RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Sibera
S. Mmmm
2015-05-02 22:00:11
utolsó bejelentkezése
Sibera

412 hozzászólás
5 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710558994
Napi oldal:
4310
Jelenleg:
2896
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
2011-05-06 12:04:05
...ez a red bull team ott folytatja, ahol a Fabia WRC-vel abbahagyták. sehol nincsenek...
ahogy Friciék csapata is kezd érdekes lenni.....
Novikov? :D
Meeke meg közben úgy néz ki megállt.
Jaa Loeb meg annyira takarít, lehet ő indul holnap is először :D
2011-05-04 23:57:31
Egy csapat, akiket ki látott sosem feledi!
annó szőlősardónál a nagydobbantót már a peugeot 205-el is vadul átküldte, de a Feliciával egy nyerő csapat lett!
videó itt
2011-05-02 00:42:23
Nagyon egy véleményen vagyunk.
Sajnos Én is csak kb. 20 éve látogatom a rallyt, akkor még meg kellett küzdeni az R1-ért, Bajnokok mentek fel R2-ből, ahol minden kategóriában élet halál harc ment! estek keltek, rommá törték az autókat, mégis ment a rally! Sokan mostanság, vagy pár éve csöppentek bele, és azt hiszik ez a rally, ez a szutyok, magamutogatós, sok pénzem van végiggurulok a pályán stílust képviselő, sportnak nem nevezhető, hányadék.
Fogalmuk nincs az egészről, és ha megnéznek egy régebbi videót, akkor is csak azon röhögnek hogy lobogtak, se futómű se gumi nem volt..de végignéztél egy futamot remegtél az adrenalintól akkora látványt, tempót, vakmerő fordulásokat láttál.... kihozták a maximumot, míg a mostaniak 95%-a max fékpadon tudja kihozni az autóból a maximumot. De király a gép, meg vb-s gumi, vb-s autó, jah meg amerikai dugók..... aztán meg óvatosan, mert drága volt. Meg a rosszabbnál rosszabb sajtóanyagok ez a nézők kedvence, az a nézők kedvence, így keresztbe, úgy....pályán meg akkor megy keresztbe ha kigyorsításnál murvás és persze hogy egyesben elindul a hátulja... vicc

ez az iskola, hogy RTE->R2->R1 mára már halott, ezt a sorrendet már csak egy-két ember tartja be. Maradt, hogy a lóvé R1-ben a több tehetség túrán meg sprinteken...
Tisztelet a pár kivételnek, akik N-es mitsuval ha elmennek egy sprinte ott is kifújják a 38-40mm-es szűkítővel ellátott űrhajósok orrát. Ők méltón R1-ek! Többi kategóriáról nem is beszélve!
Kiábrándultál? Nem vagy egyedül! kilencvenes években egy gyorson több ember volt, mint most az egész hétvégén.....több százezren kiábrándultak!
2011-04-30 20:25:04
Ha a kis királyfi nem lenne, akkor most írhatnák, hogy igen, mi is meg tudjuk verni az N-t...de van kiskirályfi, és a S2000-ek szereplése így gyengécske...
Spicinek megint megkotlott!? komoly csapat :S
2011-04-25 13:54:10
Üdv.
...egy új oldal....ajánlani tudom benne a videók menü alatt a ladást, meg a suzukist... a "régi szép idők" :) kár, hogy az 1200-es időszakról nincs...az vitt mindent, akkor alakult ki a Pusztító név :)
oldal itt
2011-04-09 15:16:24
Janó, csak Neked! :D itt
2011-04-04 09:02:24
Üdv.
Fa metszéssel jobban jártál, mert csináltál valami hasznosat, aminek ha nem lesz fagy, meg lesz a gyümölcse :):)
R1: meg van a szépsége, sok szép autó, és kb. 10 olyan páros, akikért érdemes még nézni, avagy akik jobbak az RTE-ben szereplő "kategória" társaiknál..plusz szombaton ahogy a 24-es útra kanyarodtak ki a szűk porosról, az jó volt a mezőny fele tényleg látványosan tempósan kicsapódott....aztán ennyi.
R2-őt nem láttuk, mert sajnos Hevesinek a "tréningautójában" lefogazott a kormánymű, így vittük amivel mentünk, hogy legalább fel tudják írni a pályákat.... esti gyorsokhoz meg már nem volt türelmünk, így R2 kimaradt.
