Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
gyurma
Nattán György
2016-01-20 17:54:54
utolsó bejelentkezése
gyurma

143 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
723019071
Napi oldal:
118350
Jelenleg:
2080
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
2012-03-01 07:34:17
Kedves Katona Zsolt!

Azért az már tényleg vérlázító, amit művelsz.

Ismerem a hozzáállásodat, és tudom azt is, hogy alapvetően egy helyes irányba próbáltál indulni. A probléma az, hogy mérhetetlen hozzá nem értésed miatt teljesen tévúton jársz, és az külön ijesztő, hogy gyakorlatilag te irányítod ezt a vonalat. Megdöbbentő, hogy egy olyan ember mint te, aki gyakorlatilag sehova nem tartozik az autósportban (nem vagy tisztségviselő ((ezt a koordinációs bohóckodást remélem te sem gondolod annak)), nem vagy versenyző, nem vagy csapatvezető, és ami legfontosabb sem képesítésed, sem képességed nincs átlátni ezt a problémakört), te vagy a megmondóember.

Kevés valós, és sajnos sok rosszul feltételezett probléma miatt csináltál egy akkora vihart a biliben, amit most több száz ember szív majd meg.
Ne legyél álszent, az, hogy az F csoportos rallye2-es, és a H csoportot RTE autók "életveszélyesek" ez a TE paranoiád, és elég komoly tévedés.

Az ATB-nek és az MNASZnek van felelőssége, de koránt sem akkora, mint állítod.

Jól jellemzi a mai magyar állapotokat, hogy egy hozzá nem értő embercsoport hisztijéből mekkora vihart lehet ma itt csinálni.

A szabályok eddig is jók voltak, elég lett volna finomítani. Egyszerűen be kellett volna tartani. Most indokolatlanul megdrágul, és bonyolódik majd a helyzet a Túrásoknak, és ennek nem más az oka, mint az, hogy néhány ember pénzt szeretne beszedni egy olyan bajnokságból, amihez semmi köze.

Lehet tartani a markodat az RTE felé, sok szempontból jogosan is, de nem hiszem, hogy ennek van itt az ideje.

Ez viszont, amit itt csinálsz, az tényleg minden határon túl megy, legalább ne állítsd már úgy be, hogy Mészáros Iván vagy Pénzes Zsolt követel tartalom nélküli szolgáltatásért pénzt.

Ezt az egészet meg lehetett volna oldani többféleképpen úgy is, hogy mindenki elégedett legyen a végén. Ehhez kellett volna valaki, aki képben van, sajnos nem volt.

A P-csoport szabályai, amit rá akarsz most kényszeríteni a már meglévő autókra, még el sem készült! A tervezet olyan hibás, hogy szégyellje magát, aki összetákolta!

Minden célt, amit megjelöltél el lehetett volna érni nyugiban is. Egyszerűen ÉSSZERŰEN végig kellett volna gondolni, MEGALKOTNI az alternatív megoldást, és UTÁNA megszüntetni a régi utat.
Ezzel szemben most pofán van verve mindenki, és senki nem tudja, hogy mi lesz. Kötelező egy olyan szabály ma, ami még meg sem született!

Március van, pár hét múlva verseny, és jogkövető módon nem tud majd versenyezni sok ember, megint KÉNYTELEN lesz a mutyira.

Nem tudom mi történt a tegnapi megbeszélésen, de félek, hogy hirtelen nem világosodtál meg...

Nem gondolod, hogy jobb lenne inkább csöndben maradnod?!

2012-02-27 10:55:01
Részemről nincs acsarkodás, tények vannak, még ha nem is akarjuk tudomásul venni. Az élet meg már rég nem az autósporttól tartalmas ebben az országban.



2012-02-27 09:29:33
Ezt másképp látjuk. Ha vannak olyan "különböző okok", ami miatt egy Drag pl "kénytelen" betagozódni, akkor innentől kezdve az MNASZ tud valami értéket szolgáltatni a Drag szakágnak. Ugyanebben a pillanatban a Drag is az MNASZ "eltartottja" lesz, hiszen a nem olcsó működés immár nekik is értéket termel. (Azt most ne feszegessük, hogy milyen hatásfokkal.)

Innentől pedig számomra felháborító, hogy míg pl egy rallye A licensz 32.500.- Ft-os árának 30 százaléka megy el a központ működésére, addig pl drag ezt megoldja úgy, hogy kiír valami potom licenszdíjat, és magánúton szedi be a maradék pénzt, megkerülve az MNASz-t, és ezzel magát a közös teherviselést.

Jelzem, hogy még ezzel sem lenne feltétlenül baj, ha az IB-ben nem lenne egyenjogú szavazata ugyanennek a szakágnak, (illetve nem egyenjogú, mert pl. a rallynak egy éve NINCS SZAVAZATA az IB-ben).

Persze ez igazából nem a Drag Szakág hibája, hanem a rendszernek, amiben egy Kohári bármiféle tisztségviselő lehet.

