Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Sibera
S. Mmmm
2015-05-02 22:00:11
utolsó bejelentkezése
Sibera

412 hozzászólás
5 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
722997032
Napi oldal:
96311
Jelenleg:
3517
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
2012-04-06 15:55:43
Tévedés.
Nem azért írok, mert azt gondolom, ettől változna is valami.
Nem hiszem a mai világban egy "górét" is érdekelné ki miért tiltakozik!
...egy vélemény a sok ember közül...van aki így látja, és biztos vagyok benne, sokkal többen nem! Ez van!

annyi hozzáfűznivalóm lenne pestitomi az írásodhoz... ha már magyar szurkolói klub..
Vannak Nálam sokkal többet Csehországba kijáró embrek...Dicsérjük a rallykat, mert van miért! Ez anno eljutott még Kopeckyékhez is, és hogy lásd mennyivel máskép gondolkodnak, Kopeckyék szerveztek egy murva tesztet nálunk, ahová meghívtak Minket, mint Cseh fanokat! Tudod mi lett a vége? nah ez magyarország, csupa kis betűvel! A sok senkiházi irígy mocsok bekavart, hogy nehogymár, idejön egy sztár (!) és nem a lóvés kölyköket, meg celebeket fogja vinni, hanem fórumokon írkáló senkiket......
Kopeckyék meg elmentek máshova tesztelni...
Ilyenek után (is!) lelkesedjek itt bármiért?
2012-04-05 17:08:47
Végre már Valaki leírta!
ezt okádom itt már lassan 10 éve itt
Harc kell, ahhoz meg feljutásos rendszer !
egy dologban nem értettem teljesen egyet, az meg a citroen kupa...nem citroen kupa kell, hanem R1-R2-R3 kupa.
..és sok embernek fájó pont, de régen nem volt ennyi "minirally", de ami volt, ott pontokat lehetett szerezni, amivel be lehetett kerülni a MÁSODOSZTÁLYBA! Nem egyből elsőbe, mert bevásárolom magam navigálok egy versenyen xy-nak, aztán én már R1-es vagyok.... a lónak a .....át! ezért döglött meg! meg a mindenki mitsuval....aztán ladával elverik MURVÁN! beíróban menetlevél széttép, licensz bevonása, "add el a mitsud, vegyél belőle egy kis autót valag alakatrésszel, nyomd ki a szemét, és ha megynyerted az R2-őt, majd ismét beülsz a mitsuba, hidd el utána már nem fog lada verni....."
Volt kiskapu régen is...pl. Herczig.... Szlovák licenszel kezdte egy favoritban...... de csak azért nem lehet rá fújni, mert jól is ment, nem tűnt ki a mezőnyből. Az, hogy most mi van, arról nem írnék :D
Másik jó riport a Janika digi sportos videója...Ő is tudja mi a helyzet...
tréning...erről kár írni, régen is halálra edzették a gyorsokat, azzal a különbséggel, hogy régebben folyamatosan változtak a gyorsok, minden rallyn más-más gyors így mindig volt új...meg persze mindig voltak akik tudták is hol lesznek a supertitkos gyorsok...(anno első Bajót-Bajna Murva gyors...elmentünk kirándulni, megnézzük az utakat merre lehet majd a gyorsot megcsinálni...erre egy sáros résznél ki van elakadva a Fiat ritmojával? Kiss F. Büki E....nem gáz...segítettünk, kiszabadultak)..aztán még mondják nem lehet megkapni a gyorsokat..NEM HÁT mert felénk is, de biztos vagyok benne máshol is elintézték a drága rendező urak. ide fizetek, oda fizetek csak hogy más meg ne kapja a pályákat, aztán azt veszi észre a majomja, hogy már egyre többe kerül a pálya, mert jelentkező az lenne, csak hát nehogymár más is rendezzen, miből fogok megélni!!?? itt a másik probléma...ez is lerágott csont....senki nem foglalkozik vele....ettől IS dőlt be idén... a harmadik meg a super autók.... lehet itt ódákat zengeni, márpedig minden autó tiszta....tiszta a f....t... mióta elkezdődött az összekerekes N-csoport, itt azóta megy a balhé...tök jogosan. már 96-97-körül egyik asszem Budapest rallyra..ami EB-volt jött egy olasz...Zenerre vagy valami hasonló volt a neve...a végén hogy ment haza, mit mondott? Jól kikaptam, de nézve az N-es autókat, szinte az összes autót ki lehetne zárni! Nem hőbölgött, NEM JÖTT TÖBBET! Kankkunen Pécsen? Elment az autó, egyből mondta ez nem N-es! De Ő sem ért hozzá. ezernyi szitu amit fel lehetne sorolni, de van értelme? csak a sírás megy, de SENKI nem tesz ellene.... Áldom azt a napot amikor hívtak navigálni és nemet mondtam, (azt meg főleg mikor Mckoncz elintézett volna egy autót versenyre, letétbe meg le kellett volna raknom a sajátom...hogy mutassam meg mit tudok jelszóval nem vállaltam) Így a büdös életbe nem fogok belekeveredni a sportágba, és Én is bírkává válni, sodródni az árral, meg nyelni nagyokat.......
