség státusznak felel meg.

2. Ezek alapján fentiekben említett törvény III. Fejezet, AZ ORSZÁGOS SPORTÁGI SZAKSZÖVETSÉGEK ÉS MÁS SPORTSZÖVETSÉGEK; A sportszövetségek típusai rész - 20. § (4.) bek. szerint országos sportági szakszövetség csak olyan sportágban hozható létre:
„a) amely a Nemzetközi Olimpiai Bizottság által elismert sportág, vagy
b)59 amelyben a sportág nemzetközi szövetségét felvették a Nemzetközi Sportszövetségek Szövetségébe (Sportaccord).”
vagy (5.) bek. szerint „Szakszövetségnek a (4) bekezdésben foglaltakon túlmenően csak olyan sportszövetség minősülhet, amelynek:
a) legalább tíz, az adott sportágban tevékenykedő sportszervezet a tagja,
b) legalább három éve folyamatosan országos versenyrendszert (bajnokságot) működtet,
c) versenyrendszerében rendszeresen legalább száz fő, sportági versenyengedéllyel rendelkező sportoló vesz részt.”
Ugye az AMTOSZ:
4a, nem NOB által elismert sportágat képvisel
4b, nincs nemzetközi szövetsége az autós-motoros biatlon tájékozódási sportágnak, így a Sportaccord tagja sem lehet
5a, van 10 tagja jelenleg az AMTOSZ-nak ? (Ugye itt figyeljünk, hogy ki lehet tagja a Sporttörvény szerint egy országos sportági szakszövetségnek…)
5b, nincs minimum 3 éve folyamatosan országos versenyrendszere az AMTOSZ-nak, hiszen 2013-ban került mindössze bejegyzésre a szövetség, semmilyen bajnoki rendszere nem volt még ennek az újonnan született sportágnak.
5c, ez a pont OK, mindig van minimum 50 páros egy RTE futamon. Ami persze ugye nem biatlon futam volt. Tehát igazából ez a pont sem teljesül.
„21. § (1)60 A szakszövetséget a Fővárosi Törvényszék hatáskörrel és kizárólagos illetékességgel külön jogi személy típusként veszi nyilvántartásba.
(2)61 A szakszövetség jogosult elnevezésében a „magyar” megjelölés, továbbá Magyarország címerének és zászlajának használatára. A szakszövetség a Civil tv. szabályai alapján közhasznú szervezetnek minősíthető.”
Az AMTOSZ-t a Szolnoki Törvényszék jegyezte be Pk. 60040/2013/7/I. határozati számon, nem pedig a Fővárosi Törvényszék, ahogyan azt egy szakszövetségnek előírja a Sporttörvény fenti paragrafusa.