Tehát maradjunk abban, hogy ha a drag mint szakág nem is, de a vezetője komoly károkat okoz folyamatosan a Rally Szakágnak dilettáns viselkedésével.
Innentől nem tudok örülni egy újabb névleg résztvevő szakágnak, ami nem szerepel az MNASZ alapszabályában.
2012-02-27 09:29:33
Ezt másképp látjuk. Ha vannak olyan "különböző okok", ami miatt egy Drag pl "kénytelen" betagozódni, akkor innentől kezdve az MNASZ tud valami értéket szolgáltatni a Drag szakágnak. Ugyanebben a pillanatban a Drag is az MNASZ "eltartottja" lesz, hiszen a nem olcsó működés immár nekik is értéket termel. (Azt most ne feszegessük, hogy milyen hatásfokkal.)

Innentől pedig számomra felháborító, hogy míg pl egy rallye A licensz 32.500.- Ft-os árának 30 százaléka megy el a központ működésére, addig pl drag ezt megoldja úgy, hogy kiír valami potom licenszdíjat, és magánúton szedi be a maradék pénzt, megkerülve az MNASz-t, és ezzel magát a közös teherviselést.

Jelzem, hogy még ezzel sem lenne feltétlenül baj, ha az IB-ben nem lenne egyenjogú szavazata ugyanennek a szakágnak, (illetve nem egyenjogú, mert pl. a rallynak egy éve NINCS SZAVAZATA az IB-ben).

Persze ez igazából nem a Drag Szakág hibája, hanem a rendszernek, amiben egy Kohári bármiféle tisztségviselő lehet.

Tehát maradjunk abban, hogy ha a drag mint szakág nem is, de a vezetője komoly károkat okoz folyamatosan a Rally Szakágnak dilettáns viselkedésével.
Innentől nem tudok örülni egy újabb névleg résztvevő szakágnak, ami nem szerepel az MNASZ alapszabályában.
2012-02-26 14:28:29
Nem az fáj, hogy egy új elem bekerül. Az fáj, ahogyan bekerül. Az alapszabály nem tartalmazza, így legalábbis vitatható. Ha pedig figyelembe vesszük, hogy pl a drag szakág mennyire veszi ki a részét a közös teherviselésből az MNASZ-en belül, akkor nem hiányzik még egy ilyen.

2012-02-24 19:03:03
DuEn, te ezen még komolyan meglepődsz? :)
2012-02-18 13:14:30
Biztos arra gondolt, hogy sokkal többet ártasz, mint használsz.
2012-02-05 20:34:36
FIA előírás az övvágó, ennek megfelelően átvették az MNASz rallye szakágában is. RTE-ben nem tudok róla, hogy kötelező, de hidd el, ha úgy deformálódik az autó, hogy ne adj' Isten megfeszül rajtad az öv, és nem kapsz levegőt, akkor nem fog érdekelni, hogy mennyibe kerül az öv. Persze, csak ha lesz kéznél, ha meg kell várni a Rescue-t egy levegővel, akkor lehet, hogy bajban leszel. Kb 500 Ft-ba kerül, és 50gramm...
2012-01-26 07:28:59
Erre reagálva küldtem én is egy levelet tegnap Gyulay Zsoltnak...

Ezt a január végi határidőt az elnökség szabta saját magának, és 5 nappal a megbízás lejárta előtt még csak azt sem jelezték, hogy majd egyszer lesz új jelölési lehetőség.

Azt is tudjuk, hogy minden egyes alkalommal volt olyan jelölt, aki több szavazatot kapott, mint Endre.

Tehát nem búcsúvacsora lesz az, hanem alapszabállyal ellentétesen, nyilván önkényesen megbízzák megint, mondjuk aznap, mondjuk év végéig, vagy 100 évre.

A vicc az, hogy nem nevezik ki, pedig az sem lenne kevésbé szabályos, csak így ugye nincs szavazati joga az IB-ben a legnagyobb szakágnak...

Nem is értem, hogy ilyen működés mellett hogyan gondolják, hogy lehet új alapszabályt készíteni, és megszavazni.

Szegény Endre meg küzd, csak nem értem minek. RSB mint olyan nem is létezik, sem RSB tagok, hiszen nincs RSB vezető sem, csak egy megbízott...

2011-12-08 08:30:57
Nagyon rossz üzenete van a hungaroringi helyszín-választásnak.

Azt tudni kell, hogy az MNASz székhelyének nem olcsó bérleti díja tartalmazza egy évben egyszer a nagyterem díjmentes használatát. Tavaly azért kellett új helyszín, mert az évi egy alkalmon már túl voltunk, és sok pénzbe került volna. Januárban ez nem merül fel. Nagyon remélem, hogy tanulnak a legutóbbi esetből, és nem próbálja meg senki korlátozni az érkezők személyi szabadságát, mint legutóbb.