RTE meg hozta amit szokott..kis kategóriákban is nyomják, megvan az a pár ember akik mindenhol keresztben közlekednek pl. Tajmel, meg Jana. Egerszólát előtt voltunk fent a visszafordítóknál, ahonnan be lehetett látni kb. egy kilómétert, szerintem Tajmel ebből a szakaszból max 100 métert ment egyenesen :D Pisti is a kidobálós, lefogazódás közbeni váltójával csak eltolta keresztben a korláttól 20centire :D
Ha összességében nézzük, akkor jobb egy RTE, ha nagy tempót akarunk látni, akkor R1 első pár autó, de egyben idegeskedhetünk is rajta, hogy az S2000-el kisebb a kanyarsebesség, mert nincs a pilótákban annyi teszt km
De mind1 mindenkinek más tetszik, hál'isten így abba is hagyom a panaszkodást, nem volt kötelező a megjelenés, csak nehéz egy dohányosnak is leszokni a cigiről.....de nem lehetetlen...az ilyen rendezések nagyon jó terápiák rá hogy teljesen kiábránduljon az ember.
darabig elég volt Pécsre talán majd megyek, de lehet Barum elég lesz.....nah meg a Finn VB....ott majd ismét feltöltődöm, mert nincs jobb mint murván VB-t nézni.
2011-04-03 17:26:42
és egy gondolat a végsebességről....
Lejtős részen voltunk ma, és megdöbbenve észleltük hogy Robinak a hosszú egyenesnél, a max 1 másodpercig ment az autó tíltáson, míg Kakuszinak, és Herczignek több mint 5 másodpercig......
kérdem én....csak a pözsónak van több váltója? Csak Bútorék tudták milyenek a pályák? persze egy saját autónál nem biztos hogy az összes áttétel sorakozik a polcon, de egy komolynak vélt csapatnál nincs?
2011-04-03 17:07:48
Hehe ma is voltunk :D
Nem tudtunk csalódni a rendezésben, u.olyan fos volt mint tegnap!
csak pár mondat:
Bútor megmutatta, Asi szervóhibájának is köszönhetően, hogy itt is verhető az N!
Bútor egyszer nem sírt a rádióban, hogy felhordásos a pálya!
Herczig hétvégi produkciója dupla nulla! szégyen volt az autóra nézve! és még a hivatalos IRC honlapon olvasom, Mecseken dobogó esélyes...... az...
Lehet beírni a vakítások közé, ezeken a pályákon esélyünk sem volt az N-el szemben!
...de vissza: csúszás-csúszás hátán, szégyen gyalázat! lassan már azért is megáll a gyors, ha 5 nél több ember átsétál az úton.
Kisebb kategóriákban lehet elemezgetni az időket rte-r1 aztán elgondolkodni, ki hova lenne való!
..és végül a felhordás.. sírnak ríínak mint a .......urvák, de azt elfelejtik pont az eleje az akik levágják, a többiek már MUSZÁJBÓL vágják, majd a következő körben meg akik elkezdték fel vannak háborodva!
Tanulság:
mindig bíztam benne majd idén már jobb lesz az Eger rally, hát nem, ez volt az utolsó.
Belépőt valahogy megúsztuk mindkét nap, de ezért a produkcióért még a rendezőnek kellene kárpótolni :D
Vicc ami itt megy, már már himi-humi bajnokság!
Az urak meg bámultak ki az autóból, kokó már a rádióban buzdította a versenyzőket ami semmi mást nem jelent minthogy jön vissza a húsosfazékhoz!...de sajnos nem hallották a kiabálásunk: nem árulunk színestévét!
hányok....
2011-04-03 17:07:48
Hehe ma is voltunk :D
Nem tudtunk csalódni a rendezésben, u.olyan fos volt mint tegnap!
csak pár mondat:
Bútor megmutatta, Asi szervóhibájának is köszönhetően, hogy itt is verhető az N!
Bútor egyszer nem sírt a rádióban, hogy felhordásos a pálya!
Herczig hétvégi produkciója dupla nulla! szégyen volt az autóra nézve! és még a hivatalos IRC honlapon olvasom, Mecseken dobogó esélyes...... az...
Lehet beírni a vakítások közé, ezeken a pályákon esélyünk sem volt az N-el szemben!
...de vissza: csúszás-csúszás hátán, szégyen gyalázat! lassan már azért is megáll a gyors, ha 5 nél több ember átsétál az úton.
