más.
ami még látványos lehet az árpádtetői gyorson a célnál ahol anno beesett Szabó Gergő, meg fent az elág (halszálkás, vagy pikkelyesnek nevezték míg rossz volt az út) utáni lejtő, alján a balos. ezek nagy gokartok.....
2011-08-21 16:23:36
Esztergomra viszont veszélyben a pálya. Hamarosan megszavazzák engedik-e Bajóton, de a durva az, olyanok lázonganak, akik mindig nézik a versenyt. Ami még tetőzi a "bajt" hogy már volt egy-két "hangos" utcai autó véletlenül pont az útvonalon, nem tisztelve a sebességhatárt. Ők is hozzájárulnak a nem-hez. Most is bohóckodik valaki.....
2011-08-18 22:11:41
jah igen, a visszafordítót, meg elágazásokat néző emberek csodát nem fognak látni. Tempós részeken az a 4-5 ember parádézik majd...
2011-08-18 21:49:29
ugyan úgy, csak rövidebbek lesznek a féktávok, meg az öblögetős részeket áttolják telin. Aszfalton sok különbség nem lesz, szerintem max 1.5-2 percet fog kapni a legjobb Magyar az elsőtől.
2011-08-17 18:50:04
itthon ment, miután láttam vb-n, szerintem a sok fejbőlmenős kint nagyon kapna. Mennyit fejlödött majd kiderül Pécsen.
Természetesen Skoda sikert várok, de nem a "kálmi piros a szemem?" miatt, csak a márka miatt:) vagy Janika! a gyémántosokból kiábrándultam.....sőt Pécsre is csak az irc miatt megyek.
2011-08-17 17:47:10
áhh, és itt az újabb furfang!
Aki bajnok akar lenni, verje meg a Fricit is! Ennyi!
2011-08-16 21:25:10
...és még mennyi bent maradt.
2011-08-13 11:08:47
LÁJK!
2011-08-12 00:51:52
Most komolyan ezen is elkezdtek vitázni? Én Esztergom mellett lakom ami nem dél, és hamarabb leértem volna Aradra mintha Zemplénbe kellett volna mennem, szóval ne kezdjük már a messze van mert külföld. Új pályák...ez a rally lényege, sőt a szállás se hiszem, hogy drágább lenne ott mint nálunk.
Az meg, hogy duzzogunk, mert itinerből nem tudunk menni, mindenki köszönje magának.