Ami viszont ennél is szomorúbb, hogy az Elnökség jól láthatóan nem kíván foglalkozni a napokban hatályba lépő új sporttörvénnyel. Az Országgyűlés hétfőn szavazta meg, sürgős kihirdetéssel, tehát ma-holnap meg is jelenik a Magyar Közlönyben. Nem tudom, hogy ki mennyire tájékozott a vezetők közül, de az biztos, hogy ilyen hozzáállással fel sem merül egy sikeres alapszabály-módosítás, ez pedig nem a sportág érdekeit szolgálja.

Észre kellene venni, hogy egy sportszervezetet nem lehet így vezetni!

Egy élhető rendszerben egy törvény megjelenése után széleskörű egyeztetések kezdődnének, és megszületne egy konstruktív javaslat, ami a sport érdekei mentén módosítja a jelenlegi alapszabályt. Ehhez képest továbbra is 3 ember dönt, nincs egyeztetés (nem is lesz, nincs is rá idő, az ünnepek miatt ez kizárt). Ebből következik, hogy a tagok nyilvánvalóan nem fognak megszavazni egy alapszabály-módosítást, aminek előkészítéséből kihagyták őket. Marad a régi alapszabály, ami senkinek sem jó.
2011-11-30 16:10:04
Sziasztok,

Akkor holnap várunk mindenkit 6-kor!
2011-11-14 23:09:29
Pár érdekesség a szakágvezető-választáshoz:

Az MNASZ legnagyobb szakágának 8 hónapja nincs kinevezett vezetője. Az elnökségnek lehetősége lett volna az alapszabály szerint minden jelölést követően kinevezni szakágvezetőt, ám ezt egyetlen esetben sem tette meg.

Az első szavazáson áprilisban a 76 szavazásra jogosult 86%-a, 65 tag szavazott, ami példátlanul magas szám volt. A szavazók több mint fele, 34-en szavaztak Cselényi Balázsra, és 30-an Botka Endrére. Ezt követően az elnökség arra hivatkozva, hogy egy jelölt sem érte el a minősített többséget (a szavazásra jogosultak 50%-a + 1 szavazat – ebben az esetben 39 szavazó), mely esetben köteles lenne kinevezni a jelöltet, eredménytelenné nyilvánította a szavazást, kinevezte Botka Endrét megbízott szakágvezetőnek (és jelezte, hogy új fordulót ír ki).

Erre egészen május végéig várni kellett (az alapszabály nem szab határidőt), ekkor már 80 tag élhetett volna szavazati jogával, ám az előző szavazás méltatlan lezárása miatt már csak a szavazásra jogosultak 66%-a, 53 tag élt a jogával. A szavazók 60%-a (32db) szerette volna Cselényi Balázst szakágvezetőnek, míg Botka Endrét 39% (21db).
A szavazáson ezúttal sem szerezte meg senki a minősített többséget, melyhez 41 szavazat kellett volna. Az elnökség által felhatalmazott 3 elnökségi tag ebben az esetben is hasonlóan értékelt, a szavazás eredménytelen, ismét Botka Endrét bízták meg, ezúttal már novemberig.

Botka Endre október velején lemondott erről a tisztségéről, melyet az elnökség nem vett tudomásul, továbbra is Botka Endrét tekintette megbízott szakágvezetőnek. Az eset azért is furcsa, mert Endre nem felajánlotta a lemondását, hanem nyilvánosan lemondott. Ennek elfogadását nem lehet mérlegelni, csupán tudomásul venni.

Ezután a legutóbbi fordulóban már csak a jogosult 81 szavazó csupán 26%-a, 21 tag szavazott. Ezek 57%-a szerette volna Cselényi Balázst vezetőnek, és csupán 24% Botka Endrét. Az elnökség ezúttal is fütyült a tagok véleményére, és ismét azt a Botka Endrét nevezte ki megbízott vezetőnek, immár a 2012-es év előkészítésének teljes feladatával, aki néhány héttel korábban mondott le ugyanerről a tisztségről.

Az első két szavazás során az elnökség tagjai személyesen, és képviselőik útján is próbálták befolyásolni a szavazókat, láthatóan kevés sikerrel, ám nyilvánvaló volt, hogy Cselényi Balász nem felel meg az elnökségnek.

Véleményem szerint az MNASz elnöksége figyelmen kívül hagyja a sport érdekeit, saját érdekei mentén szelektíven alkalmazza az alapszabály előírásait, kihasználva annak hiányosságait. A fentieket áttekintve kijelenthető, hogy az MNASZ elnöksége által felhatalmazott 3 vezető tisztségviselő méltatlan módon visszaél azzal a helyzettel, hogy az alapszabály nem rögzíti pontosan, hogy mennyi időn belül kell szakágvezetőt kinevezni, mennyi időn belül kell szavazást kiírni.

A szavazó tagság több mint fele (66,60,57%) egységesen immár 8 hónapja ugyanazt a személyt szeretné vezetőjének, ám az elnökség ezt bojkottálja, és a nyilvánvalóan kevésbé támogatott jelöltet bízza meg.