Megemeljük a nevezést! ezek telejsen idióták???????? TIPIKUS MAGYAR!
B...meg! pont hogy úgy lehet létszámot teremteni, hogy csökkenteni kell a nevezést, amitől többen indulnak, és a pénz is több lesz! meg a minden homológ....Mi a f..nak???? Ez egy OB ez egy R2 NEM WRC NEM IRC...ott legyen minden az! De amíg nézem a brutálisnál brutálisabb Északi videókat, ahol a marhája egy 20-30 éves autóval 100-140-el hempereg, meg tarvágást csinál méter magasban az erdőben, és kiszáll farmerban, addig miről beszélünk??? mert a haverom ad neked ennyi pénzt...csak tedd kötelezővé a cuccát, és el tudja adni....minden a pénzről szól, csak a csapdájuknak elfelejtettek kijáratot csinálni! így lassan mindenki eltűnik!
Nincs néző? nemmondod! me' nincs wrc...AZ amikor van akkor emg kap az N-től...ME' ÖREG tecnika...miről beszélsz? mitsu az új??? haggyadmá ezeket......
Nincs néző, mert nincs látvány...és PONT...Nem a mitsu tehet róla, mert kimegyek a Csehekhez egy sprintre, és érdekes módon ott a mitsukon van kézifék is...és nem azért használják mert jó csúszkálni, egszerűen emgszokták, mert sok olyan visszafordító van amit különben csak tolatással tudna abszolválni...ja mert náluk más a táj...ja...mert náluk szinte mindenhol lehet rallyt rendezni, mert meg tudnak egyezni!....nem szebre megy....tudod...dehogy tudod, el sem tudjuk képzelni, mert itt ez a természetes.
nah elég a böfögésből, mert már kezd darabos lenni....
2012-04-05 17:08:47
Végre már Valaki leírta!
ezt okádom itt már lassan 10 éve itt
Harc kell, ahhoz meg feljutásos rendszer !
egy dologban nem értettem teljesen egyet, az meg a citroen kupa...nem citroen kupa kell, hanem R1-R2-R3 kupa.
..és sok embernek fájó pont, de régen nem volt ennyi "minirally", de ami volt, ott pontokat lehetett szerezni, amivel be lehetett kerülni a MÁSODOSZTÁLYBA! Nem egyből elsőbe, mert bevásárolom magam navigálok egy versenyen xy-nak, aztán én már R1-es vagyok.... a lónak a .....át! ezért döglött meg! meg a mindenki mitsuval....aztán ladával elverik MURVÁN! beíróban menetlevél széttép, licensz bevonása, "add el a mitsud, vegyél belőle egy kis autót valag alakatrésszel, nyomd ki a szemét, és ha megynyerted az R2-őt, majd ismét beülsz a mitsuba, hidd el utána már nem fog lada verni....."
