RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
karter
Zsolt
2011-12-04 19:39:25
utolsó bejelentkezése
karter

9 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
710811776
Napi oldal:
257092
Jelenleg:
3884
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
karter hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
2011-12-04 19:37:57
Szia Doky!

Nagyon eltűntél. Pedig szükség lenne az egyenes gerincre! Én mindig azt mondom ennél lejjebb nincsen, de sajnos úgy látszik van és egyre kevésbé hiszem, hogy újra talpra áll szeretett sportágunk.
2011-01-25 10:55:12
viperanfs

Szegény Gyulának lenne gondja, hogyha az összes nyilatkozatával szembesítenék. Az egyik része ellentmond egymásnak, a többi nyelvtanilag értelmezhetetlen...

A Cigi interjú nálam is viszi a prímet:)
2011-01-24 21:04:41
cabdriver

Nem erre gondolsz. Kicsit hosszú de érdekes, 2007-ből:

Tisztelt Versenyzőink, Fórumozók, és Rallyesportot szerető emberek!

Először is az RSB és a magam nevében is szeretném megköszönni a sok karácsonyi és újévi üzenetet, jól
esett!

Életem legutóbbi harminc évét a rallyesport sűrűjében, mindent a sportágnak alárendelve éltem. Érthető
tehát, hogy a kialakult körülményekre való tekintettel fájó szívvel ragadok tollat. Mégis megteszem,
hisz úgy érzem, a rallyetársadalom osztatlan egysége, és közös szenvedélyünk, a rallye jövője forog
kockán. Nyílt szavú, egyenes embernek ismertetek meg, olyannak, aki a sportágért nemcsak tollat
ragadott, hanem az ördöggel is lepaktált. Merthogy ő történetünk főszereplője...

2005.: A mogyoródi különítmény kéréssel fordult hozzám Frank Tamás ügyében. A decemberi közgyűlésen
nagy csatát vívtunk, hogy Frank úr bekerüljön az MNASZ elnökségébe. Mindennek természetesen ára volt.
Horváth Miklós távozott, alapszabályt módosítottunk, új alelnöki pozíciót hoztunk létre, ám Frank Tamás
üzleti és támogatói háttere bíztató jövőképet festett a rallye számára. Végső célkitűzésként ott
lebegett, hogy csatlakozhatunk a rallye világbajnokságot rendező országok sorához, hisz Frank úr a
Formula-1-ben betöltött szerepe miatt előkelő pozícióból tárgyalhat a VB érdekében. Meggyőzően érveltek
a háttérből is (Szamos Miklós, Dancsó Pál, Faluvégi Péter). A "transzferrel" mindenki jól jár,
beleértve az egész Szövetséget. Elhittük. Tévedtünk, és most a tavalyi ár sokszorosát fizetjük...

Ahogy az lenni szokott, egy ideig minden jó irányba haladt. Szamos Miklós részt vett az RSB üléseken,
dicsérte szervezettségünket, előrelátásunkat, munkabírásunkat. Az IB-n is többször elhangzott, hogy
elhivatott, a sportág iránti kellő alázattal bíró szakemberek egyengetik a magyar rallyesport
fejlődését. A versenyzőközpontúságot szem előtt tartva létrehoztuk a rallye titkárságot,
egységesítettük, csinosítottuk a szakágat. Mindezt miért? Egyszerű a válasz: a miénknek éreztük...

Aztán ahogy az lenni szokott, a fordulat sem maradt el. Mi mást is várhattunk volna egy sportban már
oly sokszor megégett embertől. Hirtelen nem számított az érző rallyes szív, a kórházban a rallye
ajándékaitól csillogó szemű gyerekek, nem számított, hogy mi ezt életre-halálra játszottuk. Egyetlen
egy dolog volt csupán fontos: Frank Tamás elnöki pozícióba kerülése. Pedig én elmondtam neki a
receptemet: "Tamás, két-három év alatt megismernek, megszeretnek a versenyzők. Lehet, hogy addigra
Ferjáncz Attila belefárad, akkorra már neked is lesz hiteled, és jogod az elnöki székre." Ő azonban a
saját "jól bevált" receptjét alkalmazta: Vedd az MNASZ legnagyobb tekintélyét, Ferjáncz Attilát, tipord
sárba fél év alatt a hírnevét, döntsd le az élő legenda nimbuszát. Ezután vedd a második legnépszerűbb
embert, győzd meg munkájának sikerességéről és támogatásodról (havi x forint és az ehhez járó
szolgálati autó). Az egyveleget kicsit hagyd állni, de időközben ne felejts el szép számú csatlóst
magad köré gyűjteni. A forráspontnál pedig bizonyíts, csúsztass csalást, hazugságot akire csak lehet. A
végeredmény: szabad út a hatalomhoz.