Köszönjük szépen!
2011-11-14 23:09:29
Pár érdekesség a szakágvezető-választáshoz:

Az MNASZ legnagyobb szakágának 8 hónapja nincs kinevezett vezetője. Az elnökségnek lehetősége lett volna az alapszabály szerint minden jelölést követően kinevezni szakágvezetőt, ám ezt egyetlen esetben sem tette meg.

Az első szavazáson áprilisban a 76 szavazásra jogosult 86%-a, 65 tag szavazott, ami példátlanul magas szám volt. A szavazók több mint fele, 34-en szavaztak Cselényi Balázsra, és 30-an Botka Endrére. Ezt követően az elnökség arra hivatkozva, hogy egy jelölt sem érte el a minősített többséget (a szavazásra jogosultak 50%-a + 1 szavazat – ebben az esetben 39 szavazó), mely esetben köteles lenne kinevezni a jelöltet, eredménytelenné nyilvánította a szavazást, kinevezte Botka Endrét megbízott szakágvezetőnek (és jelezte, hogy új fordulót ír ki).

Erre egészen május végéig várni kellett (az alapszabály nem szab határidőt), ekkor már 80 tag élhetett volna szavazati jogával, ám az előző szavazás méltatlan lezárása miatt már csak a szavazásra jogosultak 66%-a, 53 tag élt a jogával. A szavazók 60%-a (32db) szerette volna Cselényi Balázst szakágvezetőnek, míg Botka Endrét 39% (21db).
A szavazáson ezúttal sem szerezte meg senki a minősített többséget, melyhez 41 szavazat kellett volna. Az elnökség által felhatalmazott 3 elnökségi tag ebben az esetben is hasonlóan értékelt, a szavazás eredménytelen, ismét Botka Endrét bízták meg, ezúttal már novemberig.

Botka Endre október velején lemondott erről a tisztségéről, melyet az elnökség nem vett tudomásul, továbbra is Botka Endrét tekintette megbízott szakágvezetőnek. Az eset azért is furcsa, mert Endre nem felajánlotta a lemondását, hanem nyilvánosan lemondott. Ennek elfogadását nem lehet mérlegelni, csupán tudomásul venni.

Ezután a legutóbbi fordulóban már csak a jogosult 81 szavazó csupán 26%-a, 21 tag szavazott. Ezek 57%-a szerette volna Cselényi Balázst vezetőnek, és csupán 24% Botka Endrét. Az elnökség ezúttal is fütyült a tagok véleményére, és ismét azt a Botka Endrét nevezte ki megbízott vezetőnek, immár a 2012-es év előkészítésének teljes feladatával, aki néhány héttel korábban mondott le ugyanerről a tisztségről.

Az első két szavazás során az elnökség tagjai személyesen, és képviselőik útján is próbálták befolyásolni a szavazókat, láthatóan kevés sikerrel, ám nyilvánvaló volt, hogy Cselényi Balász nem felel meg az elnökségnek.

Véleményem szerint az MNASz elnöksége figyelmen kívül hagyja a sport érdekeit, saját érdekei mentén szelektíven alkalmazza az alapszabály előírásait, kihasználva annak hiányosságait. A fentieket áttekintve kijelenthető, hogy az MNASZ elnöksége által felhatalmazott 3 vezető tisztségviselő méltatlan módon visszaél azzal a helyzettel, hogy az alapszabály nem rögzíti pontosan, hogy mennyi időn belül kell szakágvezetőt kinevezni, mennyi időn belül kell szavazást kiírni.

A szavazó tagság több mint fele (66,60,57%) egységesen immár 8 hónapja ugyanazt a személyt szeretné vezetőjének, ám az elnökség ezt bojkottálja, és a nyilvánvalóan kevésbé támogatott jelöltet bízza meg.

Köszönjük szépen!
2011-10-27 10:47:01
Barnabás!

Amióta volt az MNASz-ben tisztségviselő, aki úgy értékelte, hogy akár 5 millió Ft-os bírság is elképzelhető egy fórum-hozzászólás büntetéseként, azóta szerintem senki nem csodálkozik azon, hogy név nélküli írogatás folyik.

Akik itt névvel írunk, szerintem már mindannyian kaptunk szemrehányást azok tartalmáért, egyszerűen azok, akikről ezek a kritikák szólnak, tökéletesen képtelenek ezt a helyén kezelni, megsértődnek, kötekednek, de sosem gondolkodnak el az írások esetleges valóságtartalmán.

Amúgy a széles nyilvánosság bevonásával én sem értek egyet, ezért is kezdem el a viszonylag zárt beszélgetést a Facebookon, ahol tényleg csak azok olvassák (2-300-an), akiket érint.

Ami a békekötést illeti, a szándék a jelenlegi ellenzék oldaláról megvan, számtalan alkalommal tettünk kísérletet erre. Emellett azt gondolom, hogy szinte minden rendezvényen azon voltunk, hogy jobban menjenek a dolgok.

