Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Sibera
S. Mmmm
2015-05-02 22:00:11
utolsó bejelentkezése
Sibera

412 hozzászólás
5 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
722991335
Napi oldal:
90614
Jelenleg:
2271
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
2014-06-04 20:27:06
Fiesta RRC a S2000-s kategóriába készült. 30mm-es szűkítőnek kell benne lennie. R5-ben 32-es szűkítő van, igaz "csak" 5-ös váltó és kevésbé fésült motor, de a 32mm szűkítő minden gyengeségét fedi, és kb. 30kilóval nehezebb. Ha az M-Sport szerint az R5 pici előrelépés, akkor ezt a cikket nagyon nem értem. Egy biztos, ebben az országban minden fordítva működik :)
2014-04-03 17:43:09
Mióta megy ez a micu híd, meg porshe fék, stb a ladába?
Előtte 30 évig tudtak vele versenyezni?
Jah, hogy minden túl van méretezve, ezért eszi a féltengelyt...
Ki kellene próbálni ahhoz az autóhoz jó nagy idézőjellel "homolog" kerékméretet, aztán csodát látna az ember, hogy kibírná a féltengely.
nagy kedvencem volt az "utolsó" A-s ladás Balázs Öcsi. Hány futamon esett ki féltengelytörés miatt? Nem 4-5 gyorsaságis sprinteken ment... és nem mellesleg az ország leggyorsabb ladása volt egy "csak egy A-s" ladával. Ő miért nem épített wrc-t a ladából, avagy Őt hogy a francba nem verték meg a micuhidas 1.9-ek?
az a szomorú páran wrc-t építenek ladából, hogy fel tudják venni a versenyt az ügyeskezű A-s ladásokkal, majd a célban büszkék hogy igen, 3 másodperccel nyertem!

nem a mostani szabályokkal van a gond, hanem, hogy így el lett engedve az évek alatt.