A hatalomhoz, amit kizárólag szakmai tudással és megfelelő rálátással lehet kézben tartani. A rallye
nem Formula-1. A rendező pénze nem az állam pénze. A rendezvény sikertelensége esetén a versenyrendező
csődbe is mehet. Mi elértük, hogy az ország területén lévő jó adottságú pályáink kihasználásához a
városok is csatlakozzanak, magáénak érezve ily módon a rallye rendezvényt. Jó sportbaráti kapcsolatot
alakítottunk ki az egyes városok polgármestereivel (Eger, Miskolc, Dunaújváros, Szombathely, Veszprém,
Pécs). Elégedetten zártuk az évet, és nem kifogásoltuk, hogy 10 vagy 16 %-ot vesznek le a központi
költségvetéshez a reklámszerződésekből befolyó összegekből. Én személy szerint soha nem foglalkoztam a
költségvetés tervezésével, mérlegével, vagy a kiadási résszel. Csak akkor, ha rám szóltak. Senki előtt
nem titok, - egyébként is nyíltan vállalok mindent - hogy volt egy ráfizetéses évünk is. Gondolok itt a
márciusi tesztversenyre, a két rallye2 főtámogatóra, akik két héttel a verseny előtt léptek vissza,
továbbá a Hungaroring bérleti díjára, sportbírói kifizetésekre. Az összeg körülbelül 5 millió forintra
rúg. A Kassa Rallyen a rendezők nem teljesítették a szerződésben leírtakat, így a versenyzők
biztosítási díját átvállalta az RSB. A Formula-1-re pedig egyetlen bizottság vásárolt jegyeket,
mégpedig 760 000 forint értékben. A Rallye Bizottság. Később Szamos úr felvetette, hogy kaphattunk
volna kedvezményt. Eső után köpönyeg...

Hát ebből származik az a bizonyos hiány, amit annyit emlegettek az elmúlt időszakban.

Annyit azért mindenkinek tudnia kell, hogy mielőtt kifizetésre kerül valami, azt előbb megszavazza az
RSB, majd az IB is.

Az év végi gazdasági beszámoló után kiderült, negatív a szaldónk. Szorítottunk a nadrágszíjon, majd pár
hónap múlva Szamos Miklós jelezte, hogy a reklámpénzek meghozták a várva várt enyhülést. Persze akkor
semmi sem számít Frank Tamásnak, ha a két akadályozó tényezőt kell hiteltelenné tenni a "nemes" ügy
érdekében. Elfelejti, hogy Ferjáncz Attila köztiszteletben álló rallye legenda. Elfelejti, hogyan is
került alelnöki pozícióba. Az akkori csatározások legnagyobb áldozata Ferjáncz Attila, aki hitét
vesztette, mivel Kokó és a rallyesok a Hungaroring csapatát (Frank Tamás, Szamos Miklós, Dancsó Pál,
Faluvégi Péter, Cserkuti József, a további két elnökségi taggal szemben: Ferjáncz Attila és dr. Dézsi
Mihály) juttatta lépéselőnyhöz. Ebben az összetételben valóban nehéz volt döntéseket hozni.
Ismeretségünk 30 éve alatt Ferjáncz Attila két alkalommal neheztelt rám. Eme második félreértésem miatt
ezúton mindenkitől elnézést kérek. Az alagút végén pislákoló fény nem a mi rallye VB futamunk volt,
hanem egy hosszú hatalmi harc taktikai lépése.