Egyszerűen van, ami nem változik, szerintem nem lehet egy elnökség helyett egy 3 tagú ügyvezető elnökséget megbízni, pláne nem olyan 3 embert, akik kötődése nyilvánvaló az MNASz-en túl is, mert így gyakorlatilag a köztük lévő hierarchia miatt egyetlen ember irányítja a Szövetséget.

Ami a megegyezést illeti, van pár alapelv, amiből nem enged az ellenzék, ezek egyike, hogy szakmai kérdésekben a szakág dönthessen, és ezt a döntést ne lehessen egy esősen "összeválogatott" és manipulált Intéző Bizottsággal felülírni.

A jelenlegi ügyvezető elnökség sokszor hangoztatott álláspontja, hogy szakmai kérdésben is felettesei mindenkinek, amivel én a leghatározottabb módon nem értek egyet.

Az elnökségnek reprezentatív feladatai vannak, a sportszakmába beleszólniuk veszélyes, és ártalmas dolog.

Persze a sportszakmai vezető (alelnök) lehetne az a személy, aki megvétózza a szakág esetleges rossz döntéseit, de a jelenlegi vezető, Szamos Miklós teljesen alkalmatlan erre a feladatra, mert képtelen a sport érdekei mentén dönteni, az ő elve, hogy az a jó, amit az FIA mond, és nem veszi figyelembe a helyi specifikumokat akár területi, akár létszám, akár anyagi szempontokból. Ezt tetézi, hogy nincs tisztában a saját hatáskörével, és messze túllép azon nap mint nap.

Összegezve ha a fenti dolgokon lehetne változtatni, akkor örömmel születne béke, és megegyezés, de én úgy gondolom, hogy erre kevés az esély, ezek az emberek nem fognak megváltozni, ígérgetnek, de az egész csak egy durva időhúzás, aminek azok isszák a levét, akikért az egész dolog létrejött anno.

Jól példázza az elnökség durva arroganciáját, hogy lemond egy szakágvezető, amit nem vesznek tudomásul, és ki sem írnak a szabályok szerint új választást. Idén március óta nincs rendes rallye szakágvezető, és ez nagyon kényelmes, mert így lehet a fejünk fölött dönteni. Csak ugye ígya 2012-es szabályokat is ezek az emberek fogják hozni, akik gyakorlatilag majdhogynem ellenérdekeltek a rallyesporttal!

U.i.: Én mos írtam, névvel, privát véleményt. Biztos lehetsz benne, hogy lesz következménye, pedig szerintem csak tényeket írtam le, nem is bántó stílusban talán...
2011-09-14 16:24:36
Megfogadtam, hogy befejezem, de...

Az, hogy közel állok Barnához, az nézőpont kérdése, bár a díjkiosztón tényleg közel álltam hozzá...

Voltál már annyira fáradt, hogy olyan volt, mintha részeg lennél? Szerinted, ha egy ilyen versen yután (ne adj' Isten közben) valaki piál/dogozik az megáll a lábán utána?

Túl messzire mentek, ez a véleményem. Lehet, hogy ezek a jelzők nem kedvesek (valóban nem), de Barna a legtöbb magyar versenyzővel ilyen viszonyban van, hogy úgy érzi, megengedheti ezt. Ha nem, akkor majd az illető jelzi. A külföldiek pedig a hangulatot értették az egészből pl. a prológon...

Tényleg nem az én dolgom megvédeni Barnát, meg tudja ő magát, ha akarja, de azt kijelenteni, hogy "nem volt józan az tuti", az azért erős nekem, mert amellett, hogy teljesen kizárt, szerintem sokkal durvább, mint Barna hétvégi szerencsétlen mondatai együttvéve! Ráadásul ez lehet, hogy több emberhez is jut el, ebbe is gondolj bele mielőtt ilyeneket leírsz!


...és igen, igazatok volt/van, kár volt elkezdeni fórumozni megint....
2011-09-14 12:57:30
Szerintem ez a verseny nem volt s***. Ha ezzel csalódást okozok, akkor nekem belefér.

Az más kérdés, hogy ehhez a "nems***hoz" jópár embernek messze erőn felül kellett melóznia, amit -szerintem- egy kis előrelátással másképp is lehetett volna. És még így sem lett távolról sem tökéletes. De az s*** verseny az nem ez. Persze csak szerintem.

Ami pedig a második lehetőséget illeti, nekem ahhoz, és ehhez sincs szinte semmi közöm, gyakorlatilag egy voltam a biztonsági emberek közül a hétvégén, még ha nem is így terveztem..

Én nem úgy látom, hogy a s***t is dicsérem, hanem hogy ti s***ozzátok azt, amit nem illene.

A csapatok elégedetten mentek el, a megfigyelők szintén, a versenyzők nagy része élete legjobb versenyén volt. Életemben nem voltam még olyan díjkiosztón, ahol akkor oszlik el a nézősereg, amikor a szpíker azt mondja, hogy vége. Számomra ez a prológ volt eddig a legjobb amit láttam.