Volt kiskapu régen is...pl. Herczig.... Szlovák licenszel kezdte egy favoritban...... de csak azért nem lehet rá fújni, mert jól is ment, nem tűnt ki a mezőnyből. Az, hogy most mi van, arról nem írnék :D
Másik jó riport a Janika digi sportos videója...Ő is tudja mi a helyzet...
tréning...erről kár írni, régen is halálra edzették a gyorsokat, azzal a különbséggel, hogy régebben folyamatosan változtak a gyorsok, minden rallyn más-más gyors így mindig volt új...meg persze mindig voltak akik tudták is hol lesznek a supertitkos gyorsok...(anno első Bajót-Bajna Murva gyors...elmentünk kirándulni, megnézzük az utakat merre lehet majd a gyorsot megcsinálni...erre egy sáros résznél ki van elakadva a Fiat ritmojával? Kiss F. Büki E....nem gáz...segítettünk, kiszabadultak)..aztán még mondják nem lehet megkapni a gyorsokat..NEM HÁT mert felénk is, de biztos vagyok benne máshol is elintézték a drága rendező urak. ide fizetek, oda fizetek csak hogy más meg ne kapja a pályákat, aztán azt veszi észre a majomja, hogy már egyre többe kerül a pálya, mert jelentkező az lenne, csak hát nehogymár más is rendezzen, miből fogok megélni!!?? itt a másik probléma...ez is lerágott csont....senki nem foglalkozik vele....ettől IS dőlt be idén... a harmadik meg a super autók.... lehet itt ódákat zengeni, márpedig minden autó tiszta....tiszta a f....t... mióta elkezdődött az összekerekes N-csoport, itt azóta megy a balhé...tök jogosan. már 96-97-körül egyik asszem Budapest rallyra..ami EB-volt jött egy olasz...Zenerre vagy valami hasonló volt a neve...a végén hogy ment haza, mit mondott? Jól kikaptam, de nézve az N-es autókat, szinte az összes autót ki lehetne zárni! Nem hőbölgött, NEM JÖTT TÖBBET! Kankkunen Pécsen? Elment az autó, egyből mondta ez nem N-es! De Ő sem ért hozzá. ezernyi szitu amit fel lehetne sorolni, de van értelme? csak a sírás megy, de SENKI nem tesz ellene.... Áldom azt a napot amikor hívtak navigálni és nemet mondtam, (azt meg főleg mikor Mckoncz elintézett volna egy autót versenyre, letétbe meg le kellett volna raknom a sajátom...hogy mutassam meg mit tudok jelszóval nem vállaltam) Így a büdös életbe nem fogok belekeveredni a sportágba, és Én is bírkává válni, sodródni az árral, meg nyelni nagyokat.......
Megemeljük a nevezést! ezek telejsen idióták???????? TIPIKUS MAGYAR!
B...meg! pont hogy úgy lehet létszámot teremteni, hogy csökkenteni kell a nevezést, amitől többen indulnak, és a pénz is több lesz! meg a minden homológ....Mi a f..nak???? Ez egy OB ez egy R2 NEM WRC NEM IRC...ott legyen minden az! De amíg nézem a brutálisnál brutálisabb Északi videókat, ahol a marhája egy 20-30 éves autóval 100-140-el hempereg, meg tarvágást csinál méter magasban az erdőben, és kiszáll farmerban, addig miről beszélünk??? mert a haverom ad neked ennyi pénzt...csak tedd kötelezővé a cuccát, és el tudja adni....minden a pénzről szól, csak a csapdájuknak elfelejtettek kijáratot csinálni! így lassan mindenki eltűnik!
Nincs néző? nemmondod! me' nincs wrc...AZ amikor van akkor emg kap az N-től...ME' ÖREG tecnika...miről beszélsz? mitsu az új??? haggyadmá ezeket......
Nincs néző, mert nincs látvány...és PONT...Nem a mitsu tehet róla, mert kimegyek a Csehekhez egy sprintre, és érdekes módon ott a mitsukon van kézifék is...és nem azért használják mert jó csúszkálni, egszerűen emgszokták, mert sok olyan visszafordító van amit különben csak tolatással tudna abszolválni...ja mert náluk más a táj...ja...mert náluk szinte mindenhol lehet rallyt rendezni, mert meg tudnak egyezni!....nem szebre megy....tudod...dehogy tudod, el sem tudjuk képzelni, mert itt ez a természetes.
nah elég a böfögésből, mert már kezd darabos lenni....