ha már írok egy másik gondolat.
ment valamelyik fórumon ment a nagy vita miszerint a régi túra majd u.olyan hatáskörrel rendelkezik mint az mnasz... Pályákat megkapja ott rendez ahol akar stb. csak egy példa és bekussolok: 2éve lett volna Őrisáp-Bajna. Péliföld-Szentkereszten az idősek otthonos főnök kitalálta, itt bizony nem fognak útlezárást csinálni... erre mi ment a fórumon, hogy bizony a gyors meg lesz rendezve... jött a rally, majd a főnökasszony bebizonyította, hogy nem kapják meg a szakaszt csak szentkereszt utántól... nah így lehet majd tönkretenni mindent, mert ne feledjük a nagyobbik kutya..... és elég lesz itt-ott egy két ismerős, akik keresztbetesznek.
2014-02-01 19:46:00
Bárdos Krisztiánra emlékeztek? Kis 205-el talán a legnagyobb alakítása a szőlősardói ugratás volt, majd ha jól emlékszem, vagy jó volt az akkori infó Ő is ki tudott menni rallysuliba, aztán az 1.5-ös Feliciával egy ellenfele lett, a pénz...... de addig volt nemulass....
2013-11-02 11:01:24
szóval a video itt!
2013-11-02 10:58:00
ha lesz egyáltalán verseny...
Herczig Misi! hogy kedvet kapjatok újra a Favoritozáshoz! video
2013-11-02 09:54:43
Még a végén Sz.M.-nak vissza kellene jönni nem? Sz.M. lendületét követve P.Zs-nak le kellene mondania.
Ugye nem gondoljátok komolyan, hogy csak az a fos suzuki csalós? Mindenhol megy a mutyi.. szemét módon mindenki le van fizetve, még egy micut se tudsz normálisan programoztatni, mert ott is meg vannak kinek mennyi lehet a turbónyomása.. vicc az egész honi rally. Gumimizériában is megy a kavarás... Jöjjenek gumigyártók, de ne kötelezzék... amúgy meg annyira rossz nem lehet a hankook ha csak Magyar szinten is nézzük Fricit, de anno Mikkelsen is megmutatta lépést tud tartani a többi gyártóval vele. Asi a yokoval se ment s***ul.. Mindig a kifogások vannak keresve, mindig a kiskapuk, mit lehet még csalni, ahelyett hogy a jobb-lábbal foglalkoznának. A lényeget persze nem veszik észre! Kérdezzenek már meg kisebb osztályban versenyző embereket miért nem mennek R1-ben? 10 emberből 8 azt fogja mondani, mert a nevezés drága....abból a pénzből tud versenyezni is. 10 emberből nyolc azt fogja mondani mert nagyon sok pénzbe kerülne a "sok" "védőfelszerelés" ami u.azokon a pályákon más csoportban nem kell, és érdekes mód mindenki túléli a szakaszt. wrc is aztán kellett, tényleg lényegesen több lett a néző, meg a látvány... eldőlt év elején 2 esélyes a bajnokság, győz aki több futamon végigmegy, bár a mezőnyt igaz egész évben 2 gyors erejéig láttam, de abból is le lehetett szűrni Friciék autóján kívül csak wrc-nek nevezett autók vannak. Herczigék sokkal látványosabbak voltak a két körben, plusz a videókon amibe bele-bele néztem mint a nagy wrc-k. Bútor szavaival élve nem az autó adja a látványt, hanem a pilóta! persze meg van az a réteg akik egy rajtprogramtól elcsöppennek, de ők nem is rallyfanok.
ccm határ... nem szabadott volna elengedni anno, és most is vígan menne minden, feljutásos rendszer stb. Túra elszabadult, innentől kezdve a r2 meghalt, az az r2 ahova a túrából lehetett feljutni..... Most viszont már, "sajnos" Ivánéknak kell drukkolni mert aljas dolog lenne őket elsöpörni.....
Mindennek oka van, mindent anno elrontottak, és mindent egy dolog miatt rontottak el, a pénz miatt. Fel kéne fogni amit sokan nem fognak fel, és nem is akarnak felfogni, hogy ez egy sport, nem kereseti lehetőség. amíg ezt nem fogják fel addig itt rend nem lesz. nem vagyok Botka fan de nála is látszik mennyit ér ma Magyarországon az abszolút dobogó... Simán meg lett volna neki az év végi 3. hely... ehelyett külföldi versenyeken ment.
utánpótlás? nah pont ennyi.... Csucsu ahány verseny szinte annyi féle autóval... még az rte bajnokokban lehet bízni, ha már azt hallottam nincs benne félelemérzet, hátha berobbannak r1-be..... de rajtuk kívül? kis kategóriák? lennének sokan ha a nevezés stb. elérhető lenne a számukra.... sőt meg lehet nézni rte-ben sprintben a kis kategóriások teljesítményét.... Nincs már Balázs Öcsi aki át tudná lépni Őket, ezek a srácok a mostani R1 első 10 fölötti mezőnyét megzabálnák 1.6-1.8-as 2wd-s autókkal. Ezt kell összehozni.. nyugaton tudnak összevonva menni? árakat kell csökkenteni, és lesz nevező..nem 10ezer forinttal...hanem a 180-200-as nevezéseket levinni 100 alá, míg a kisebb kategóriásoknak 40-50-re. jah hogy akkor nem lehet helikopterezni meg vip sátorozni.... és ezzel be is zárult a kör, marad minden így, a mezőny csökken, nézőszám csökken, a média meg továbbra is csak akkor lesz jelen, ha lesz baleset.
2013-07-14 19:59:09
Lategan.ITINERBŐL, tejfölös szájjal 19évesen gyorsot nyer, és eléri élete eddigi legjobb eredményét 3. ebben a "Európa egyik legerősebb" bajnokságában.
Itt még mindig micuval futamot lehet nyerni.....
IE....dőljön el a pályán, de az felháborító, ha valaki az utolsó 2 gyorson tud simán nyerni akkor előtte hol volt?
Ollé beül egy új kategóriába, és nagy neveket leoszt.......
Asi nyilatkozza a rádióban, csalósak az autók :D
Talán a nap legnagyobb nyilatkozata úgy hangzott a 3. körben..."elgumiztuk magunkat" micsinátáá, a harmadik körbeee? mit raktál fel slicket?
erc-s sztár is hozta a kötelezőt...
Lerobban az ember autója és nem azzal foglalkozik meg legyen csinálva, hanem hogy hogy lehet a másikat kizáratni.... Na ez Magyarország, ez "Európa egyik legkeményebb bajnoksága"
afekta, kifogás keresés, csalás, megvesztegetés, zsarolás.

Ha így tele vagytok pénzzel, miért nem mentek ki külföldre, akár EB-re és mutassátok meg hogy ott is tudtok nyerni.
Sibiu-n ott lesz Kopecky...EB cím várományosa... itthon halomra vannak verve a S2000-ek...hajrá, osszátok le a fejét! Úgy is csak egy gyenge, nulla Cseh, aki murván nem egy ász.
Biztos menne, mert ugye itt is csak 4-et lehetett tréningezni, annyit mehetnétek ott is!!!!!!!!!


2013-07-14 09:30:24
Lategan!!!! itinerből! atyaég! (Szőc)
2013-03-17 20:15:50
Hasonlóak voltak, de ilyenek csak egyszer...De azt is a második gyorson összecsukta Kovács.... Így szóltak valójában a Felicia Kit Car-ok itt
2013-03-09 08:25:09
Nincs Loeb, nincs citroen.... ha így folytatódik az idény közepe fele jön majd a hír, a citroen kivonul.....franciák vagy nyernek, vagy nem mennek......
Latvala meg a másik vicc...százszor, ezerszer többet érnének ha Mikkelsen mehetne helyette...lehet, lehet még nincs azon a szinten, de sokkal többször átmenne a céldobogón. Ogier a nagy király... így kell visszavágni a citroennek helyeslek Hirvonen meg az örök vesztes.......
2013-02-10 19:19:04
ennyi :D Móczár... így már talán jó, de a helyzeten nem változtat.
2013-02-10 17:14:54
ismét palira lettetek véve! Móczárt mi? Még hányszor kell leszopatni a társaságot, hogy rájöjjetek, ezek mind csak igérgetnek, majd hatalmon le se kakilják a rallyt?
Abszolút többségben lehetnétek, erre Ti vagytok a legkissebb porszemek!