És igen, egész hétvégén csak azt soroltam, hogy mit kellett volna másképp csinálni. De a végeredmény nem volt s***, sőt.

A büfét idehozni meg szerintem teljesen off, ő bérelt egy placcot, nem gondolom, hogy arany áron egyébként, és onnantól azt csinál, amit akar. Ha akar, adhat egymillióért is hamburgert. Én is beleszaladtam csütörtök este, többet nem is mentem arra enni. Jövőre gondolom nem ők lesznek, ez ilyen egyszerű.

Nálam nem verte ki Kőváry a biztosítékot, pedig elsőnek érkeztem a díjkiosztóra, és utolsónak mentem el. Tényleg lehet, hogy baj van akkor velem.

Ami pedig az ORB-t illeti, amiről nem beszéltek, az a szervizpark, ez nem a rendezőn múlott, hanem egy - szerintem - nagyon rossz döntésen, lehetett volna a Pláza parkolóban. Igen, az ORB néhol rosszul járt, ez nekik új, a Rallye2-eseknek nem annyira, itt ők voltak a másodlagos mezőny. Szerintem ez teljesen normális, itt az IRC volt a fő szempont.

Részemről befejeztem, nem akarok, és nem is lehet senkit meggyőzni, csak nem tudtam szó nélkül hagyni, hogy gyakorlatilag ti lebőgésről beszéltek, amikor szerintem elfogadhatóan helytállt Magyarország, ami belőlem, meg belőletek is áll kívülről nézve.

A sisaklopásban egyetértünk, legszívesebben megtérítettem volna nekik a kárt, hogy ne legyen annyira égő.
2011-09-14 12:57:30
Szerintem ez a verseny nem volt s***. Ha ezzel csalódást okozok, akkor nekem belefér.

Az más kérdés, hogy ehhez a "nems***hoz" jópár embernek messze erőn felül kellett melóznia, amit -szerintem- egy kis előrelátással másképp is lehetett volna. És még így sem lett távolról sem tökéletes. De az s*** verseny az nem ez. Persze csak szerintem.

Ami pedig a második lehetőséget illeti, nekem ahhoz, és ehhez sincs szinte semmi közöm, gyakorlatilag egy voltam a biztonsági emberek közül a hétvégén, még ha nem is így terveztem..

Én nem úgy látom, hogy a s***t is dicsérem, hanem hogy ti s***ozzátok azt, amit nem illene.

A csapatok elégedetten mentek el, a megfigyelők szintén, a versenyzők nagy része élete legjobb versenyén volt. Életemben nem voltam még olyan díjkiosztón, ahol akkor oszlik el a nézősereg, amikor a szpíker azt mondja, hogy vége. Számomra ez a prológ volt eddig a legjobb amit láttam.

És igen, egész hétvégén csak azt soroltam, hogy mit kellett volna másképp csinálni. De a végeredmény nem volt s***, sőt.

A büfét idehozni meg szerintem teljesen off, ő bérelt egy placcot, nem gondolom, hogy arany áron egyébként, és onnantól azt csinál, amit akar. Ha akar, adhat egymillióért is hamburgert. Én is beleszaladtam csütörtök este, többet nem is mentem arra enni. Jövőre gondolom nem ők lesznek, ez ilyen egyszerű.

Nálam nem verte ki Kőváry a biztosítékot, pedig elsőnek érkeztem a díjkiosztóra, és utolsónak mentem el. Tényleg lehet, hogy baj van akkor velem.

Ami pedig az ORB-t illeti, amiről nem beszéltek, az a szervizpark, ez nem a rendezőn múlott, hanem egy - szerintem - nagyon rossz döntésen, lehetett volna a Pláza parkolóban. Igen, az ORB néhol rosszul járt, ez nekik új, a Rallye2-eseknek nem annyira, itt ők voltak a másodlagos mezőny. Szerintem ez teljesen normális, itt az IRC volt a fő szempont.

Részemről befejeztem, nem akarok, és nem is lehet senkit meggyőzni, csak nem tudtam szó nélkül hagyni, hogy gyakorlatilag ti lebőgésről beszéltek, amikor szerintem elfogadhatóan helytállt Magyarország, ami belőlem, meg belőletek is áll kívülről nézve.

A sisaklopásban egyetértünk, legszívesebben megtérítettem volna nekik a kárt, hogy ne legyen annyira égő.
2011-09-14 12:57:30
Szerintem ez a verseny nem volt s***. Ha ezzel csalódást okozok, akkor nekem belefér.

Az más kérdés, hogy ehhez a "nems***hoz" jópár embernek messze erőn felül kellett melóznia, amit -szerintem- egy kis előrelátással másképp is lehetett volna. És még így sem lett távolról sem tökéletes. De az s*** verseny az nem ez. Persze csak szerintem.

Ami pedig a második lehetőséget illeti, nekem ahhoz, és ehhez sincs szinte semmi közöm, gyakorlatilag egy voltam a biztonsági emberek közül a hétvégén, még ha nem is így terveztem..

