Hallott e már valaki, valamit az új sport-rendszámról a versenyautókhoz?
2011-09-28 07:51:05
!
2011-09-27 10:34:16
type-r
Hát mi volt Veletek? Gellért is kiesik? Micsoda dolog ez!
2011-09-25 18:28:36
Mitörtént?
2011-09-24 20:09:15
egy döntést mindig nehéz hozni. Igaz, idén is, még kevesen indultunk kategóriában , ráadásul utcai gátlóval, de még is csak a bajnokságot dobtuk el magunktól. Igy aztán nehéz lenne a pálya szélén és hát minden indokot kitalál az ember.
2011-09-23 15:05:42
Egy tank benzin+szállás+kaja 3főre. Szerinted? Igaz egy napra csak a fele.
2011-09-22 16:23:14
Nézőként sem,mert az is egy ötvenes. De ami késik jön!
Egy kalappal Nektek! Vigyázz Anyára!!! Esztergom veszélyes!
2011-09-22 16:23:14
Nézőként sem,mert az is egy ötvenes. De ami késik jön!
Egy kalappal Nektek! Vigyázz Anyára!!! Esztergom veszélyes!
2011-09-21 20:11:36
Sziasztok!
Örülök hogy alakul az N/3 Kategória.
Sajnos anyagi okok miatt az idén már nem tudunk indulni, igy hajrá fiúk!
2011-09-10 11:07:01
Igen,köszi! Van aki ezért jól látja.
... és akkor még nem beszéltünk a lassítókról. A legnagyobb veszélyforrása egy versenynek! Vácon legalább nem mindenhol alkalmaztak kamion gumikat.Különben sokkal többet állt volna a mezőny. A tempó visszafogására találták ki a lassítókat. De ha nem megfelelően helyezik ki, nagy a baj! és ahol több autó is fennakad, az nem megfelelően van kirakva.Ez nyilván versenyközben derül ki,de tanulni kell belőle és legközelebb attól a helytől 10m-l távolabb kell elhelyezni, szerintem.
2011-09-07 20:27:52
Ha már a kivesézéseknél tartunk,egy dolgot kérnék. Nem tudom ki vagy kik állítják össze az időtervet,de öt versenyből 3-4 versenyen nagyon kevés az etapidő. Nem tudjuk betartani a kressz szabályait két gyors között.Pláne nincs idő az autó szemrevételezésére, vagy egy esetleges gyorson történt rumli után, egy defekt csere már kikésést okoz.Nincs figyelembe véve a rengeteg villanyrendőr, a sok 30.s-40Km/h sebességkorlátozást jelző táblák.
2011-09-07 07:06:39
...ha könnyű lenne,mindenki ezt csinálná .
Viccet félre téve, a navigátoraink legalább annyira részesei az estnek, mert nem mondták be az olajfoltot.Legalábbis az enyém nem hívta föl a figyelmemet hogy figyeljünk mert az első körben kifolyt olaj még jelen lehet!
2011-09-02 09:25:37
Amúgy az Egom-rallyról nem kellene már valami infót kiadni?
2011-09-01 21:26:06
igen igen ! Résen voltál ! ... a pályabíró csak fizikailag volt ott. Gondolom nem sokan tudják hogy Te vetted el tőle a rádiót és szóltál be az olajfolt miatt. Páran még elestek volna!
2011-09-01 15:37:59
...mi már háttal érkeztünk,de sikerült kimozogni.
(a kategória első hely a célban van)
2011-08-29 15:44:55
Tudod amikor valakinek elfolyik az olaj a kocsijából, a pálya birók nem jelzik, megérkezik a versenyautó, elesik rajta a versenyző, a kár jelentős,a verseny áll, a nézők mászkállnak.Hát ?????? Az viszont ciki hogy a mai világba nem tudják közömbösíteni az olajat .Mert van ilyen szer,igaz pénzbe kerül,de talán nem annyiba ,mint amekkora veszteséget tud okozni az olajfolyás.
2011-08-29 15:44:55
Tudod amikor valakinek elfolyik az olaj a kocsijából, a pálya birók nem jelzik, megérkezik a versenyautó, elesik rajta a versenyző, a kár jelentős,a verseny áll, a nézők mászkállnak.Hát ?????? Az viszont ciki hogy a mai világba nem tudják közömbösíteni az olajat .Mert van ilyen szer,igaz pénzbe kerül,de talán nem annyiba ,mint amekkora veszteséget tud okozni az olajfolyás.
2011-08-29 15:38:03
Sziasztok!
Azt gondolom egyszer mindenki kezdő. A rendezőnek ha nincs rutinja,akkor az RTE vezetésének talán érezni kellett volna(mert azért Ők nem ma kezdték) hogy két gyorsra 150 páros nagyon erős.Én úgy láttam, kevés volt a rendező/sportbíró , a rendőrségi biztosítás meg szinte nem is volt. Persze állt vagy éppen álltak ott rendőrök ,de semmit nem jelentettek. A rajtot alig tudtuk megközelíteni mert mindenki mászkált össze-vissza.Nézőket beengedtek parkolni a beíróig, a lakosság pedig háborgott,kiabált elállták az utat,hihetetlen.Bent a pályán lévő egy-két pályabíró meg azt se tudta mi a feladata. Főleg a Gombás-Sejce gyorsra értem.
2011-04-07 10:17:50
Kedves Előd!
Hivtál szombat este hogy miért neveztem N K/3 Kupába , ismerem e a kiírást.A válaszom röviden ," nem én neveztem le magunkat ebbe a kupába, de nem is érdekel."
Amúgy, ha a seat pilóta nyilatkozata szerint:" nagyfék-nagyfutómű-superN-s váltó,180LE a kocsika" ezt a rajtceremónián nyilatkozta és ez megfelel az N K/3 kupába, akkor szerintem a Ragnotti Clio is belefér! szerintem
2011-04-06 19:20:44
Folyamatosan rövidre vannak szabva az etap idők,esélyünk sincs a kressz betartására, ráadásul az autó gyors átnézésére is kellene kicsi időt hagyni a versenyzőknek a biztonság érdekében,pláne egy rumli után.Mert azé egy kis rumli,egy defekt . mindig benne van.De 3órát a szervizben + van aki még másfél órát a gyüjtőbenelég vicces.