Szinte pontosan előrejelezhető, hogy mi történik abban az esetben, ha a zárt pálya urai félrevezetve az
erdő szabadságában száguldó versenyzőket átveszik az irányítást. A szervizparkokban, gyorsasági
szakaszok céljában nem Ferjáncz Attila, Büki Ernő és Kokó jelenlétével zajlik majd a rallye. Rövid idő
alatt, egy ma népszerűségében tündöklő, irigylésre méltó nézőszámú top szakágat a többi szakág
szintjére elnyomva fognak működtetni. Hisz a több mint 100 egyesületet felvonultató rallye bántja a
választási érdekeiket. A mi múltunk mindig tartalommal volt tele Ferjáncz-Hideg-Ranga-Tóth-Benik és a
sok tehetséges fiatal, akik győzelemre törekednek, mind valami másban hisznek. Más szakágak
vezéregyéniségeit nem megbántva - Cserkuti-Darázs-Kotán-Baba - mondom, hogy belül a sportolók érzik a
rallye egyedülálló voltát és különlegességét.

Nem fájdalomból, hanem csalódottságomban mondom, van-e hitele a Hungaroringen 2007. 01. 05-én
megtartott (Török, Földes és mások által szervezett) szerény összejövetelnek, ahol a rallye jövőképe
helyett másfél órán át arról folyt a vita, hogy a kezelhetetlen, és költekező Kokó helyett ki legyen a
szakág "méltó" vezetője? Bár ennyit foglakoztak volna a BP Rallye 2007 augusztusáig nyújtott több
milliós hitelével. A két adós tehát nem egyforma elbírálás alá esik. Igaz, az RSB 4 év alatt sok 10
millió forinttal gyarapította a Szövetség közös vagyonát is. Most csak az egyik hitelkérő a bűnös, hisz
ezzel hiteltelenségét lehetne bizonyítani a Tagok előtt.

Az említett értekezlet komolyságára utal a "csatársor" felállása is: Miki legyél Te az elnök, én meg a
Péter leszünk az alelnökök. A Ringen úgyis fordítva áll a dolog, ott én vagyok a munkaadód. A Formula-1
sportszakmai munkái idejére majd lemondasz pár napra, mert egy díjátadó elnök mégsem szervezheti a
versenyt.

Hitelességhez tartozik Lakatos Robi elnökségi tag jelölése, de Ő legalább tudta hol a helye, így
visszautasító reakciójának volt ereje. Ez is bizonyítja, hogy az RSB tagjai jól kiválasztott, valóban
mindenre alkalmas szakemberek. Persze őket is más találta ki. Hol van az "újonnan megalakuló elnökség"
jövőképe? Hol van a Ti utánpótlásotok a vezetésben. Ügyeltetek, hogy zártkörű legyen a jövő is. Bántó
szó nélkül... Faluvégi úr! Hány éve kérjük a sportbírók fiatalítását, és a Te személyes helyettesedet?

Szamos Miki! Csalódott vagyok, mert én nem egyeztem meg Veled, és mással sem semmiben. Te érzed ugyan a
bizalmukat, és a vezetés reményében szolgálod az ügyet.

Te tudod a legjobban, nincs vagyonom, sem házam, sem autóm. Egyetlen káros szenvedélyem a Rallye,
amiben 30 éve élek... de látod, én tudtam nemet mondani egy jó ajánlatra ott a parkolóban. Az ördöggel
kötött paktumot már felbontottam - hisz én az ördöggel is cimboráltam a Rallye-ért. Kinek számítanak
akkor még a morális értékek? Hisz egy óbudai vagány lelkében, szívében még mindig fontos az adott szó,
és bármennyire is furcsa, nekem a Himnusz még mindig kellemes remegést okoz...

Nem fogom elfelejteni, hogy 3-4 hónap alatt különböző praktikákkal megpróbáltatok bemocskolni, hisz
ezzel nem egy katonát, hanem magát a Rallye-t nyertétek volna meg. Akkor sem taktikáztam, és most sem
fogok. Az elnököt, akit hibáival együtt megválasztott a Tagság, tisztelem a Rallye-sokkal együtt, és
nem így képzelem el a búcsúját...

Tőled viszont elköszönök! Sajnálom, hogy nem tudtál taktika nélkül, igaz, őszinte ember maradni, és ne
feledd, amiben állítólag megegyeztünk, azt én betartottam. Amíg nem kapok rajtengedélyt, nem szólok.
Miki! Én megkaptam!!! Te kitől fogod? Attól, aki egyetlen egy Rallye2-es versenyen sem volt ott a
díjkiosztón, most mégis a Rallye jövőképét építi. Attól, aki márciusban médiajogainkkal bombát
robbantott, aki elfelejtette, hogy a számon kért milliós szállásszámlákból 1,4 millió az ő Sport1 TV-s
munkatársainak a költsége. Esetleg attól, aki visszaélt a neki bizalommal átnyújtott szponzori
szerződéseinkkel? Szolgáld az ő ügyét, de ez maradjon F1-es terület.