2012-04-01 16:32:16
ha a ford citroen lenne, most Petter második lenne.....
2012-04-01 10:53:05
Ha már ápr.1....
a verseny végeredménye...mert az utolsó nap esett az eső! (emlékezetes Mecsek rally volt)
1. Turi Skoda Octavia WRC
2. Benik Ford Fiesta WRC +1:05.6
3. Kiss F. Citroen DS3 WRC +1:06.2
4. Asi Mitsubishi Lancer R4 +1:32.01
5. ifj.Tóth J. Peugeot S2000 +1:40.08
6. Kazár Mitsubishi Lancer +1:45.03
7. Bútor Peugeot S2000 +1:59.05
8. Herczig Skoda Fabia S2000 + 2:01.00
9. Hideg Mitsubishi Lancer Evo X +2:11.05
10. Spitzmüller Mitsubishi L. EvoX +2:15. 07
Soha nem látott szoros végeredmény, aztán felébredtem, és látom:
Eger Rallye 2012 - TÖRÖLVE
2012-03-30 20:56:14
ezek a fordosok....atyaúristen....
2012-03-25 19:20:16
...ezzel az egésszel az a baj, kívülről mindenki okos, tudja a megoldást..... viszont amint bekerül, vagy benne volt, u.úgy eltette a "jussát".... Akik nem tennék el, vagy nem vállalnák, de ha mégis, döntésképtelenné tennék az ebből élők!
Megoldás? NINCS!
hagyni kell..... és majd születik egy új helyette, amire ha jó emberek vigyáznak, ismét erőssé nevelik! ....de ahhoz a nulláról kell kezdeni.
2012-03-22 19:15:07
Jólvan Janó, nyomd inkább a Volvót, hogy hazaérj péntek éjjel! ...mert szombaton Valasskaaa!!!
2012-03-18 14:35:47
nagyon jó a Dara Gábor interjú!
2012-03-15 22:41:47
Személyeskedjek Én is? ...az lenne a trollság :D
NE haverozz......
2012-03-15 22:41:47
Személyeskedjek Én is? ...az lenne a trollság :D
NE haverozz......
2012-03-15 15:55:03
na ez igen! Megvan a hiba oka!
Technikai probléma, eltörött a hátsó lengéscsillapító.
Így már érthető a lassulás.
2012-03-15 13:02:44
Válaszokat vártam volna... fotó meggyőző, még egy futóműs kép jó lett volna.
No mind egy, ez is csak trollkodás :D
2012-03-15 13:02:44
Válaszokat vártam volna... fotó meggyőző, még egy futóműs kép jó lett volna.
No mind egy, ez is csak trollkodás :D
2012-03-15 13:02:44
Válaszokat vártam volna... fotó meggyőző, még egy futóműs kép jó lett volna.
No mind egy, ez is csak trollkodás :D
2012-03-15 12:22:06
na mi van a galambal?
Nézve a fotókat külső nyomok nem igazán vannak. Azon az oldalon van a "szívótorok"? Ennyitől, úgy, hogy külső nyom sincs, elmehet az első kerék? miből van a futómű, papírból?
Amikor az élmezőny leszaggatja egymásról a lökösöket, Ők hogy tudják tartani a tempót?
Arra még nem gondolt senki, nézve a futamokat, hogy a végére mindig belassul, sok futamon az utolsó körökben vesztette el a jobb helyezéseket?
Galamb.
Wéber pár futam és hozza a szintjét
2012-03-12 22:19:15
.:)))
2012-03-12 12:08:38
A második gyorson 98-an kiestek.... mégsem lett etap :)
Tökéletes szervezés! :)
2012-03-12 12:08:38
A második gyorson 98-an kiestek.... mégsem lett etap :)
Tökéletes szervezés! :)
2012-02-23 19:57:33
Megérdemli!
Ő Külföldön IS Gyors volt!
Ő is, ahogy itthon Vele együtt a Rallysport is mára Legenda!
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k