Én nem úgy látom, hogy a s***t is dicsérem, hanem hogy ti s***ozzátok azt, amit nem illene.

A csapatok elégedetten mentek el, a megfigyelők szintén, a versenyzők nagy része élete legjobb versenyén volt. Életemben nem voltam még olyan díjkiosztón, ahol akkor oszlik el a nézősereg, amikor a szpíker azt mondja, hogy vége. Számomra ez a prológ volt eddig a legjobb amit láttam.

És igen, egész hétvégén csak azt soroltam, hogy mit kellett volna másképp csinálni. De a végeredmény nem volt s***, sőt.

A büfét idehozni meg szerintem teljesen off, ő bérelt egy placcot, nem gondolom, hogy arany áron egyébként, és onnantól azt csinál, amit akar. Ha akar, adhat egymillióért is hamburgert. Én is beleszaladtam csütörtök este, többet nem is mentem arra enni. Jövőre gondolom nem ők lesznek, ez ilyen egyszerű.

Nálam nem verte ki Kőváry a biztosítékot, pedig elsőnek érkeztem a díjkiosztóra, és utolsónak mentem el. Tényleg lehet, hogy baj van akkor velem.

Ami pedig az ORB-t illeti, amiről nem beszéltek, az a szervizpark, ez nem a rendezőn múlott, hanem egy - szerintem - nagyon rossz döntésen, lehetett volna a Pláza parkolóban. Igen, az ORB néhol rosszul járt, ez nekik új, a Rallye2-eseknek nem annyira, itt ők voltak a másodlagos mezőny. Szerintem ez teljesen normális, itt az IRC volt a fő szempont.

Részemről befejeztem, nem akarok, és nem is lehet senkit meggyőzni, csak nem tudtam szó nélkül hagyni, hogy gyakorlatilag ti lebőgésről beszéltek, amikor szerintem elfogadhatóan helytállt Magyarország, ami belőlem, meg belőletek is áll kívülről nézve.

A sisaklopásban egyetértünk, legszívesebben megtérítettem volna nekik a kárt, hogy ne legyen annyira égő.
2011-09-13 22:50:19
Azért mi tényleg elég furcsa ország vagyunk...

Mondom ezt úgy, hogy én sem voltam feldobva a hétvégén. De innen a monitor elől így lehúzni ezt a versenyt, az szerintem azért túlzás.

Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de az az anyagi kockázat, amit Jelen István személyesen felvállalt ezzel a versennyel, az önmagában is némi tiszteletet kíván. Azt gondolom, hogy nem túlzás azt állítani, hogy a komplett egzisztenciáját tette kockára. Nevetségesnek tartom azokat az utólagos hozzászólásokat, hogy akkor össze kellett volna rakni 500 Ft-onként, stb. Sokszor láttunk ilyet, beszélni könnyű, de amikor tenni kellene, akkor valahogy nincs jelentkező.

Lehet fanyalogni a prológtól 200 méterre lévő bekerített 500 Ft-os parkolóért, de itt a fővárosban 1 óra parkolás kerül lassan ennyibe. Nem volt kötelező, aki sétált 500 métert, annak ingyen volt....

Pofátlanul drága volt a büfé (ennek ellenére folyamatosan sorállás volt), de ti tényleg azt gondoljátok, hogy egy rendező egyezteti az árakat verseny előtt? Átnézi a biztonságiak önéletrajzát? Belehallgattat egy tolmáccsal a himnuszba? Vagy rákérdez a serlegesnél, hogy ugye ami évek óta jól működik, azt nem most fogod elrontani?
Eközben kapcsolatot tart minden versenyzővel, csapattal, tisztségviselővel, médiással, stb.

Én is azon a véleményen vagyok, hogy lehetett volna sokkal jobb. De azért amiket itt lejjebb olvasok, azok azért túlmennek a határon.

Nem sok nemzetközi versenyen dolgoztam, lehet, hogy ezek a külföldi csapatvezetők mindenhol, mindenkivel ilyen barátságosak, és nem azt mondják amit gondolnak. Nekem mégis őszintének tűntek, és nyoma sem volt annak a hangulatnak, amit ti itt lefestetek.

Az FIA és IRC megfigyelők tudtommal elégedetten távoztak!

Sok dolog tényleg nem jól sikerült a hétvégén, de még több minden igen!

Én a legs***abbul akkor éreztem magam, amikor kiderült, hogy a német páros versenyautójából kilopták a "nézők" a sisakot, meg a hansot amíg az OK táblát mutatták...

A Kőváry Barna témához:

Lehet rá is kiabálni, még igazatok is van sok mindenben. De aki kint volt a prológon, az tudja, hogy hosszú évek óta nem volt ilyen jó hangulat. Biztos ez nagy részben köszönhető a versenynek, a versenyzőknek, de szerintem Barnának is. Sok hülyeséget beszél, de ez sosem volt másképp. Ez egy stílus, amit sokan nem szeretnek. Sokan meg igen, nem hiszem, hogy ártott volna a rendezvénynek, sőt...