Ne feledd el soha, hogy a rallye és a Himnusz minket összehozott. Most más választ el örökre.

Végül, de nem utolsó sorban a "reformerek" hatalmi harca súlyosan kihat a szezonkezdésre. Eljutottunk
odáig, hogy már nemcsak az általuk persona non grata-nak titulált személyek munkáját hátráltatják,
hanem az egész autósport eddigi gördülékeny működése elé állítanak veszélyes akadályokat.

Ui.: Fő a bizalom. Az ellentábor pénteken délelőtt a Ringen gyűjti a szavazatokat, amiket azután
"megbízható" emberek kezébe adnak, akik majd jelre együtt szavaznak... A kérdés csak az, hogy mire?

Köszönöm türelmeteket,

Jó döntésetekben bízva:
Dudás Gy. Kokó 2007. január 09.
2011-01-22 12:59:58
rsport!

Ez nem gyenge feltételezés, hogy Roni legyen az elnök, de még ezt is el tudnám képzelni. Igaz, amikor a többi öregre céloztam, akkor pont nem ő rá gondoltam... Hátha nyilatkozik róla nekünk!
Nekem az is nagyon furcsa lenne, ha egy Gyulai ilyen emberekhez adná a nevét, mint pl. KOKO vagy Frank.
2011-01-20 22:05:23
Roni!
Az meg sem fordul a fejedben, hogy fordítva is történhetet? Hogy a T-Mobil vagy az Arany Ászok kinek a segítségével lett az MNASZ támogatója? Vagy esetleg kérdezd meg Frank barátodat, amikor hatalomra került, ezeknek a cégeknek mit mondott, mennyiért maradhatnak itt! Úgy futottak a szövetségtől ahogy lehetett... Minimálisan maradtak benne a dolgokban, aztán ahogy esett a színvonal, azt a keveset is elvették és ebben KOKO keze is vastagon benne volt.

Ami a kapcsolatokat illeti, abban egyetértünk. De az előző vezetőkről ugyanezt mondtátok és mi lett, lásd feljebb...

Ha más öregek jönnének és mások állnának ki értük, az elfogadható lenne, de így marad a két oldal. Az egyik már kapott lehetőséget és most próbáljuk meg a másikat.

Egyébként olyan érzésem van, mintha üldözési mánia kezdene eluralkodni Tóthék miatt. Ha két ember tényleg ennyire megtudja kavarni szerinted a tagságot, és irányítja a szövetséget, akkor nem kellene velük pláne leülni és együtt dolgozni? Valamit csak tudnak akkor, nem?
2011-01-20 09:02:35
Azt írod Roni: "Ha eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt halljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van."

Ezt halljuk évek óta és nem történik semmi!!!!!!!!!!! Mindig meg van ígérve, hogy olcsóbb lesz minden, licence, a pályák, stb.

Ti tényleg elhiszitek, hogy a rali kaphat állami támogatást??????? Az csak a Forma I-nek jár. A többi le van s***va.

Vegyük már tudomásul, hogyha a magán cégek sem támogatják a futamokat, versenyzőket mert válság van, illetve olyan a sportág megítélése, hogy kifordulnak az ajtón, akkor az állam sem fogja. Nem beszélve arról, hogy ilyen helyzetben nem is lenne etikus a részéről. Több támadás kapna a szövetség, mit amennyit érne a kapott lé.

Ha rend lenne, be lehetne vonni lassan a cégeket újra. Csak ahhoz olyan kapcsolatok, emberek és KOMMUNIKÁCIÓRA van szükség. Ez nincsen meg. Eddig sem volt. Most mitől lenne?

Aki látta a Digi TV-n KOKO szereplését, az megerősítheti, hogy nem tud beszélni, ilyen hogy megy el tárgyalni?
Komolyabb cégektől páros lábbal rúgják ki. Koncepció, elképzelés nélkül. Ennél még az is jobb lenne, ha készülne rá, leírná és felolvasná, de szerintem sajnos ez sem menne...
2011-01-20 08:25:25
Azt írod Roni: "Ha eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt halljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van."