Kisebb kategóriákban lehet elemezgetni az időket rte-r1 aztán elgondolkodni, ki hova lenne való!
..és végül a felhordás.. sírnak ríínak mint a .......urvák, de azt elfelejtik pont az eleje az akik levágják, a többiek már MUSZÁJBÓL vágják, majd a következő körben meg akik elkezdték fel vannak háborodva!
Tanulság:
mindig bíztam benne majd idén már jobb lesz az Eger rally, hát nem, ez volt az utolsó.
Belépőt valahogy megúsztuk mindkét nap, de ezért a produkcióért még a rendezőnek kellene kárpótolni :D
Vicc ami itt megy, már már himi-humi bajnokság!
Az urak meg bámultak ki az autóból, kokó már a rádióban buzdította a versenyzőket ami semmi mást nem jelent minthogy jön vissza a húsosfazékhoz!...de sajnos nem hallották a kiabálásunk: nem árulunk színestévét!
hányok....
2011-04-02 22:10:25
A rendezés meg olyan amilyen...sosem értettem miért nem lehet egy rendezvényt nagyobb csúszás nélkül levezényelni, de hogy már lassan a kiírásban benne lesz a csúszási idő is, az katasztrófa.... Pech-nek vesztenivalója nem volt, főleg, hogy előttünk még kereket is cserélt, megunta, és leadta a menetlevelet...ezzel minősítette a futamot.
Szokásos pár embert ki lehet emelni, többi a túrában , meg pár jobb sprinten sem tudna bizonyítani!
2011-04-02 22:03:05
Voltunk ma nézni színes durrogós autókat. kb. ennyi történt :D
Asi hozza formáját, de jobban örülök Bútor vezetésének, legalább a sírósok nem tudják mire fogni, hogy kapnak...Tiszta szégyen, hogy egy "kezdő" S2000-nek kell megmutatni, ezeken a semmirekellő pályákon is meg lehet verni az N-es autókat! és a többiek? egy-két kanyarban szemmel láthatóan nagyobb kanyarsebességet produkált pár N-es náluk....pont ott ahol gyengébbek......aztán fogjuk a sok egyenesre jah....arra...
De holnap is megyünk! mert a sztárok mellett indul az RTE mezőnye is, még bennük bízunk :)
2011-04-01 21:49:11
amúgy már két hete ez megy :S
ilyen autó, a képeken meg olyan autó látszódik...ide megyünk, de itt meg ott lógunk be, mintha ezt nem olvasná senki.... áhh mind1 :S
Mi megyünk, nem bírtuk ki, kell egy kis benzingőz, remélhetőleg látunk pár akciót is. hogy hova még nem tudjuk, mert van a híg, meg a sima fos pálya.
2011-04-01 21:33:24
nem...lemaradtam...:S
2011-04-01 21:07:08
Mit Joci?
2011-03-27 14:31:50
Az ugratós a kőhíd, nem ajánlom. fotósoknak felkapott, mert közel a parkoló, és két méterről 40-en tudják fotózni, hogy a híd adottságai miatt elugrik az autó 3 métert. Kiszalagozás út szélétől 20 méterre, így teljesen élvezhetetlen, lassú az egész. Megközelítés jó, csak a vip-nek le szoktak zárni 2km utcát amin végig kell gyalogolni. Magyarul az egyszerű halandóknak lehet gyalogolni :) Hídtól mindkét irányba van jónak mondható lobogós rész, de gyalogolni kell....
2011-03-26 11:42:48
...és Valasska a végéhez közelít, két gyors van hátra....
Kopecky majd fél perccel vezet Valda előtt, rajta Kresta.
120km/h feletti gyorsok.....ezt csak úgy zárójelben, mert Pech közel perccel lemaradva...
R2-es Fabia sem gyenge! Tarabus mint legjobb elsőkerekes....
2011-03-24 11:07:47
pedig ezeket a pályákat "oly nehéz megkapni, meg oly drágák..." sprintnem nem drága... remélem sokan neveznek:)
2011-03-23 10:35:08
mélyszegénység :) itt
2011-03-20 21:29:47
csak egy kérdés.
Harrach is a sokak szerint 20-30 lóerő többletet adó e85-el ment, vagy Asi nyilatkozata stimmel, miszerint az e85 olyan, mint a legjobb versenybenzinek...mert akárhogy nézem igaz Beppo biztos nem tesztelt( helyeslek ) ...megnyerte...
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k