A díjkiosztóról nem is beszélek, mert azt nem is tervezte, konkrétan megcsinálta a prológot, ment egy IRC távot előfutóként, majd miután megérkezett a dobogóhoz, a kocsiban átöltözött, és lenyomott egy 4-5 órás díjkiosztót.

Ezek után azt hiszem belefér, ha nem volt minden pillanatban a helyzet magaslatán.

Jobb lett volna egy szpíker, aki egyforma hangsúllyal beszél órákon át, nem érti amit olvas, és elrontja a neveket, mert sose hallott róluk?

Jó lenne már egy kicsit látni a dolgok jó oldalát, volt verseny, nem is akármilyen. Nekem olyan emberek mondták, hogy látták, akik eddig talán egy perc rallyt nem néztek még.

Inkább meg kellene köszönni azoknak, akik ezt összehozták, és akik dolgoztak, hogy így sikerüljön.
Szerintem kevesen voltak, akik direkt rosszul csináltak valamit...

Májusban lesz lehetőség javítani!
2011-09-13 22:50:19
Azért mi tényleg elég furcsa ország vagyunk...

Mondom ezt úgy, hogy én sem voltam feldobva a hétvégén. De innen a monitor elől így lehúzni ezt a versenyt, az szerintem azért túlzás.

Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de az az anyagi kockázat, amit Jelen István személyesen felvállalt ezzel a versennyel, az önmagában is némi tiszteletet kíván. Azt gondolom, hogy nem túlzás azt állítani, hogy a komplett egzisztenciáját tette kockára. Nevetségesnek tartom azokat az utólagos hozzászólásokat, hogy akkor össze kellett volna rakni 500 Ft-onként, stb. Sokszor láttunk ilyet, beszélni könnyű, de amikor tenni kellene, akkor valahogy nincs jelentkező.

Lehet fanyalogni a prológtól 200 méterre lévő bekerített 500 Ft-os parkolóért, de itt a fővárosban 1 óra parkolás kerül lassan ennyibe. Nem volt kötelező, aki sétált 500 métert, annak ingyen volt....

Pofátlanul drága volt a büfé (ennek ellenére folyamatosan sorállás volt), de ti tényleg azt gondoljátok, hogy egy rendező egyezteti az árakat verseny előtt? Átnézi a biztonságiak önéletrajzát? Belehallgattat egy tolmáccsal a himnuszba? Vagy rákérdez a serlegesnél, hogy ugye ami évek óta jól működik, azt nem most fogod elrontani?
Eközben kapcsolatot tart minden versenyzővel, csapattal, tisztségviselővel, médiással, stb.

Én is azon a véleményen vagyok, hogy lehetett volna sokkal jobb. De azért amiket itt lejjebb olvasok, azok azért túlmennek a határon.

Nem sok nemzetközi versenyen dolgoztam, lehet, hogy ezek a külföldi csapatvezetők mindenhol, mindenkivel ilyen barátságosak, és nem azt mondják amit gondolnak. Nekem mégis őszintének tűntek, és nyoma sem volt annak a hangulatnak, amit ti itt lefestetek.

Az FIA és IRC megfigyelők tudtommal elégedetten távoztak!

Sok dolog tényleg nem jól sikerült a hétvégén, de még több minden igen!

Én a legs***abbul akkor éreztem magam, amikor kiderült, hogy a német páros versenyautójából kilopták a "nézők" a sisakot, meg a hansot amíg az OK táblát mutatták...

A Kőváry Barna témához:

Lehet rá is kiabálni, még igazatok is van sok mindenben. De aki kint volt a prológon, az tudja, hogy hosszú évek óta nem volt ilyen jó hangulat. Biztos ez nagy részben köszönhető a versenynek, a versenyzőknek, de szerintem Barnának is. Sok hülyeséget beszél, de ez sosem volt másképp. Ez egy stílus, amit sokan nem szeretnek. Sokan meg igen, nem hiszem, hogy ártott volna a rendezvénynek, sőt...

A díjkiosztóról nem is beszélek, mert azt nem is tervezte, konkrétan megcsinálta a prológot, ment egy IRC távot előfutóként, majd miután megérkezett a dobogóhoz, a kocsiban átöltözött, és lenyomott egy 4-5 órás díjkiosztót.

Ezek után azt hiszem belefér, ha nem volt minden pillanatban a helyzet magaslatán.

Jobb lett volna egy szpíker, aki egyforma hangsúllyal beszél órákon át, nem érti amit olvas, és elrontja a neveket, mert sose hallott róluk?

Jó lenne már egy kicsit látni a dolgok jó oldalát, volt verseny, nem is akármilyen. Nekem olyan emberek mondták, hogy látták, akik eddig talán egy perc rallyt nem néztek még.

Inkább meg kellene köszönni azoknak, akik ezt összehozták, és akik dolgoztak, hogy így sikerüljön.
Szerintem kevesen voltak, akik direkt rosszul csináltak valamit...

Májusban lesz lehetőség javítani!
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k