Ezt halljuk évek óta és nem történik semmi!!!!!!!!!!! Mindig meg van ígérve, hogy olcsóbb lesz minden, licence, a pályák, stb.

Ti tényleg elhiszitek, hogy a rali kaphat állami támogatást??????? Az csak a Forma I-nek jár. A többi le van s***va.

Vegyük már tudomásul, hogyha a magán cégek sem támogatják a futamokat, versenyzőket mert válság van, illetve olyan a sportág megítélése, hogy kifordulnak az ajtón, akkor az állam sem fogja. Nem beszélve arról, hogy ilyen helyzetben nem is lenne etikus a részéről. Több támadás kapna a szövetség, mit amennyit érne a kapott lé.

Ha rend lenne, be lehetne vonni lassan a cégeket újra. Csak ahhoz olyan kapcsolatok, emberek és KOMMUNIKÁCIÓRA van szükség. Ez nincsen meg. Eddig sem volt. Most mitől lenne?

Aki látta a Digi TV-n KOKO szereplését, az megerősítheti, hogy nem tud beszélni, ilyen hogy megy el tárgyalni?
Komolyabb cégektől páros lábbal rúgják ki. Koncepció, elképzelés nélkül. Ennél még az is jobb lenne, ha készülne rá, leírná és felolvasná, de szerintem sajnos ez sem menne...
2011-01-19 11:31:18
Ami az állami támogatást illeti, az maximum a ringig jut el és kész. A lényeg pedig ez, a Forma I. Régi vezetőink tudják, hogyan lehet ebből profitálni és ezért mennek a koncért.
Ha azt megkapnák megint, akkor a csapat nagy része hátradőlne és megint les***nák a többi szakágat, köztük a ralit. Lásd az előző éveket.

A mai helyzetben azt hinni, hogy az állam a technikai sportokra pénzt fog adni, az meghűlt.

Kíváncsi leszek arra, ha megszűnne kis hazánkban a Forma I, lenne-e ilyen tülekedés a posztokért az "öregek" részéről:)
2011-01-18 13:04:06
Roni01!

Nekem csak az a furcsa, hogy két olyan embert (Tóthék) szapultok, szapulsz, akiknek az a legfontosabb, hogy fusson a szekér és ne legyen tele s***ral. Már csak azért is, mert nem ebből élnek, van saját jövedelmük és nincsenek rászorulva az MNASZ fillérjeire, elszámolásos formában. Másrészről emberileg sem engedhetik meg maguknak, hogy ilyen kicsinyes dolgokba fussanak bele, mint például KOKO tette azt az elmúlt években.
Mondjuk Dr. Tóth tényleg idegesítő lehetet az elmúlt években, hiszen a jog oldaláról közelítette meg a történéseket és ez sokaknak nem tetszett (lásd. etikai határozatok). Pedig ezek a határozatok, a legsötétebb 50-es évek forgatókönyveit követte…

Azzal jössz, hogy ki, mikor, mit mondott. Kezdjem én is sorolni, miket mondott, ígért Gyulánk? Értelmetlen. Azzal jöjjünk elő inkább, hogy ki, mit, mikor csinált. A tények beszéljenek és ne a sztorik.

Az is érdekes, hogy Frank ismét nyeregbe száll, egy olyan tagság kegyeiért, akik minden alkalommal elutasították, igaz egyszer a haverok megszánták és kreáltak neki egy kegyelmi posztot.
Ezek az emberek, akik ismét vissza szeretnének térni, az elmúlt években ott voltak a tűz körül, mégsem történt semmi. Megélhetési vezetők, mint ahogyan nagyon sok versenyző is az, sajnos. Ezért, az érdekek mindig is mások lesznek, mert más az indítatás.

Miért nem hagyjátok, hogy a másik oldal is megpróbálja? Miért nem ti álltok fel mögéjük. Mind két ember a munkájában bizonyított, hogy képes az irányításra, tudnak olyan embereket maguk mellé állítani, akik a segítségükre legyenek. Legyetek, az öregebb, tapasztaltabb emberek jogán azok, akik engednek és segítenek a háttérből.

Nagyon rossz látni, hogy az elmúlt években kedvenc sportágunk a porba hullott és egyre bizonytalanabb, hogy egyáltalán valaki vissza tudja-e állítani a régi fényét!

Versenyző!
Nagyon hasonlítasz egy osztrák pilótára, csak a neve nem jut eszembe:)
karter hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k