Egy pár gondolat!
Az alsómocsoládi gyorson valóban veszélyes volt a sok néző!
Aki nincs itt az nem tudja mennyi néző van! Rengeteg!
A baj az, hogy a kilátogatók kb. 75-80%-a most van először raliversenyen. Pl.: elmegy egy autó, és kisétálnak a pályára, hogy megnézzék még hátulról is, csakhogy a következő autó már odaér addigra. Sőt, a cél és a beíró közötti szakaszon konkrétan 3 arc menetiránnyal szemben biciklizett egymás mellett!
Ettől függetlenül valóban nem kellett volna törölni, csak több biztonságit, sportbírót, rendőrt kiállítani ezekre a problémás szakaszokra!
A 6. gyors is megállt mert összeverekedtek!
Azért ez elég gáz Magyarországra nézve.
A másik az, hogy az előfutók konkrétan élhettek át Gruppe B-s élményeket, mert egy-egy kanyar után konkrétan a velük szembe sétáló tömeg látványa fogadta őket, ami vagy szétnyílt, vagy fékezni kellett
Szia!
Felmész a Rallybrothers.com honlapra, és a lap jobb oldalán alul találsz egy bannert, amire kattintva emailben megrendelheted!
Fontos, hogy hivatkozz az oldalra, mert csak akkor kapsz kedvezményt!
J-M Latvala bukása az 1. gyorson: http://www.youtube.com/watch?v=9Fyjq1XojNY
2011-05-06 18:03:02
Érdiékről semmit nem tudni...
2011-05-06 15:32:31
De azért az, hogy a 3. gyorson Loeb, Ogier és Petter Solberg ugyanazt futotta, az elgondolkodtató.
2011-05-06 15:30:53
hirtelen túl korai öröm volt...
bocs
2011-05-06 15:03:43
És ilyen tényleg nem létezik! :))))
Turán Frigyes és ifj. Érdi Tibor egyforma időt autózott az 5. gyorson (19:49.6), viszont a vicc, hogy még hárman ugyanezt az időt futották a 21,32 kilométeres szakaszon!
"Persze hogy nem került ki.....hiszen nincs belőle anyagi hasznuk.
ennyi:("
Mi van? Itt most mire céloztál?
2011-03-27 10:50:24
Az RTE, mint utánpótlás bajnokság szerintem valóban harmadosztálynak tekinthető! Ettől függetlenül ez nem azt jelenti, hogy az ott szereplő pilóták is harmadrendűek.
Nem az MNASZ feladata lenne, hogy operatőröket, riportereket, és vágókat fizessen azért, hogy a rali bekerüljön a tévébe. Az MNASZ-nek az lenne a dolga, hogy megfelelően promotálja a rendezvényeket, ami felkelti a média érdeklődését, és ők maguk küldjék ki a saját forgatócsoportjukat! A MNASZ terve között szereplő médiareferens posztra nagyon is szükség van! Remélem megfelelő ember kerül ebbe a pozícióba!
Ranga Laciról mi itt Pécsen meg fogunk emlékezni! Már 85%-ban kész a tervezet! Idejében jelezni fogunk!
2011-03-27 10:14:05
De az autóklub nem sportági szakszövetség!!!
2011-03-19 11:20:10
Nincs jogi lehetősége az RSB-nek arra, hogy külön váljon az MNASZ-től! A Sporttörvény szerint csak olyan szövetség lehet sportági szakszövetsége egy sportágnak, mely tagja ezen sportág nemzetközi szervezetének is! Mivel a rallye az FIA hatálya alá tartozik, és az MNASZ az FIA tagja, csak ő lehet a rallye sportág szakszövetsége Magyarországon.
És ha alakul is bármilyen Rallye szövetség, az FIA azt nem fogja hivatalosként elismerni, ezért mind a magyar, mind az európai jog szerint bukik a történet!