Fentiekből egyesével is tisztán adódik (de összességében hatványozottan), hogy az AMTOSZ biztosan nem lehet országos sportági szakszövetség.
3. A Sporttörvény 65. § (4.) bek. (fent már idézve) szerint még országos sportági szövetségként adhatna az AMTOSZ írásbeli engedélyt veszélyes üzemre. Az országos sportági szövetség meghatározása fent említett Sporttörvény 28. § (2) bek. határozza meg, miszerint:
„A szakszövetségnek az e törvényben és a külön jogszabályokban meghatározott feladatait az országos sportági szövetség akkor láthatja el, ha nem felel meg a 20. § (4)-(5) bekezdésében meghatározott feltételeknek és:
a) sportágában szakszövetség nem működik, továbbá
b) sportágában legalább három földrészről, tizenöt tagországgal sportági nemzetközi szakszövetség és legalább öt éve világ- vagy Európa-bajnoki versenyrendszer működik,
c) a b) pont szerinti sportági szakszövetség tagja,
d) legalább a sportágában tevékenykedő tíz sportszervezet taggal rendelkezik, és versenyrendszerében rendszeresen legalább száz - versenyengedéllyel rendelkező - versenyző vesz részt,
e) legalább három éve folyamatosan országos jellegű versenyrendszert működtet,
f)90 szerepel az illetékes bíróság egyesületi nyilvántartásában, és alapszabályán kívül rendelkezik az e törvényben és a külön jogszabályokban megállapított, a szakszövetségek részére kötelezővé tett szabályzatokkal.”
Akkor nézzük:
a, ez rendben, az autós-motoros biatlon sportágnak nincs szakszövetsége, ezt fent kitárgyaltuk.
b, nincs minimum 3 földrészen 15 országban tagországa ennek a sportnak nemzetközi szakszövetséggel, hiszen ezt a sportágat most sikerült feltalálni Magyaroszágon. Tehát ez nincs meg. Természetesen minimum 5 éve megrendezett VB- vagy EB sorozat sincs autós-motoros biatlon tájékozódási sportágban. Ez a pont nem teljesült.
c, nem teljesül, nem tagja az AMTOSZ nemzetközi autós-motoros biatlon tájékozódási szakszövetségnek
d, jelenleg van 10 tagja jelenleg az AMTOSZ-nak ? (Ugye itt figyeljünk, hogy ki lehet tagja a Sporttörvény szerint egy országos sportági szakszövetségnek…)
e, nincs minimum 3 éve folyamatosan országos versenyrendszere az AMTOSZ-nak, hiszen 2013-ban került mindössze bejegyzésre a szövetség, semmilyen bajnoki rendszere nem volt még ennek az újonnan született sportágnak.

Fentiekből egyesével is tisztán adódik (de összességében hatványozottan), hogy az AMTOSZ biztosan nem lehet országos sportági szövetség sem.
Így a 2-es és 3-as pontok kitárgyalása után ismételten szeretném megkérdezni Önöket, hogy mi alapján gondolják, hogy az AMTOSZ jogosult előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez?
Fentiek szerint Önök autóval történő sporttevékenységükhöz mindenképp a fenti pontok egyikének megfelelő MNASZ-től kénytelenek előzetes írásbeli hozzájárulást kérni, hiszen erre Magyarországon továbbra is csak az MNASZ jogosult.
4. Értem, hogy a vonatkozó jogszabályok szerint (az Önök véleménye alapján) az AMTOSZ által kiállított gépkönyvvel mehet a versenyautó az NKH-hoz vizsgázni. Ez eddig rendben is lenne. De szeretném megtudni, hogy milyen technikai szabályok alapján állítanak ki gépkönyvet, milyen technikai bizottság állítja azt ki, milyen működési kódexszel, milyen átalakítási műbizonylatok mellékelésével? Ugye a homológlap megfelelő lenne, csak ugye az FIA standard, aminek az AMTOSZ nem tagja, így nem is adhat ki FIA standard dokumentumot sem. Csak az MNASZ, hiszen Ő az egyedüli FIA tag Magyarországon. Akkor ezek szerint ebben a kérdésben is az MNASZ segítségére szorulnak?

5. Ki jelenleg az AMTOSZ valós elnöke? Az Ön által a duen.hu-n is közzétett 140224_AMTOSZ_kivonat.pdf dokumentum szerint az AMTOSZ elnöke Mészáros István, míg a duen.hu megjelentetett 140306_AMTOSZ_level_az_MNASZ_Elnokenek.pdf dokumentumban Ön nevezi magát az AMTOSZ elnökének, és azt úgyis látta el kézjegyével. Akkor ki jogosult jelen pillanatban az AMTOSZ Elnökeként bármilyen szervvel megállapodni, tárgyalni?
Amennyiben bárhol nem tisztán vagy érthetően fogalmaztam, úgy előzetesen is elnézésüket kérem, nem állt módomban senkit becsapni vagy félrevezetni, csak a tisztánlátás elve vezérelt. Egyben kérem, hogy amennyiben a csatolt szövegek (törvény) általam való értelmezése hibázik, úgy javítsanak ki.

Segítő közreműködésüket és mihamarabbi válaszukat a fenti kérdések tisztázásában előre is köszönöm mások (akiket érdekel mindez) nevében is!
Próféta hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 4 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k