Kedves Holczer Dani!
Lada 1600A, MNASZ gépkönyvvel egy ilyen amatőr ominózus ARC-Városlődi verseny autó felkészítéssel, gumikopással, benzinnel + minden egyéb költséggel (1 pilóta + 1 navigátor + 1 szurkoló) max. 100eFt
Ha nekem I. osztályban kellene mennem, egy versenyen mondjuk Miskolcon, (nem nézve azt, hogy még kellene költeni az autóra, hogy oda jó legyen) min. 800eFt
Ebből a pénzből én egész évben versenyzek ARK-ban, és nem csak egy versenyen megyek I. osztályban.
Én jobb anyagi helyzetben vagyok, mint a versenytársaim nagy része,
DE!!! soha nem fogok menni I. osztályban, inkább betolom az autóm a garázsba és majd mutogatom a gyerekemnek, meg majd berregünk hozzá.
Naív elképzelés, hogy az emberek akik itt versenyeznek feljebb fognak menni és csak a ti kedvetekért több pénzt fognak áldozni az amúgy sem olcsó ralizásra.
Egy dolgot nézzetek meg és gondolkozzatok el rajta! A TME-t beszüntettétek. Az ottani versenyzők milyen versenyen szoktak indulni????
Ettől függetlenül a biztonság növelésével és a fokozottabb technikai ellenőrzéssel egyetértek. De nem lehet fűnyíró elven elsöpörni mindent!!!
Mindennek kell hagyni időt. Nem várhatjátok el, hogy aki sok milliót költött az autójára, az jövőre dobja ki a kukába és építsen egy olyant, ami a jövő évi szabályoknak megfelel.
Sportrendszám: mennyiben lesz jobb az, hogy az autómon SP rendszám lesz? Így is minden évben elviszem a NKH-hoz és ott minden műszaki feltételnek megfelel. Nem kell sok pénzért elvitetnem a Hungaroringre, hanem begurulok vele Veszprémbe!!!! Ha műszakilag nem megfelelő úgyis megbukik a vizsgán.
Marits János