2013-01-05 16:37:19
Jan MEGCSINÁLTA!
2012-12-29 19:41:20
Miért nem tudok csodálkozni, hogy Josko nyert...
Képeket nézve, talán Csente Márió féle subaruval...ami nem egy Asi féle micu.
Tegnap nedves, taknyos út, ráadásul sötétben, ma pedig változó körülmények. Joskó Rallypilóta. Amitől gyengébben mehetett, az az, hogy mindig más autóval köröz, így nem igazán tudhat megszokni egyet sem.
Ilyenkor jön elő a rutin...a sok-sok ismeretlen pályán töltött kilóméter.......nem pedig az, hogy megnézek egy GY1-es belsőt és még azt is mondja a navigátor, itt pocsoja, ott felszáradt, ez még tiszta, ott már felhordásos..(icespy).na ezt nem nevezném rallynak. ha meg nincs ki megírja a kottát ki is jön a különbség, hogy ki van felkészülve a változó körülményekre.
Az meg hogy ladával összkerekeseket vernek, már-nagyon lerágott csont...mindenki tudja mennyit ér azok teljesítménye, de a lényeg, Ők jól érzik magukat, saját pénzüket költik, és Nekik belülről marha gyors..... csak ne nyilatkozzák, hogy a nézőknek mentünk, látványra mentünk...mikor íven fordulnak 50-el 200méteres féktávokkal.

2012-12-10 16:29:37
Kazár eladta a gépet tokkal-vonóval. Jövőre rc
2012-12-10 16:27:46
Herczig Misi! Te voltál a legnagyobb király! Ilyen kevés versenyzéssel, kilóméterrel a kezedben is megmutattad, egy Favorit (is) versenyképes a mai napig! Sokkal élvezetesebb volt látni, mint a 20. kanyarba beguruló majd kilövő összkerekest.

Szlovákék esésénél voltam...Őket sajnálom a legjobban! Nagyon jól mennek a Seatal.

Az első 3 meg szemmel láthatóan is jóval gyorsabb volt mindenkinél
2012-12-05 16:46:07
........ aki(k) meg 10-15 évvel ezelőtt azt sem tudták mi az a rally, majd mint pénz kereseti lehetőségként elkezdtek járni, és egyre nagyobb szerepet(pénzt) válalva tevékenykednek, ne hangoztassák mi volt régen, akármekkora pengének is érzik magukat most. köszönöm.
2012-12-01 21:49:14
....most ezzel a visszahozzuk a wrc-t jeligével akarnak "nyerni"? Minek? Komoly wrc-s csapatok importőri támogatás nélkül nem nagyon lennének, a többiek meg vagy kihullanának, vagy u.úgy kikapnának a micuktól... értelme nincs, csak ahogy mondják, az életérzés......Ők megtehetik.
A fene hitte volna, a nagy kutyák csak a pozicióról fognak beszélni :D még véletlenül se a pénzért csinálják....
dolgozni? akkor mi lesz a mondással...."aki dolgozik, nem ér rá keresni"
nézegetve a képeket, azért az ebből élők többsége is jelen volt....látszik, nekik fontos.... meg jópár versenyző, akik kapartatnak egész évben a szponzorokért, vagy saját pénzüket költik rá, szeretnének versenyezni....de hiába míg teljesen meg nem újul az egész rallysport magyarországon.
Nézőszám akkor lesz, ha régiókra osztva limitált teljesítményű autókkal rendeznek sprint-bajnokságot ahonnal fel lehet jutni a Rally2-es szintén limitált teljesítményű bajnokságba, és az ottani dobogósok feljuthatnak az R1-be... akkor lesz ismét néző, mert a legjobbak lesznek ISMÉT az R1-ben.

egy-két fecske nem csinál nyarat, jóval többen vannak akiket nem érdekli az egész, mert "csak" tele vannak és itt-ott elindulnak egy-egy űrtechnikával..... és akkor velük szavaztassátok meg, ne lehessen R1-en kívül nagy autó:)
nagyon el lett rontva ez az egész, ami a kilencvenes években még jól működött.
2012-10-23 13:53:12
Hol, Mikor?
(Esztergom környéke) :)
2012-10-23 13:53:12
Hol, Mikor?
(Esztergom környéke) :)
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k